Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра загальної психології та психодіагностики" та рік: 2016

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: І | А | Б | Г | Д | З | К | М | Н | П | Р | С | Х
Число елементів: 44.

І

Івашкевич Е.З. (2016) АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 77-81. ISSN 2518-7503

Івашкевич Е.З. (2016) ДО ПИТАННЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК СИСТЕМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДАТНОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 473-484.

Івашкевич Е.З. (2016) ЕМПІРИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ. Проблеми сучасної психології, 2016 (Вип.33). с. 206-220.

Івашкевич Е.З. (2016) ХАРАКТЕРИСТИКА СОЦІАЛЬНО- ПСИХОЛОГІЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ТА СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання, 2016 (Вип.36): Т.1(17). с. 149-158.

Івашкевич Е.З. (2016) КОНЦЕПТУАЛЬНІ МОДЕЛІ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА АВТОРСЬКА СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання, 2016. с. 100-113.

Івашкевич Е.З. (2016) ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДВАЛИНИ ПРОЦЕСУАЛЬНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ТА ОЕГУЛЯЦІЙНОГО ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Проблеми сучасної психології., 2016 (Вип.31). с. 80-93.

Івашкевич Е.З. (2016) КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ СИРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Проблеми сучасної психології, 2016 (Вип.34). с. 129-142.

Івашкевич Е.З. (2016) ASPECTS OF SOCIAL INTELLECT OF A TEACHER. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 93-96.

Івашкевич Е.З. та Михальчук Н.О. (2016) СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ В ПАРАДИГМІ СТРУКТУРНО-ДИНАМІЧНОЇ ТЕОРІЇ ІНТЕЛЕКТУ. Психолінгвістика в сучасному світі – 2016, 2016. с. 42-43.

Івашкевич Е.З. та Хупавцева Н.О. (2016) ВИЗНАЧЕННЯ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА В ПАРАДИГМАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ СОЦІО-КУЛЬТУРНОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 62-66.

Івашкевич Е.З. та Яцюрик А.О. (2016) РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ В ПАРАДИГМАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ РАЦІОГУМАНІСТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 492-503.

А

Артемова О.І. (2016) РОЗВИТОК ВЕРБАЛЬНОЇ КРЕАТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 13-18. ISSN 2518-7503

Б

Борейчук І.О. та Нечидюк М.В. (2016) КОМУНІКАТИВНА ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК УМОВА ПРОФІЛАКТИКИ КСЕНОФОБІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2016. с. 38-42.

Г

Главінська О.Д. (2016) СУЧАСНІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГІЇ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТІСНОЇ СУВЕРЕННОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 51-54. ISSN 2518-7503

Д

Демчук О.О. (2016) АВТЕНТИЧНІСТЬ ЯК НЕВІД’ЄМНА ЯКІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 55-57. ISSN 2518-7503

Демчук О.О. та Воробйов А.М. (2016) ПСИХОЛОГІЯ ЖИТТЯ ЯК ПАРАДИГМА ЖИТТЄТВОРЧОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 43-47.

Дружиніна І.А. та Хупавцева Н.О. (2016) ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Науковий вісник Херсонського державного університету, 2016 (Т.2): Вип.2. с. 132-136.

З

Завадський П.Ю. та Сторож О.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ САМООЦІНКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 147.

К

Камінська О.В. (2016) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВИХ ЯКОСТЕЙ ПЕДАГОГА. Психологічний часопис, 2016 (№2(4)). с. 20-30. ISSN 2114-004Х, 2114-0023

Камінська О.В. та Іванченко Г.В. (2016) ЦЕНТР КОМПЕТЕНЦІЙ ЯК ОРГАНІЗАЦІЙНО-КООРДИНУЮЧА ІНСТИТУЦІЯ РЕГІОНАЛЬНОГО КЛАСТЕРА. Економiка та держава, 2016: №4. с. 44-47.

Котелюк М.В. та Сторож О.В. (2016) МОТИВАЦІЯ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 151-153.

Крупеня М.М. та Сторож О.В. (2016) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ ТРИВОЖНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 153-154.

Кізілова А.І. та Сторож О.В. (2016) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ У СТУДЕНТІВ В КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЯХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 147-149.

М

Михальчук Н.О. та Мазяр В.М. (2016) ДО ПРОБЛЕМИ КУЛЬТУРОСПРЯМОВАНОГО ОВОЛОДІННЯ СТУДЕНТАМИ ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 267-275.

Михальчук Н.О. та Хупавцева Н.О. (2016) ДО ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ЕМПІРИЧНИХ МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗУМІННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ СТАРШОКЛАСНИКАМИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 487-491.

