Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра всесвітньої історії" та рік: 2025

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Є | Б | В | Г | Д | З | Л | М | Н | П | Р | С | Т | Ф | Х | Ш
Число елементів: 27.

Є

Євтух Ю.І. та Михальчук Р.Ю. (2025) ПІЗНАВАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ШКОЛЯРІВ У МЕТОДИЦІ НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 340-342.

Б

Байда І.П. та Михальчук Р.Ю. (2025) ПІДГАЙЦІ – МІСЦЕ ПАМ’ЯТІ ТИСЯЧ ЄВРЕЇВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 303-305.

Борис О.О. та Михальчук Р.Ю. (2025) СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІСТОРІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 312-314.

В

Ворон Олена та Ворон Оксана (2025) КОНЦЕПЦІЯ ВІЙНИ ТА МИРУ В ЗАХІДНОМУ ХРИСТИЯНСТВ. Культурологічний альманах, 2025: Вип. 1(13). с. 70-75. ISSN 2786-7250

Візітів Ю.М. (2025) СЕМІОТИКА ГЕЙМДЕВУ. ПРИСУТНІСТЬ МАРКЕРІВ РАДЯНСЬКОЇ ЕПОХИ В ІГРОВОМУ НАРАТИВІ. In: Life on the cutting edge: Science. Libraries. Society. Baltija Publishing, Riga, Latvia, с. 1-43. ISBN 978-9934-26-535-8

Візітів Ю.М. та Сєвєрова О.В. (2025) ПРОГРАМА ТА МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ З ПЕДАГОГІЧНОЇ (ВИРОБНИЧОЇ) ПРАКТИКИ здобувачам вищої освіти 1 курсу другого (магістерського) рівня галузі знань: 01 «Освіта» спеціальності: 014 «Середня освіта» предметної спеціальності: 014.03 «Середня освіта. Історія та громадянська освіта». [Навчальні матеріали]

Візітів Ю.М. та Сєвєрова О.В. (2025) ПРОГРАМА ТА МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ З ПЕДАГОГІЧНОЇ (ВИРОБНИЧОЇ) ПРАКТИКИ здобувачам вищої освіти 4 курсу першого (бакалаврського) рівня з галузі знань: 01 «Освіта/Педагогіка» спеціальності: 014 «Середня освіта (Історія)». [Навчальні матеріали]

Візітів Ю.М. та Сєвєрова О.В. (2025) ПРОГРАМА ТА МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ З НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ здобувачам вищої освіти 4 курсу першого (бакалаврського) рівня з галузі знань: 01 «Освіта/Педагогіка» спеціальності: 014 «Середня освіта (Історія)». [Навчальні матеріали]

Г

Гнип В.Т. та Михальчук Р.Ю. (2025) СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ УГОРСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ 1956 РОКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 325-330.

Д

Дацюк І.В. та Мартинчук І.І. (2025) МОЛОДІЖНІ СПОРТИВНІ РУХИ В ІТАЛІЇ ТА НІМЕЧЧИНІ У 1930-Х РОКАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 333-335.

Дубінецька В.В. та Михальчук Р.Ю. (2025) ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ТА ЗАНЕПАДУ КОЛОНІАЛЬНОЇ СИСТЕМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 337-340.

З

Захаревич А.П. та Михальчук Р.Ю. (2025) СЕЛО ВОВЧАК – ВАЖЛИВИЙ ЦЕНТР УПА-«ПІВНІЧ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 342-345.

Л

Латко А.С. та Михальчук Р.Ю. (2025) СУТНІСТЬ ДЕГУМАНІЗАЦІЇ ТА ДЕПЕРСОНІФІКАЦІЇ ЖЕРТВ ГОЛОКОСТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 353-356.

Лівар В.В. та Михальчук Р.Ю. (2025) ВНУТРІШНЯ ПОЛІТИКА ЄЛИЗАВЕТИ I ТА ЇЇ ВПЛИВ НА СТАБІЛІЗАЦІЮ ДЕРЖАВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 360-362.

М

Мережа Д.А. та Михальчук Р.Ю. (2025) ПРОБЛЕМАТИКА ДОСЛІДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКИХ ВІДНОСИН НА ПРИКЛАДІ ПІДКАМІНСЬКОЇ ТРАГЕДІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 369-371.

Н

Нарінян І.А. та Михальчук Р.Ю. (2025) ГЕНОЦИДИ ХХ СТ. ТА ЇХ НИЩІВНИЙ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ЛЮДСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 379-382.

П

Пашко М.П. та Михальчук Р.Ю. (2025) ТОПОНІМІКА СЕЛА ХИНОЧІ В РОЗПОВІДЯХ СТАРОЖИЛІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 392-394.

Р

Рабчевський Д.М. та Ворон Олена (2025) РЕЛІГІЙНІ ПЕРЕСЛІДУВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗМІЦНЕННЯ ОКУПАЦІЙНОЇ ВЛАДИ НА СХОДІ УКРАЇНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 398-401.

Ревко Р.М. та Десятничук І.О. (2025) ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 401-404.

С

Савош Ю.О. та Михальчук Р.Ю. (2025) РЕЛІГІЙНІ ПАМ’ЯТКИ М. ЛЮБОМЛЬ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 404-406.

Ситік А.І. та Михальчук Р.Ю. (2025) ЄВРЕЙСЬКА ГРОМАДА ТА ГОЛОКОСТ У МІСТІ ДУБНО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 409-411.

Т

Тарасюк Д.В. та Десятничук І.О. та Михальчук Р.Ю. (2025) ДІЯЛЬНІСТЬ ЖІНОК В УПРАВЛІННІ СПЕЦІАЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 412-415.

Твердун А.В. та Ворон Олена (2025) ВИВЧЕННЯ РОЛІ МОНАРХІВ ДИНАСТІЇ ПЛАНТАГЕНЕТІВ У ФОРМУВАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ ДЕРЖАВИ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 415-418.

Ткачук М.В. та Ворон Олена (2025) ІНФОРМАЦІЙНА ВІЙНА У ПЕРІОД «ХОЛОДНОЇ ВІЙНИ» ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 418-421.

Ф

Філіппов Н.О. та Михальчук Р.Ю. (2025) ПАМ’ЯТЬ ПРО БАБИН ЯР, ЯК СИМВОЛ ГОЛОКОСТУ В УКРАЇНІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 421-423.

Х

Хома М.Ю. та Михальчук Р.Ю. (2025) ГЕНОЦИД ВІРМЕН ЯК ЗЛОЧИН ПРОТИ ЛЮДСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 423-425.

Ш

Шостак О.О. та Михальчук Р.Ю. (2025) РОЛЬ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА. In: Theoretical and practical research in 2024. GS Publishing Services, с. 122-126.

Цей список був створений у Sat Jul 26 00:20:59 2025 EEST.