Елементи, в яких тип документа: "Стаття"
Вгору на рівень |
А
Антоневич Ю.А. та Лотюк Ю.Г. (2000) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКЛАДАННЯ РОЗДІЛУ “РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СИСТЕМ РІВНЯНЬ ТА НЕРІВНОСТЕЙ” З ВИКОРИСТАННЯМ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Теорія та методика вивчення фізико-математичних, природничих і технічних дисциплін, 2000 (Вип.3). с. 92-99.
Б
Белешко Д.Т. (2000) МОДЕЛЬ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ. Теорія та методика вивчення фізико-математичних, природничих і технічних дисциплін, 2000 (Вип.3). с. 22-33.
Бомба А.Я. (2000) ПРО МЕТОД СУМАРНИХ ЗОБРАЖЕНЬ РОЗВ’ЯЗАННЯ НЕЛІНІЙНИХ КРАЙОВИХ ЗАДАЧ НА КОНФОРМНІ ВІДОБРАЖЕННЯ В ШАРУВАТИХ СЕРЕДОВИЩАХ. Волинський математичний вісник, 2000 (Вип.7). с. 170-175.
Буцяк В.І. (2000) ІСТОРИКО-СТИЛЬОВИЙ ПРИНЦИП ЯК ОСНОВА ОСЯГНЕННЯ СПЕЦИФІКИ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2000 (Вип.5). с. 192-203.
Бєлова С.А. (2000) ДО ПИТАННЯ ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ В СУЧАСНОМУ СВІТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2000 (Вип.13). с. 39-42.
В
Виткалов В.Г. та Пономарьова Т.О. (2000) МИСТЕЦЬКА КУЛЬТУРА УКРАЇНСЬКОГО КОЗАЦТВА (за матеріалами археологічних досліджень поля Берестецької битви 1651 р.). Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2000 (Вип.5). с. 139-151.
Войтович В.М. (2000) РЕЛІГІЙНО-МІФОЛОГІЧНИЙ СВІТОГЛЯД ДАВНІХ СЛОВ’ЯН: СПРОБА УЗАГАЛЬНЕННЯ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2000 (Вип.5). с. 4-34.
Г
Галатюк Ю.М. та Громов М.В. (2000) РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТВОРЧИХ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРА. Теорія та методика вивчення фізико-математичних, природничих і технічних дисциплін, 2000 (Вип.3). с. 110-116.
Горопаха Н.М. (2000) УРІЗНОМАНІТНЕННЯ ФОРМ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДОШКІЛЬНЯТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2000 (Вип.13). с. 63-73.
Гук І.М. та Кирик Т.А. (2000) НАВЧАННЯ МОДЕЛЮВАННЮ В КЛАСАХ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ МАТЕМАТИКИ НА ПРИКЛАДАХ ЗАДАЧ ІМУНОЛОГІЇ. Теорія та методика вивчення фізико-математичних, природничих і технічних дисциплін, 2000 (Вип.3). с. 86-92.
Д
Дейнека О.Ю. (2000) ЕКСПОНЕНЦІАЛЬНА СТІЙКІСТЬ РОЗВ’ЯЗКІВ СИСТЕМИ ТЕЛЕГРАФНИХ РІВНЯНЬ. Волинський математичний вісник, 2000 (Вип. 7). с. 61-66.
Дем'янюк Т.Д. та Байрамова М.Б. та Мельничук Л.А. (2000) ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2000 (Вип.13). с. 49-52.
Дзюбишина Н.Б. (2000) РЕФОРМА ШКІЛЬНОЇ СИСТЕМИ В ЧЕХОСЛОВАЧЧИНІ В ПЕРІОД ПЕРШОЇ РЕСПУБЛІКИ (1918-1938). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2000 (Вип.13). с. 43-49.
Дичківська І.М. (2000) ПРОБЛЕМА СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ЯК ОДИН З НАПРЯМІВ ІНТЕГРАЦІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ І ЗАРУБІЖНИХ ІДЕЙ ПЕДАГОГІЧНОГО ГУМАНІЗМУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2000 (Вип.13). с. 15-19.
З
Зараі В.М. (2000) ПОГЛЯД НА МЕТУ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІНФОРМАТИКИ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ДОСЯГНЕННЯ. Теорія та методика вивчення фізико-математичних, природничих і технічних дисциплін, 2000 (Вип.3). с. 105-110.
К
Каштан С.С. (2000) ПРО МЕТОД СУМАРНИХ ЗОБРАЖЕНЬ РОЗВ’ЯЗАННЯ НЕЛІНІЙНИХ ОБЕРНЕНИХ КРАЙОВИХ ЗАДАЧ НА КОНФОРМНІ ВІДОБРАЖЕННЯ З ОСОБЛИВОСТЯМИ. Волинський математичний вісник, 2000 (Вип. 7). с. 78-86.
Киричук Г.М. (2000) ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ В СЕРЕДОВИЩІ УКР-ЛОГО. Теорія та методика вивчення фізико-математичних, природничих і технічних дисциплін, 2000 (Вип.3). с. 99-105.