Н

Новік Л.О. (2016) МОТИВАЦІЙНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ У СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 156-159. ISSN 2518-7503

Ногачевська І.О. (2016) АСОЦІАТИВНЕ СПРИЙМАННЯ ПОЕТИЧНОГО ТЕКСТУ ЯК ОСОБЛИВИЙ СУГЕСТИВНИЙ ВПЛИВ НА ЧИТАЧА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 152-157.

Ногачевська І.О. (2016) РЕЦЕПЦІЯ ПРОБЛЕМИ МЕХАНІЗМІВ РОЗУМІННЯ СТУДЕНТАМИ-ФІЛОЛОГАМИ ПОЕТИЧНИХ ТЕКСТІВ. Проблеми сучасної психології, 2016 (Вип.34). с. 385-394.

П

Павелків В.Р. (2016) УМОВИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПРОФІЛАКТИКИ ДЕСТРУКТИВНИХ ПРОЯВІВ АГРЕСІЇ. Психологія в Україні та за кордоном, 2016. с. 99-102.

Павелків В.Р. (2016) АГРЕСІЯ ЯК ФЕНОМЕН СУЧАСНОСТІ В СИСТЕМАХ МОЛОДІЖНИХ СУБКУЛЬТУР. Проблеми сучасної психології, 2016. с. 293-303.

Павелків В.Р. (2016) ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ ВЗАЄМОДІЙ ЯК МОТИВ ДЕСТРУКТИВНИХ ФОРМ КОМПЕНСАЦІЇ ОСОБИСТІСНИХ ДЕСТРУКЦІЙ. Проблеми сучасної психології, 2016 (Вип.33). с. 400-421.

Павелків В.Р. (2016) СИСТЕМА ДІАГНОСТИКИ ДЕСТРУКТИВНИХ МОТИВІВ ОСІБ ВКЛЮЧЕНИХ В СУБКУЛЬТУРНИЙ ПРОСТІР. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, 2016 (Вип.88). с. 77-82.

Павелків В.Р. та Мовчанець В.І. (2016) ВПЛИВ СУБКУЛЬТУР НА АГРЕСИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 163-169.

Пилипака Ю.І. та Романюк В.Л. (2016) СТРЕС ЯК ЗАГАЛЬНИЙ АДАПТАЦІЙНИЙ СИНДРОМ ТА ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 177-182.

Р

Романюк В.Л. (2016) БІОТИПИ ЛЮДИНИ ТА ЇХ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНА І КЛІНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА. Актуальні питання психологічної науки, 2016. с. 7-9.

Романюк В.Л. (2016) ЕКОЛОГІЧНІ СКЛАДОВІ РЕАКТИВНОСТІ ТА ФІЗИЧНОГО І ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ В УМОВАХ РІВНЕНЩИНИ. NOWOCZESNE BADANIA PODSTAWOWE I STOSOWANE, 2016.

Романюк В.Л. та Пилипака Ю.І. (2016) РЕАКТИВНІСТЬ ТА ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 180-185. ISSN 2518-7503

Рудюк О.В. (2016) ЕМПІРИЧНА ВЕРИФІКАЦІЯ СМИСЛОДІЯЛЬНІСНОЇ ДЕТЕРМІНАЦІЇ ПЕРЕЖИВАННЯ КРИЗИ У БЕЗРОБІТНИХ. Проблеми сучасної психології, 2016 (Вип.33). с. 472-487. ISSN 2227-6246

Рудюк О.В. (2016) ДОСЛІДЖЕННЯ АФЕКТИВНОГО КОМПОНЕНТУ ПЕРЕЖИВАННЯ КРИЗИ ЗАЙНЯТОСТІ У БЕЗРОБІТНИХ. Науковий вісник Херсонського державного університету, 2016 (Т.2): Вип.2. с. 153-158.

Рудюк О.В. (2016) ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТІСНОЇ СТРУКТУРИ БЕЗРОБІТНИХ. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського, 2016 (№1(16)). с. 180-187.

С

Савуляк В.О. (2016) РЕЛІГІЙНИЙ ДОСВІД ОСОБИСТОСТІ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ЇЇ ДУХОВНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 193-197. ISSN 2518-7503

Ставицька О.Г. (2016) ПРОЯВИ БУЛІНГУ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 211-214. ISSN 2518-7503

Сторож О.В. (2016) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Проблеми сучасної психології, 2016: Вип. 33. с. 516-531. ISSN 2227-6246

Х

Хупавцева Н.О. (2016) ВПЛИВ СТРЕСУ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ПОДОЛАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 222-2258. ISSN 2518-7503

Цей список був створений у Mon Nov 4 14:48:00 2024 EET.