Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вищої математики" та рік: 2024
Вгору на рівень |
Число елементів: 3.
Петрівський Я.Б. та Фігун А.В. (2024) ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГУ: МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ ТА БАР’ЄРИ ВПРОВАДЖЕННЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 206-209.
Протас А.В. та Присяжнюк І.М. (2024) РОЗРОБКА ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ КУРСУ АНАЛІТИЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 137-142.
Фігун А.В. та Петрівський Я.Б. та Коханевич Т.П. (2024) ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГУ: МОЖЛИВОСТІ ВПЛИВУ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 193-199.