Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра загальної психології та психодіагностики" та рік: 2001
Вгору на рівень |
Воробйов А.М. (2001) ПСИХОДІАГНОСТИКА МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТИВНИХ МЕТОДИК (ВНУТРІСІМЕЙНИЙ АСПЕКТ). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 7-15.
Воробйов А.М. (2001) ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХІЧНОЇ ДЕПРИВАЦІЇ В ДИТЯЧОМУ ВІЦІ У СУЧАСНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ СИТУАЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 5-10.
Главінська О.Д. (2001) ВПЛИВ САМООЦІНКИ ШКОЛЯРА НА СТАВЛЕННЯ ДО СВОЄЇ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 25-29.
Косарєва О.І. (2001) ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ІГРОВОЇ АДЛЕРІАНСЬКОЇ ТЕРАПІЇ У ВСТАНОВЛЕННІ КОНТАКТІВ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 64-69.
Ставицька О.Г. (2001) ПАРАЛІНГВІСТИЧНІ ЗАСОБИ У СТРУКТУРІ МОВЛЕННЄВОГО ВПЛИВУ: ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 45-48.