Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра загальної психології та психодіагностики" та рік: 2020

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 32.

Hupavtseva N. (2020) PSYCHO-LINGUISTIC CHARACTERISTICS OF FACILITATIVE INTERACTION. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 308-322.

Smirnova O. та Horoshko V. та Korchakova N. та Pavelkiv V. та Rubskyi V. та Kremenchutska M. (2020) INFLUENCE OF THE EDUCATIONAL FACTOR ON THE LEVEL OF INTELLECTUAL OF POLICE OFFICERS. Tarih Kültür ve Sanat Araştırmaları Dergisi, 2020 (1): vol. 9. с. 335-344.

Івашкевич Е.З. та Гудима О. (2020) ПСИХОЛОГІЧНІ ШЛЯХИ РОЗВИТКУ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ГАЛУЗІ "НШОМОВНА ОСВІТА" (відповідно до досвіду в зарубіжних країнах). ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛОГІЇ, 2020 (Вип.40). с. 84-105.

Івашкевич Е.З. та Коваль І. (2020) PSYCHOLOGICAL PRINCIPLES OF ORGANIZATION OF THE DEDUCTIVE PROCESS AT THE ENGLISH LESSONS AT SECONDARY SCHULS. Проблеми сучасної психології, 2020 (Вип.50). с. 31-52.

Івашкевич Е.З. та Набочук О.Ю. (2020) РОЗВИТОК ЗДІБНОСТЕЙ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ВЧИТЕЛІВ СУЧАСНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 171-185.

Івашкевич Е.З. та Набочук О.Ю. (2020) PSYCHOLOGICAL WAYS OF THE DEVELOPMENT OF CREATIVE COMPETENCE OF PUPILS AT THE LESSONS OF FOREIGN LANGUAGE. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 109-115.

Івашкевич Е.З. та Сімко Р. (2020) THE ROLE OF THE EMOTIONAL INTELLIGENCE IN MAKING MATERIAL MORE CONTEXTUALLY APPROPRIATE. Проблеми сучасної психології, 2020 (Вип.48). с. 112-132.

Івашкевич Е.З. та Сімко Р. (2020) THE ROLE OF THE EMOTIONAL INTELLIGENCE IN MAKING MATERIAL MORE CONTEXTUALLY APPROPRIATE. Проблеми сучасної психології, 2020 (Вип.48). с. 112-132.

Демчук О.О. (2020) ЗМІСТОВНО-ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Нова педагогічна думка, 2020 (№ 4). с. 42-50. ISSN 2520-6427

Дружиніна І.А. та Савуляк В.О. (2020) ОСОБИСТІСНЕ ТА ПРОФЕСІЙНЕ ЗРОСТАННЯ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2020 (Т. 14): Вип. 3. с. 36-45.

Камінська О.В. (2020) ОСОБИСТІСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ КОНФЛІКТНОСТІ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). с. 84-89. ISSN 2518-7503

Камінська О.В. (2020) ДЕТЕРМІНАНТИ ВИНИКНЕННЯ НИЗЬКОЇ САМООЦІНКИ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Теорія і практика сучасної психології, 2020 (Т.2): №1. с. 34-38.

Менік Н. (2020) ДОСЛІДЖЕННЯ ПИТАННЯ ВИНИКНЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 89-90.

Микитюк В. (2020) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 90-92.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2020) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЖАНРОВОЇ СПЕЦИФІКИ ТВОРУ ДЖ. АПДАЙКА «КЕНТАВР». Актуальні проблеми психології, 2020 (Вип.27). с. 174-185.

Ногачевська І.О. та Івашкевич Е. (2020) ПСИХОЛОГІЧНІ ТРАДИЦІЇ ЩОДО ПРОБЛЕМИ РОЗУМІННЯ ХУДОЖНІХ ТЕКСТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). с. 187-193. ISSN 2518-7503

Ніколайчук Г.І. та Ногачевська І.О. (2020) ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 297-301.

Ніколайчук Г.І. та Оксенюк Н. (2020) РОЗУМІННЯ ТА СПРИЙМАННЯ ПОЕТИЧНОГО ТЕКСТУ ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ ІІІ РІВНЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 154-156.

Ніколайчук Г.І. та Пахалюк Л. (2020) РОЗУМІННЯ КАЗКИ – СКЛАДНА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 156-158.

Ніколайчук Г.І. та Попадюк Д. (2020) ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ УСНИХ ТЕКСТІВ ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 158-160.

Ніколайчук Г.І. та Синяк О. (2020) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗУМІННЯ ПРОЗОВОГО ТЕКСТУ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 160-162. (У пресі)

Ніколайчук Г.І. та Сиротюк В. (2020) ОПИСОВИЙ ТЕКСТ В КОМПОЗИЦІЙНО-МОВЛЕННЄВІЙ СТРУКТУРІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 163-164.

Одейчук І. (2020) ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 103-104.

Павелків В.Р. (2020) РОЛЬ НЕФОРМАЛЬНОЇ РЕФЕРЕНТНОЇ ГРУПИ ОДНОЛІТКІВ У ФОРМУВАННІ ДЕВІАЦІЙ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Актуальні проблеми психології, 2020 (Т.9): Вип.13. с. 268-277.

Павелків В.Р. (2020) ПСИХОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КОНТРКУЛЬТУРНИХ РУХІВ В СУЧАСНОМУ СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ. Особистісне зростання: теорія і практика, 2020. с. 39-40.

Рудюк О.В. (2020) ОСОБЛИВОСТІ САМОРЕГУЛЯЦІЇ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ЇХ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2020: Вип. 15. с. 135-140. ISSN 2518-7503

Рудюк О.В. (2020) ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ ЦІННОСТЕЙ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ З ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ЇХ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ЕГО-СТАНІВ. Розвиток обдарованої особистості в освітньому просторі: ціннісний вимір, 2020. с. 69-70.

Рудюк О.В. (2020) ВПЛИВ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ЕГО-СТАНІВ ВИКЛАДАЧІВ І СТУДЕНТІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ НА СИСТЕМУ ЇХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЦІННІСНИХ ПРІОРИТЕТІВ. Актуальні проблеми психології, 2020 (Т.VI): Вип.17. с. 224-233.

Рудюк О.В. (2020) СТРУКТУРА ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЦІННІСНИХ ПРІОРИТЕТІВ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Психологія та педагогіка: необхідність впливу науки на розвиток практики в Україні, 2020 (Ч.1). с. 69-73.

Синяк О. (2020) ХУДОЖНІ ТЕКСТИ В ПІЗНАВАЛЬНОМУ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКА. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 117-119.

Ставицький О.О. та Ставицька О.Г. (2020) ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАВЛЕННЯ ІНВАЛІДИЗОВАНИХ ОСІБ ДО СЕБЕ ЗАЛЕЖНО ВІД ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ. Науковий вісник Херсонського державного університету, 2020: Вип.1. с. 63-70.

Хупавцева Н.О. (2020) АТРИБУТИ ФАСИЛІТАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНІВ НА УРОКАХ У ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми психології, 2020 (Вип.27). с. 256-268.

Цей список був створений у Mon Nov 4 07:27:15 2024 EET.