Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра української мови" та рік: 2007
![]() | Вгору на рівень |
Антончук О.М. та Хом'як І.М. (2007) ЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ОРФОГРАФІЇ В ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2007. с. 138-139.
Качанова Д. та Шульжук Н.В. (2007) СТИЛІСТИЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ СИНТАКСИЧНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРІВ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 143-144.
Мандрик Н.В. (2007) ДЖЕРЕЛА СХІДНОСЛОВ’ЯНСЬКИХ ГРАМАТИЧНИХ ТРАДИЦІЙ (ХІ – ХІІІ ст.). Слов’янські мови та літератури: історія, сучасний стан та перспективи розвитку, 2007. с. 13-17.
Павлюк (Ковальчук) Н.П. (2007) ТЕХНОЛОГІЯ ПРОЕКТУВАННЯ СТРУКТУРИ І ЗМІСТУ ПУНКТУАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Вища освіта України, 2007: Т. 3. с. 133-136. ISSN 2078-1016
Степанова О.І. (2007) ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ПОЕТИЧНОЇ ЛЕКСИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 39-42.
Степанова О.І. (2007) ПРО ДЕЯКІ ПАРАМЕТРИ ЗІСТАВНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ (НА МАТЕРІАЛІ УКРАЇНСЬКОЇ ТА РОСІЙСЬКОЇ МОВ). Слов’янські мови та літератури: історія, сучасний стан та перспективи розвитку, 2007. с. 37-40.
Шульжук Н.В. (2007) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН НА ФІЛОЛОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ ВНЗ. Вища освіта України, 2007: Т. 1. с. 132-134. ISSN 2078-1016
Шульжук Н.В. (2007) ОСНОВНІ ПИТАННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ТЕОРІЇ ДІАЛОГУ. Слов’янські мови та літератури: історія, сучасний стан та перспективи розвитку, 2007. с. 44-48.
Щербачук Н.П. (2007) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА МОРФОЛОГІЧНЕ ВИРАЖЕННЯ ДЕТЕРМІНАНТІВ У ДІАЛОГАХ. Слов’янські мови та літератури: історія, сучасний стан та перспективи розвитку, 2007. с. 48-51.