Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки" та рік: 2017
Вгору на рівень |
Є
Євгейчук А.Г. та Глінчук Ю.О. (2017) ПРИЧИНИ УЧНІВСЬКОГО ТРАВМАТИЗМУ ПСИХОЛОГІЧНОГО ХАРАКТЕРУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 52.
Б
Бурмака П.В. та Сингаївський Д.В. (2017) МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ УЧНІВ ПТНЗ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 20-21.
В
Войтко А.І. (2017) МОДЕЛЮВАННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ ДО ПРОВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБ З УЧНЯМИ VIII-IX КЛАСІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.16): (59). с. 169-172.
Г
Глінчук Ю.О. (2017) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ЗАПОБІГАННЯ УЧНІВСЬКОГО ТРАВМАТИЗМУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 309-313.
Глінчук Ю.О. (2017) ОСНОВНІ ЗАКОНОДАВЧО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ВЧИТЕЛІВ ТА ЇХ РЕАЛІЗАЦІЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.16): (59). с. 230-233.
Глінчук Ю.О. (2017) ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ТОЧКИ ЗОРУ ОХОРОНИ ПРАЦІ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 86-89.
Глінчук Ю.О. (2017) ПРОГРАМА ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОХОРОНА ПРАЦІ В ГАЛУЗІ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПОЧАТКОВА ОСВІТА» ЗА ВИМОГАМИ КРЕДИТНО-ТРАНСФЕРНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Нова педагогічна думка, 2017 (№1(89)). с. 67-69. ISSN 2520-6427
Горбатюк А.І. та Поліщук Н.В. (2017) ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 37-38.
Д
Дуброва А.С. (2017) ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 245-250. ISSN 2411-4553
Дуброва А.С. (2017) ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ,А САМЕ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ У СИСТЕМІ ІНТЕНСИВНОГО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 252-257. ISSN 2411-4553
Дуброва А.С. (2017) ОСВІТНЬО-ВИХОВНІ МОЖЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ І ВИХОВАННІ МОЛОДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 77-80.
Дупак Н.В. (2017) ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У СУЧАСНИЙ ПЕРІОД РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 130-139. ISSN 2411-4553
Дупак Н.В. (2017) ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ВДОСКОНАЛЕННЯ КОНЦЕПЦІЙ РОЗРОБКИ СТАНДАРТІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.16): (59). с. 254-258.
З
Зброжек Д.Г. (2017) ХАРАКТЕРИСТИКА СТРУКТУРИ ЕЛЕКТРОННИХ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНИХ ВИДАНЬ ДЛЯ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 56-57.
К
Каленюк І.П. та Глінчук Ю.О. (2017) ДО ПРОБЛЕМИ ТРАВМАТИЗМУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 63-64.
Козяр М.М. та Крівцов В.В. та Тимощук О.С. (2017) СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ З ВИВЧЕННЯ НАРИСНОЇ ГЕОМЕТРІЇ МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ ТЕХНІЧНОЇ ГАЛУЗІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.16): (59). с. 118-122.
Козіцька І.О. та Дупак Н.В. (2017) ВИКОРИСТАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ В УЧНІВ 8 КЛАСУ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 72-73.
Л
Литвинюк О.І. та Шурин О.І. (2017) РОЗВИТОК ДИЗАЙНЕРСЬКИХ УМІНЬ ЗАСОБАМИ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 79-81.
Луцик Ю.В. та Кирильчук Ю.В. (2017) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОНАННЯ ВПРАВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 82-83.
Лісова С.В. (2017) ПЕДАГОГІЧНА КРЕАТИВНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 65-74. ISSN 2411-4553
Лісова С.В. (2017) МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ВИЩІЙ ОСВІТІ: СВІТОВИЙ ДОСВІД. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.16): (59). с. 11-16.
М
Мельник І.В. та Шурин О.І. (2017) УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОЇ ТВОРЧОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 94-96.
Мосієвич О.С. та Поліщук Н.В. та Тищук В.І. (2017) П’ЄР К’ЮРІ (ДО 110-РІЧЧЯ ТРАГІЧНОЇ ЗАГИБЕЛІ ВИДАТНОГО ВЧЕНОГО). Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 98-101.
Мосієвич О.С. та Поліщук Н.В. та Тищук В.І. (2017) МАРІЯ СКЛОДОВСЬКА-К’ЮРІ – ЛЮДИНА СВІТУ, ПЕДАГОГ, ВЧЕНИЙ (ДО 150-РІЧЧЯ З ДНЯ НАРОДЖЕННЯ). Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 101-106.
