Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра загальної психології, психодіагностики та психотерапії" та рік: 2014
![]() | Вгору на рівень |
Є
Єфимець О.О. та Демчук О.О. (2014) ДО ПРОБЛЕМИ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 62-64.
І
Івашкевич Е.З. (2014) МІСЦЕ СЕНСИТИВНОСТІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ УЯВИ В БІФУРКАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 47-54.
Івашкевич Е.З. (2014) СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЙОГО БАЗОВИХ СКЛАДОВИХ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія», 2014 (Вип.26). с. 60-65.
Івашкевич Е.З. та Михальчук Н.О. (2014) СЕНСИТИВНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНА УЯВА В СТРУКТУРІ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 65-68.
А
Артемова О.І. (2014) РОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 19-22.
Артимовець А.П. та Литвиненко С.А. (2014) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 22-25.
Б
Бабак К.В. (2014) РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ У ПРАКТИЦІ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 25-28.
Борейчук І.О. та Свінтозельська І.В. (2014) ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ЯК КОМПОНЕНТ РЕГУЛЯЦІЇ ВЗАЄМИН МІЖ УЧНЯМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 28-31.
Бурдова М.В. та Ямницький В.М. (2014) ПРОБЛЕМА СТРАХУ СМЕРТІ У ПОХИЛОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 31-34.
Бучко В.Б. (2014) ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА У РОЗВ’ЯЗУВАННІ КОНФЛІКТІВ ШЛЯХОМ ПЕРЕГОВОРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 34-38.
Бірук Г.О. та Рудюк О.В. (2014) ОПТИМІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТВОРЧОЇ САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 173.
В
Воробйов А.М. (2014) ПСИХОЛОГО-СОЦІАЛЬНІ КОНЦЕПТИ ВНУТРІШНЬОГО КОНФЛІКТУ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 38-42.
Д
Демчук О.О. та Хупавцева Н.О. (2014) МЕТОД ПРОЕКТІВ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 48-51.
Демянюк О.Б. (2014) ОБРАЗ СВІТУ В КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМИ БУТТЯ ЛЮДИНИ І ЇЇ ВІДНОШЕННЯ ЗІ СВІТОМ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 51-55.
Дружиніна І.А. (2014) ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ: ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНИЙ АСПЕКТ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 59-61.
К
Козачок К.В. та Романюк В.Л. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ПІСЛЯОПЕРАЦІЙНОГО СТРЕСУ У ПАЦІЄНТІВ ІЗ ЗАХВОРЮВАННЯМ ЖОВЧНИХ ШЛЯХІВ В УМОВАХ ХІРУРГІЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 68-72.
Кондратюк А.Ю. та Литвиненко С.А. (2014) ГЕНДЕРНІ ВІДМІННОСТІ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 73-75.
Курдибаха О. (2014) ГЕНДЕРНЕ СПІЛКУВАННЯ З ОДНОЛІТКАМИ ЯК ОСНОВНА ПОТРЕБА ПІДЛІТКІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2014. с. 83-84.
Л
Литвиненко С.А. (2014) ІГРОТЕРАПІЯ ЯК МЕТОД ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ І ПІДЛІТКАМ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 8-11.
Литвиненко С.А. (2014) ВИКОРИСТАННЯ ВОРКШОПІВ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.9): (52). с. 10-12.
Литвиненко С.А. (2014) МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука і освіта, 2014 (№3). с. 101-105. ISSN 2414-4665
Литвиненко С.А. (2014) ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В КОЛЕКТИВНІЙ ВЗАЄМОДІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені ВО Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки, 2014 (108): Вип. 46. с. 80-83.
Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2014) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПРАКТИКИ СУПЕРВІЗІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 11-14.
Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2014) ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Наука і освіта, 2014 (№10). с. 115-119. ISSN 2414-4665
Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2014) ПРАКТИКА СУПЕРВІЗІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Наука і освіта, 2014 (№5). с. 168-172. ISSN 2414-4665
Логвинчук Г. та Ямницький В.М. (2014) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 183-184.
М
Мамчук Л.П. та Ямницький В.М. (2014) ТВОРЧІСТЬ ТА ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ ОСОБИСТОСТІ У СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 96-100.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2014) РОЛЬОВІ МЕТОДИ КОРЕКЦІЇ ПІДЛІТКОВИХ СТРАХІВ ПСИХОЛОГОМ. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2014 (Вип.2). с. 146-155.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2014) SOCIAL INTELLECT OF THE PERSON IN THE SPACE OF HIS/HER COMPLEX OF INTERPRETATIONS. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 82-85.
Мичко М.В. та Ямницький В.М. (2014) ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 105-108.
Н
Новік Л. (2014) ОНТОГЕНЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТАНОВЛЕННЯ ІМІДЖУ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2014. с. 114-116.
Новік Л.О. та Ямницький В.М. (2014) ВИКЛАДАЧ ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СТУДЕНТА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 186-188.
Ногачевська І.О. (2014) ПОТЕНЦІАЛ БІБЛІОТЕРАПІЇ У ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНІЙ ДОПОМОЗІ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 115-117.
П
Павелків В.Р. (2014) ПІДЛІТКОВА СУБКУЛЬТУРА ЯК ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Науковий вісник Харківськог державного університету, 2014 (Вип.2): Т.1. с. 243-248.
Павелків В.Р. (2014) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАТУС МОЛОДІЖНИХ СУБКУЛЬТУР ЯК ДЕТЕРМІНАНТА ФОРМУВАННЯ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2014 (Вип.28). с. 139-149. ISSN 2519-2558
Павелків В.Р. та Панасюк В.М. (2014) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДЕВІАЦІЙ МОЛОДІЖНОГО СЕРЕДОВИЩА. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 124-127.
Р
Рудюк О.В. (2014) ВЕРИФІКАЦІЯ КОНЦЕПТУ «ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗДОРОВ’Я» У ПЛОЩИНІ АНАЛІЗУ ПОДОЛАННЯ КРИЗИ ВТРАТИ РОБОТИ У БЕЗРОБІТНИХ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 127-131.
С
Смалько Ф.В. та Ямницький В.М. (2014) CУЧАСНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПОВЕДІНКОВОЇ ТА ВЕРБАЛЬНОЇ АГРЕСІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 135-138.
Ставицька О.Г. та Шиманська Ю.Ю. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА ОСОБИСТІСТЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СЛІДЧОГО. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 141-144.
Степанчук І.А. та Литвиненко С.А. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СМИСЛОВОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 144-147.
Стернійчук М.Ю. та Литвиненко С.А. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ БАТЬКІВСЬКИХ ФІГУР НА СТАНОВЛЕННЯ ІДЕНТИЧНОСТІ ДОНЬКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 147-149.
Сторож О.В. (2014) ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 150-154.
У
Українець С.О. та Романюк В.Л. (2014) ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ РІВНЕНЩИНИ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія», 2014 (Вип.30). с. 117-122.
Х
Хупавцева Н.О. та Савуляк В.О. (2014) УЯВЛЕННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ЩОДО ВЛАСНОЇ ЖИТТЄВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ. Педагогіка та психологія, 2014: Вип. 688. с. 161-168.