Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вікової і педагогічної психології" та рік: 2013
Вгору на рівень |
Б
Безлюдна В.І. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ПРОСОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ В ЕПОХУ ДИТИНСТВА. Писологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 36-40.
Безлюдна В.І. (2013) ГОТОВНІСТЬ МОЛОДІ ДО ПОБУДОВИ КОНСТРУКТИВНИХ ЗВ’ЯЗКІВ З РОДИНОЮ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 37-41.
Березюк Т.П. (2013) ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2013: Вип. 21. с. 4-8.
Березюк Т.П. (2013) РИБНИЙ ТУРИЗМ ЯК СТАРОВИННЕ ХОБІ. Звітна наукова конференція викладачів, аспірантів, спіробітників і студентів, 2013: Вип. XIV. с. 8-9.
Березюк Т.П. (2013) КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДІВ ТУРИЗМУ ЗА ФІНАНСОВИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ. Звітна наукова конференція викладачів, аспірантів, спіробітників і студентів, 2013: Вип. XIV. с. 12-13.
В
Волошин М.М. та Назарець Л.М. (2013) АНАЛІЗ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ТРИВОЖНОСТІ ТА НАВЧАЛЬНОЇ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 156-158.
Д
Джеджера К.В. та Джеджера О.В. (2013) ЕТИКА І ПСИХОЛОГІЯ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ. [Навчальні матеріали]
Джеджера О.В. (2013) ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ СТУДЕНТІВ НА ЕТАПІ АДАПТАЦІЇ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Актуальні проблеми психології, 2013 (Т. Х): Вип. 24. с. 141-150.
Джеджера О.В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНИХ ПЕРЕЖИВАНЬ СТУДЕНТІВ НА СТАДІЇ РАННЬОЇ ЗРІЛОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013. с. 204-205.
Джеджера О.В. (2013) ПЕРЕЖИВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СТРЕСУ ЯК ЧИННИК ДЕЗОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Актуальні проблеми збереження психологічного здоров'я підростаючого покоління, 2013. с. 81-84.
Джеджера О.В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНИХ ПЕРЕЖИВАНЬ СТУДЕНТІВ НА СТАДІЇ РАННЬОЇ ЗРІЛОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 205-206.
Дзюбак О.В. та Назарець Л.М. (2013) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 161-163.
К
Кириченко Н.А. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІЛЬОВИХ ОРІЄНТАЦІЙ У ЖИТТЄВИХ ПРОЕКТАХ ЮНАКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 213-216.
Корчакова Н.В. (2013) СТРАТЕГІЯ ВДЯЧНОСТІ ЯК ЕЛЕМЕНТ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 90-95.
Корчакова Н.В. (2013) ПРОГНОСТИЧНА ФУНКЦІЯ ОСОБИСТІСНОГО САМОСПРИЙНЯТТЯ ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 72-75.
Кулаков Р.С. (2013) САМООЦІНКА ТА РІВЕНЬ ДОМАГАНЬ ЯК ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ У РАННЬОМУ ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 105-109.
Кулаков Р.С. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 75-77.
Кулаков Р.С. (2013) ПРОФКОНСУЛЬТАЦІЙНИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКА. Актуальні проблеми психології., 2013 (Т.7): Вип.20. с. 221-225.
Кулакова Л.М. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 216-224.
Курдибаха О.М. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ГЕНДЕРНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 221-224.
Л
Лук’яник Л.В. (2013) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОУКРАЇНОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ШКОЛЯРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 77-80.
Луцик Г.О. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З НЕПОВНОЛІТНІМИ ПРАВОПОРУШНИКАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 171-174.
Н
Назаревич В.В. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ АТРИБУТИ ГАНДИКАПНОСТІ В ОСІБ ІЗ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИМ ПОТРЕБАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 123-127.
О
Опанчук К.А. та Березюк Т.П. (2013) МЕНЕДЖЕР В ТУРИЗМІ КРЕАТИВНИЙ ПРОЯВ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ. Звітна наукова конференція викладачів, аспірантів, співробітників і студентів, 2013: Вип. XIV. с. 70-71.
Осипчук О. (2013) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МОРАЛЬНОЇ СФЕРИ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2013. с. 86-88.
П
Павелків Р.В. (2013) ФЕНОМЕН ПРОСОЦІАЛЬНОСТІ ЯК НОВИЙ АСПЕКТ ПСИХОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 4-8.
Павелків Р.В. (2013) АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ІДЕНТИЧНОСТІ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОГО ФЕНОМЕНУ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 20-23.
Павелків Р.В. (2013) ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ПРОСОЦІАЛЬНОГО ТА МОРАЛЬНОГО КОНТЕКСТУ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Актуальні проблеми психології, 2013 (Т. 6). с. 373-381.
Петренко О.Б. (2013) ДЕФІНІЦІЯ І СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ “МОРАЛЬНІ ГЕНДЕРНІ СТЕРЕОТИПИ”. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 23-27.
Петренко О.Б. (2013) СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГЕНДЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 23-26.
Покотило Г.О. (2013) НЕДОЛІКИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЯК ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 232-235.
С
Самолюк А.В. (2013) ПСИХОЛОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 109-112.
Созонюк О.С. (2013) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ - МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 166-170.
Созонюк О.С. (2013) ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 112-115.
Ц
Цуканова М.С. (2013) УЯВЛЕННЯ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ ПРО НОРМАТИВНУ ТА ПРОСОЦІАЛЬНУ ПОВЕДІНКУ: ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 182-184.
Я
Яцюк Н.О. (2013) КОНЦЕПЦІЯ ІНШОЇ ЛЮДИНИ ЯК ДЕТЕРМІНАНТА ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 189-192.
Яцюк Н.О. (2013) РОЛЬ СТУДЕНТСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 137-139.