Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вікової і педагогічної психології" та рік: 2001
Вгору на рівень |
Безлюдна В.І. (2001) АКТУАЛІЗАЦІЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОТРЕБИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 43-50.
Бех І.Д. та Павелків Р.В. (2001) ПРІОРИТЕТИ ВИХОВАННЯ СУЧАСНОЇ ВУЗІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 3-7.
Марченко О.М. (2001) ОСОБЛИВОСТІ МОТИВУВАННЯ УЧІННЯ СТАРШОКЛАСНИКА ЗА УМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ (10-11 КЛАСИ). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 29-32.
Яцюк Н.О. (2001) ЕМОЦІЙНА ПІДТРИМКА ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 39-42.