Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра української мови" та рік: 2002
Вгору на рівень |
Є
Євтушок О.М. (2002) МОДЕЛЬ І ЇЇ МОВЛЕННЄВА РЕАЛІЗАЦІЯ: ЛЕКСИЧНИЙ І СЕМАНТИЧНИЙ АСПЕКТИ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 149-152.
В
Войцешук Л.А. та Мандрик Н.В. (2002) ТЕКСТ ЯК ОБ’ЄКТ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 97-104.
Вокальчук Г.М. (2002) ІНДИВІДУАЛЬНО-АВТОРСЬКІ ЮКСТАПОЗИТИ В УКРАЇНСЬКІЙ ПОЕЗІЇ 20-30-х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 104-111.
Г
Гаврилюк Н.В. (2002) ОКАЗІОНАЛЬНІ ПРИКМЕТНИКИ-КОМПОЗИТИ В ПОЕТИЧНОМУ СЛОВНИКУ НЕОКЛАСИКІВ (СЛОВОТВІРНИЙ АСПЕКТ). Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 76-80.
З
Златів Л.М. (2002) ПРОБЛЕМА СПРИЙМАННЯ (РОЗУМІННЯ) ТЕКСТУ ТА ЙОГО СТРУКТУРНО–СМИСЛОВОГО АНАЛІЗУ В ПСИХОЛІНГВІСТИЦІ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 117-123.
К
Кирилкова Н.В. (2002) СЕМАНТИЧНЕ ПОЛЕ КОМПОНЕНТА ВЕРБА В УКРАЇНСЬКИХ ФРАЗЕМАХ ТА ПАРЕМІЯХ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 50-54.
Кузьмич О.О. (2002) СИНТАКСИЧНІ ЗАСОБИ ТВОРЕННЯ РИТМУ В ПРОЗОВОМУ ТВОРІ (НА ПРИКЛАДІ НОВЕЛИ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА “МОДРИ КАМЕНЬ”). Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 22-26.
М
Мандрик Н.В. (2002) ЛЕКСИКА СЛОВ'ЯНСЬКИХ МОВ ЯК ДЖЕРЕЛО ВИВЧЕННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ ДАВНІХ СЛОВ'ЯН. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 72-75.
О
Олексієвець Л.С. (2002) ГРАМАТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІЛОВИХ ПАПЕРІВ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 181-185.
Р
Ричагівська Ю.Є. (2002) СПЕЦИФІКА ЗАСОБІВ ЗВ’ЯЗКУ СКЛАДНОГО РЕЧЕННЯ В ПОЕТИЧНОМУ МОВЛЕННІ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 26-31.
С
Степанова О.І. (2002) ДО ПИТАННЯ ПРО СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНУ ОДИНИЦЮ СЛОВОТВОРЧОГО РІВНЯ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 81-87.
Ф
Фанок Г.Г. (2002) ЛІНГВІСТИЧНЕ КОМЕНТУВАННЯ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.18). с. 52-55.
Х
Хом'як І.М. (2002) ПИТАННЯ МЕТОДИКИ ОРФОГРАФІЇ В ПІДРУЧНИКАХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 170-176.
Ш
Шкарбан Т.М. (2002) ЕКСПРЕСИВНО-ВИРАЖАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ КОНСТРУКЦІЙ З ОДНОРІДНОЮ СУПІДРЯДНІСТЮ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 31-36.
Шульжук К.Ф. (2002) ФУНКЦІОНАЛЬНІ ПАРАМЕТРИ СКЛАДНОГО РЕЧЕННЯ В ХУДОЖНЬОМУ СТИЛІ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 6-12.
Шульжук Н.В. (2002) ЗАГАЛЬНОЛІНГВІСТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ОПИСУ УКРАЇНСЬКОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 36-40.
Щ
Щербачук Н.П. (2002) ПРЕДИКАТНІ СИНТАКСЕМИ У СТРУКТУРІ СЕМАНТИЧНО ЕЛЕМЕНТАРНОГО ПРОСТОГО РЕЧЕННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 41-49.