Клекоць Г.Я. (2000) ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ КУРСІВ У ПЕДВУЗІ. Теорія та методика вивчення фізико-математичних, природничих і технічних дисциплін, 2000 (Вип.3). с. 40-45.
Коваль В.В. (2000) КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ. Теорія та методика вивчення фізико-математичних, природничих і технічних дисциплін, 2000 (Вип.3). с. 36-40.
Кравець Л.М. (2000) САМОАНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2000 (Вип.13). с. 104-107.
Крайчук О.В. та Крайчук О.М. (2000) РОЗВ’ЯЗУВАННЯ НЕРІВНОСТЕЙ МЕТОДОМ ІНТЕРВАЛІВ. Теорія та методика вивчення фізико-математичних, природничих і технічних дисциплін, 2000 (Вип.3). с. 64-70.
М
Меналюк Г.Ф. (2000) ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЕЛЕМЕНТАМ МАТЕМАТИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2000 (Вип.13). с. 73-79.
Михайлова О.Г. (2000) СЕНСОВІ ОБЕРТОНИ РЕЦЕПЦІЇ АВАНГАРДУ У ТВОРЧОСТІ ВАЛЕНТИНА СИЛЬВЕСТРОВА. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2000 (Вип.5). с. 203-212.
О
Остапчук П.С. (2000) РОЗВИТОК ФУНКЦІОНАЛЬНО-ГРАФІЧНИХ УЯВЛЕНЬ УЧНІВ З ДОПОМОГОЮ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЛАДУ “СИСТЕМА КООРДИНАТ З РУХОМИМИ ОСЯМИ”. Теорія та методика вивчення фізико-математичних, природничих і технічних дисциплін, 2000 (Вип.3). с. 45-50.
П
Павелків Р.В. (2000) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2000 (Вип.13). с. 4-10.
Пасічник Я.А. (2000) АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Теорія та методика вивчення фізико-математичних, природничих і технічних дисциплін, 2000 (Вип.3). с. 33-36.
Поніманська Т.І. (2000) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ГУМАНІЗАЦІЇ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2000 (Вип.13). с. 10-14.
Приймак О.П. (2000) МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ТАБЛИЦЬ АРИФМЕТИЧНИХ ДІЙ. Теорія та методика вивчення фізико-математичних, природничих і технічних дисциплін, 2000 (Вип.3). с. 51-63.
Прокопович Т.Ю. (2000) ПРОБЛЕМА ТРАДИЦІЇ В КУЛЬТОВІЙ МУЗИЦІ УКРАЇНСЬКОЇ ДІАСПОРИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2000 (Вип.5). с. 212-224.
С
Самсонюк Н.Ф. (2000) РОЛЬ СПЕЦКУРСУ “ІГРОВІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ” У ФОРМУВАННІ ФАХОВИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2000 (Вип.13). с. 100-104.
Созонюк О.С. (2000) СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського, 2000: Вип. 7-8. с. 213-219. ISSN 2414-5076
Созонюк О.С. (2000) ФЕНОМЕН ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА. Наука і освіта, 2000 (№ 4). с. 77-79.
Сілков В.В. (2000) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ: ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ, ПЕРЕДУМОВИ ПОЯВИ, СУТНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ. Теорія та методика вивчення фізико-математичних, природничих і технічних дисциплін, 2000 (Вип.3). с. 5-21.
Сілкова Е.О. (2000) РІЗНІ СИСТЕМИ ТА МОДЕЛІ НАВЧАННЯ В ІСТОРІЇ ШКОЛИ. Теорія та методика вивчення фізико-математичних, природничих і технічних дисциплін, 2000 (Вип.3). с. 71-76.
Т
Терещенко Т.В. (2000) МОДИФІКАЦІЯ ПЕРФОРМАТИВНИХ ДІЄСЛІВ (на матеріалі німецької мови). Науковий вісник кафедри Юнеско Київського державного лінгвістичного університету, 2000 (Вип.1). с. 67-72.
Турбал Ю.В. (2000) ПРО УТОЧНЕННЯ ДЕЯКИХ ОЦІНОК ПАРАМЕТРІВ ФУНКЦІЙ ЗНОСУ МОДЕЛІ РАДІОАКТИВНОГО ЗАБРУДНЕННЯ. Волинський математичний вісник, 2000 (Вип. 7). с. 147-153.
Ф
Філоненко Р.С. (2000) РОЛЬ ТОВАРИСТВА “ПРОСВІТА” У ВИХОВАННІ ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ (20-30 рр.). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2000 (Вип.13). с. 28-32.
Я
Яковенко Л.П. (2000) ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ ТВОРЧОСТІ В ЕСТЕТИЧНІЙ КОНЦЕПЦІЇ І.ФРАНКА. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2000 (Вип.5). с. 187-192.
Янчук П.С. (2000) МЕТОД МНОГОЧЛЕННИХ РЯДІВ ФУР'Є ДЛЯ РІВНЯННЯ ПУАССОНА В ПРЯМОКУТНИКУ. Волинський математичний вісник, 2000 (Вип. 7). с. 193-208.