Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра загальної психології та психодіагностики" та рік: 2003
Вгору на рівень |
Івашкевич Е.З. (2003) ПСИХОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК КОМУНІКАТИВНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 19-24.
Воробйов А.М. (2003) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 131-134.
Воробйов А.М. (2003) МІСЦЕ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ЧИННИКІВ В УКРАЇНСЬКІЙ МЕНТАЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 8-14.
Главінська О.Д. (2003) УСВІДОМЛЕННЯ ДИТИНОЮ СВОЄЇ СУБ’ЄКТНОСТІ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ФОРМУВАННЯ АДЕКВАТНОЇ САМООЦІНКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 14-19.
Косарєва О.І. (2003) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНФЛІКТІВ ДОШКІЛЬНИКІВ З БАТЬКАМИ В СІМ’Ї. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти:, 2003 (Вип.25). с. 39-42.
Литвиненко С.А. (2003) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 136-138.
Литвиненко С.А. (2003) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 117-121.
Одолінський В.Г. (2003) ДО ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 46-49.
Рудюк О.В. (2003) ДО ПРОБЛЕМИ ВНУТРІШНЬООСОБИСТІСНОГО КОНФЛІКТУ У ЮНАКІВ В СИТУАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ДЕПРИВАЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 49-53.
Савуляк В.О. (2003) ПСИХОСОЦІАЛЬНІ ФАКТОРИ НАРКОТИЧНОЇ ЗАЛЕЖНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 24-29.