Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і практики фізичної культури і спорту" та рік: 2016

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 24.

Бугаєвський А.В. (2016) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ БАСКЕТБОЛІСТІВ В ПЕРІОД ЗМАГАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 15-22.

Бутенко Т.В. та Панчук І.В. (2016) ХОРЕОГРАФІЧНІ ЗДІБНОСТІ ТА ЇХ РОЗВИТОК У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 6-15.

Ваколюк А.М. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ А. МАКАРЕНКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч.І. с. 22-25.

Ваколюк А.М. (2016) СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ Й КУЛЬТУРИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 32-39.

Василюк В.М. та Ярмощук О.О. та Давидюк І.В. (2016) ФІЗКУЛЬТУРНА ГРАМОТНІСТЬ В АПЕРЦЕПЦІЇ СУСПІЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ІНДИВІДА. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 106-115. ISSN 2411-4553

Василюк В.М. та Ярмощук О.О. та Давидюк І.В. (2016) ФІЗКУЛЬТУРНА ГРАМОТНІСТЬ В АПЕРЦЕПЦІЇ СУСПІЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ІНДИВІДА. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 22-32.

Власюк Г.І. та Кіндрат В.К. (2016) СПОРТИВНО-ПРОСВІТНИЦЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ПЛАСТ» У СИСТЕМІ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 116-124. ISSN 2411-4553

Давидюк І.В. (2016) ОСНОВНІ ІННОВАЦІЙНІ НАПРЯМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНОЇ РОБОТИ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 226-232. ISSN 2411-4553

Дутчак В.В. та Мамчур С.Л. (2016) РОЗВИТОК ГНУЧКОСТІ УЧНІВ П’ЯТИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ АЕРОБІКИ З УРАХУВАННЯМ ТИПІВ ЇХ ТЕМПЕРАМЕНТУ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 60-67.

Кашуба А.А. (2016) ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМАГАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 122-132.

Ковальський В.В. та Бабейчик А. (2016) ТЕОРЕТИКО-ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ АДАПТИВНОГО ТУРИЗМУ ОСІБ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 100-107.

Кольцова Н.І. та Ужеліна О.М. та Базилюк Н.О. (2016) ВИРІШЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ, ВИХОВНИХ ТА ОЗДОРОВЧИХ ЗАВДАНЬ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ БАДМІНТОНУ В РДГУ (НА ПРИКЛАДІ ВІДКРИТОГО ЗАНЯТТЯ). Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 108-118.

Кіндрат В.К. та Власюк Г.І. (2016) СПОРТИВНО-ПРОСВІТНИЦЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ПЛАСТ» В СИСТЕМІ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 90-99.

Кіндрат В.К. та Кіндрат Н.П. (2016) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОЗДОРОВЧОЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ НАСЕЛЕННЯ У СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВІЙ СФЕРІ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 73-82.

Кіндрат Н.П. (2016) ГЕНЕЗИС ТА РОЗВИТОК РУХЛИВИХ ТА СПОРТИВНИХ ІГОР НА БРИТАНСЬКИХ ОСТРОВАХ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 67-73.

Кіндрат П.В. (2016) ВПРОВАДЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ З ОЗДОРОВЧОЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ: НОРМАТИВНІ АСПЕКТИ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 82-89.

Оксенюк І.В. та Панчук А.П. (2016) ФОРМУВАННЯ БЕЗКОНФЛІКТНОЇ ПОВЕДІНКИ ФУТБОЛІСТІВ ПІД ЧАС ТРЕНУВАНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 164-166.

Панчук А.П. та Оксенюк І.В. та Панчук І.В. (2016) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОНФЛІКТНОЇ ПОВЕДІНКИ ФУТБОЛІСТІВ ПІД ЧАС ТРЕНУВАНЬ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 147-152.

Панчук А.П. та Панчук І.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАНЯТЬ АЕРОБІКОЮ ЗІ СТУДЕНТАМИ ВНЗ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 132-137.

Поляк П.А. (2016) ФУНКЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІТНЕС-ТРЕНЕРА ТА СПЕЦИФІКА ЙОГО РОБОТИ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 137-146.

Семенович С.В. та Кіндрат П.В. (2016) ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЮНАКІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ АТЛЕТИЧНІЙ ГІМНАСТИЦІ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 152-159.

Хомченко М.М. (2016) ОПТИМАЛЬНЕ, КОМПЛЕКСНЕ ФІЗИЧНЕ НАВАНТАЖЕННЯ – ЗАПОРУКА ЗДОРОВ’Я ТА ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ЛЮДИНИ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 160-168.

Чалій Л.В. (2016) МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ТУРИЗМУ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 168-181.

Ярмощук О.О. та Василюк В.М. (2016) ВИКОРИСТАННЯ МНЕМОТЕХНІКИ ЯК АКТИВНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ ЗІ СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ». Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 182-189. ISSN 2411-4553

Цей список був створений у Sun Dec 22 22:29:32 2024 EET.