Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вікової і педагогічної психології" та рік: 2003
Вгору на рівень |
Б
Безлюдна В.І. (2003) АКТУАЛІЗАЦІЯ КОМУНІКАТИВНОІ ПОТРЕБИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 29-36.
К
Корчакова Н.В. (2003) УСВІДОМЛЕННЯ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ СУТНОСТІ ПРЕЗЕНТАЦІЙНОЇ СИТУАЦІЇ ТА ВЛАСНИХ САМОПРЕЗЕНТАЦІЙНИХ НАМІРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 42-46.
Л
Луцик Г.О. (2003) РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ПІД ЧАС ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВОЄННИЙ ПЕРІОД. Розвиток національної свідомості та національної ідентичності особистості у воєнний та повоєнний періоди, 2023. с. 88-90.
П
Павелків Р.В. (2003) МОЛОДШИЙ ШКОЛЯР У МОРАЛЬНОМУ ВИМІРІ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 7-12.
Ц
Цуканова М.С. (2003) ОСНОВНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ПСИХІЧНИХ КРИЗОВИХ СТАНІВ, ЯКІ ВИНИКАЮТЬ У НЕПОВНОЛІТНІХ ЗАСУДЖЕНИХ ПІД ЧАС ВІДБУВАННЯ ПОКАРАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 56-58.