О
Оніщук О.І. та Фещук Ю.В. (2017) РОЗВИТОК ПРОСТОРОВОЇ УЯВИ В УЧНІВ ПРОФЕСЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗА ПРОФЕСІЄЮ “СТОЛЯР БУДІВЕЛЬНИЙ” З ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНОЇ НАОЧНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 109-110.
П
Поліщук В.В. та Глінчук Ю.О. (2017) НОВІ ІНТЕРНЕТ - НЕБЕЗПЕКИ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 121-122.
Поліщук Н.В. та Поліщук В.Р. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕОНАОЧНОСТІ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 177-180.
С
Сергійчук Н.М. та Поліщук Н.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ ЗАСОБІВ ІКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 132-134.
Середа Р.І. та Янцур М.С. (2017) ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ В УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДУ ВПРАВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 134-135.
Сингаївський Д.В. та Фещук Ю.В. та Герасименко О.А. (2017) ДІЄВІСТЬ ПОЗИЦІЙНОСТІ ВИШУ – ЗАПОРУКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ЙОГО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.16): (59). с. 34-38.
Стасюк М.С. та Глінчук Ю.О. (2017) ЗАГАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТРАВМАТИЗМУ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 139-140.
Схабюк І.О. та Поліщук Н.В. (2017) ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНІК ДЕКОРАТИВНОГО МИСТЕЦТВА НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 143-144.
Т
Толочик О.М. та Глінчук Ю.О. (2017) ВПЛИВ СІМЕЙНОГО СЕРЕДОВИЩА НА СХИЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ ДО ТРАВМАТИЗМУ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 147-148.
У
Усач К.І. та Шурин О.І. (2017) РЕАЛІЗАЦІЯ ІКТ З ВИКОРИСТАННЯМ ВІДЕОНАОЧНОСТІ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 150-152.
Х
Хоронжевський О.М. (2017) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ГІГІЄНІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.16): (59). с. 172-175.
Хоронжевський О.М. та Янцур М.С. (2017) ГІГІЄНІЧНА КУЛЬТУРА ТА ТЕМПЕРАТУРНО-ПОВІТРЯНИЙ РЕЖИМ НАВЧАЛЬНИХ МАЙСТЕРЕНЬ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 155-156.
Ч
Чиж Н.В. та Поліщук Н.В. (2017) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДО РОБОТИ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 158-159.
Ш
Шевчук А.А. та Літковець О.Д. (2017) РЕАЛІЗАЦІЇ ВПЛИВУ ДЕКОРАТИВНО-УЖИТКОВОГО МИСТЕЦТВА, ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ СВІДОМОСТІ УЧНІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 159-160.
Шевчук О.А. (2017) ФОРМУВАННЯ ВАЛЕОЛОГІЧНОГО СВІТОГЛЯДУ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЩОДО УСВІДОМЛЕННЯ СУТНОСТІ ДОРОСЛОГО ЖИТТЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 75-77.
Шевчук О.А. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МЕДИЧНИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ. Проблеми цивільного захисту населення та безпеки життєдіяльності: сучасні реалії України, 2017. с. 143-145.
Шевчук О.А. та Марциновський В.П. (2017) ДІЯ СИСТЕМИ ПРОФІЛАКТИЧНИХ ЗАХОДІВ ЩОДО ЗНИЩЕННЯ ЧИ ЗАСТОСУВАННЯ АМБРОЗІЇ ПОЛИНОЛИСТОЇ (АМВR0SІА АМВR0SІ0IDЕS L.) НА РІВЕНЬ СФОРМОВАНОСТІ БІОЛОГО-ЕКОЛОГІЧНОГО СВІТОГЛЯДУ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗНЗ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2017. с. 205-209.
Шурин О.І. (2017) ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНА ТВОРЧІСТЬ РІВНЕНЩИНИ:ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА ГЕНЕЗА. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 212-218. ISSN 2411-4553
Шурин О.І. (2017) ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, 2017 (№ 2). с. 109-115.
Шурин О.І. (2017) ДО ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку, 2017 (Ч. 2). с. 222-224.
Шутяк В.Г. (2017) ОЗНАЙОМЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ З ПОНЯТТЯМ «КРЕСЛЕННЯ». Професійний розвиток педагога, 2017. с. 305-308.
Шутяк В.Г. (2017) РОБОТА ІЗ ПЛАСТИЛІНОМ ТА ГЛИНОЮ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Нова педагогічна думка, 2017 (№1(89)). с. 74-77. ISSN 2520-6427
Я
Янцур М.С. (2017) ГУМАНІСТИЧНИЙ АСПЕКТ ПРОФЕСІОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 215-221.
Янцур М.С. (2017) ПРОФЕСІОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.16): (59). с. 165-169.
Янцур М.С. (2017) ФОРМУВАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 61-66.