Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тип документа: "Розділ Книги"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: І | А | Б | В | Г | Д | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | Х | Ч | Ш
Число елементів: 41.

І

Івашкевич Е. та Харченко Є. (2021) ПРОБЛЕМА ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ЗА РАХУНОК РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 341-366.

А

Аладько Д.О. (2021) СЕМАНТИЧНИЙ СТАТУС НОМІНАЦІЙ ПОСУДУ В МЕЖАХ КЛАСУ АРТЕФАКТІВ. In: Мовна концептуалізація артефактного простору людини. Історія та сьогодення філологічної науки ; т. 4, 2021 . РДГУ, Рівне, с. 63-76.

Б

Безлюдна В.І. та Корчакова Н.В. (2021) ОНТОГЕНЕТИЧНІ АСПЕКТИ ГЕНДЕРНОЇ СТЕРЕОТИПІЗАЦІЇ ТА ПОЛЯРИЗАЦІЇ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 144-175.

Березюк Т.П. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 54-58.

Боровець О.В. (2021) МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. In: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ. О.Зень, М. Рівне, с. 76-112. ISBN 978-617-601-380-8

Бричок С.Б. (2021) САМОСТІЙНА РОБОТА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теоретико-прикладні аспекти. О.Зень, с. 150-189. ISBN 978-617-601-380-8

В

Волошина Л.П. (2021) ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ 1 КУРСУ 2 СЕМЕСТР: ЕКЗЕРСИС БІЛЯ СТАНКА. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 8-32. ISBN 978-617-601-381-5

Волошина Л.П. (2021) ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ 2 КУРС 3 СЕМЕСТР: ЕКЗЕРСИС БІЛЯ СТАНКА. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 168-180. ISBN 978-617-601-381-5

Г

Горбачук Р.Л (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОДЕРН ТАНЦЮ 2-4 РІК НАВЧАННЯ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 474-503. ISBN 978-617-601-381-5

Гордєєв В. та Завалін А. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ 2 КУРС: ЗАНЯТТЯ ПОСЕРЕД ЗАЛИ, ОПИС ТАНЦЮ "БУЯНСЬКИЙ СКАКУНЕЦЬ", "КРУТЯХ". In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 252-342. ISBN 978-617-601-381-5

Гордєєва (Шевчук) О.Ю. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ 1-4 КУРСИ: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ НИЗЬКИХ ТА ВИСОКИХ РОЗВЕРТАНЬ НОГИ В ЕКЗЕРСИСІ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 441-474. ISBN 978-617-601-381-5

Гудовсек О.А. (2021) ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теоретико-прикладні аспекти. О.Зень, Рівне, с. 227-259. ISBN 978-617-601-380-8

Д

Деменчук О.В. (2021) СЕМАНТИЧНІ МОДЕЛІ АРТЕФАКТНОГО ПРОСТОРУ ЛЮДИНИ. In: Мовна концептуалізація артефактного простору людини. Історія та сьогодення філологічної науки ; т. 4, 2021 . РДГУ, Рівне, с. 6-20.

Джеджера О.В. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ДЕТЕРМІНАЦІЇ УСПІШНОСТІ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЕМОЦІЙНИМИ ПЕРЕЖИВАННЯМИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ СOVID-19. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 110-143.

З

Зань Л. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ 1-5 РІК НАВЧАННЯ: РОЗДІЛ ЕКЗЕРСИС НА ПАЛЬЦЯХ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 587-635. ISBN 978-617-601-381-5

К

Калініченко М.М. (2021) АРТЕФАКТНІ НОМІНАЦІЇ ЯК ОБʼЄКТИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ. In: Мовна концептуалізація артефактного простору людини. Історія та сьогодення філологічної науки ; т. 4, 2021 . РДГУ, Рівне, с. 127-136.

Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2021) МАЙБУТНІМ ПСИХОЛОГАМ ПРО ЖИТТЄВІ ПРОБЛЕМИ І ОРІЄНТИРИ СУЧАСНОГО ПІДЛІТКА. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 175-200.

Кучма Т.В. (2021) АРТЕФАКТИ У ВЕРБАЛЬНИХ АСОЦІАЦІЯХ. In: Мовна концептуалізація артефактного простору людини. Історія та сьогодення філологічної науки ; т. 4, 2021 . РДГУ, Рівне, с. 77-86.

Л

Легка І.П. (2021) ВИКОНАВСЬКА ТА ТЕХНІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ 4 КУРС: КЛАСИФІКАЦІЯ ТАНЦЮВАЛЬНИХ РУХІВ ВІРТУОЗНОЇ ТЕХНІКИ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 503-542. ISBN 978-617-601-381-5

Лобан Т.Й. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ДЖАЗ-МОДЕРН ТАНЦЮ 3 КУРС: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 410-440. ISBN 978-617-601-381-5

М

Манелюк Д.І. (2021) ОСНОВИ РЕЖИСУРИ ТА АКТОРСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ 2 КУРС. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 212-251. ISBN 978-617-601-381-5

Манелюк Е.В. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІСТОРИКО-ПОБУТОВОГО ТАНЦЮ 1 КУРС: ЕПОХА ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ, ЕПОХА ВІДРОДЖЕННЯ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 115-167. ISBN 978-617-601-381-5

Маркевич Л.А. (2021) МИСТЕЦТВО БАЛЕТМЕЙСТЕРА 2 КУРС. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 180-211. ISBN 978-617-601-381-5

Михальчук Н.О. та Набочук О.Ю. (2021) ПСИХОЛОГІЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ ТВОРЧОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 316-341.

Міщеня О.М. (2021) ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теоретико-прикладний аспекти. О.Зень, М. Рівне, с. 113-149. ISBN 978-617-601-380-8

Н

Назаревич В. (2021) ПСИХОЛОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗА ОСТРАКІЗМУ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 254-281.

Назарець Л.М. та Руденко Н.М. (2021) ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 29-54.

О

Орел І.І. (2021) НОМІНАЦІЯ АРТЕФАКТІВ У СТРУКТУРІ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ ЯК ЗАСІБ ВЕРБАЛІЗАЦІЇ ЕТНОКУЛЬТУРНИХ СТЕРЕОТИПІВ. In: Мовна концептуалізація артефактного простору людини. Історія та сьогодення філологічної науки ; т. 4, 2021 . РДГУ, Рівне, с. 105-116.

П

Павелків К.М. та Павелків В.Р. (2021) КОНЦЕПЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА УНІВЕРСИТЕТУ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 84-109.

Павелків Р.В. та Созонюк О. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 200-226.

Павлова О.И. (2021) АРТЕФАКТНЫЕ НОМИНАЦИИ МУЗЫКАЛЬНОЙ КУЛЬТУРЫ (НА МАТЕРИАЛЕ АНГЛИЙСКОГО, ФРАНЦУЗСКОГО, РУССКОГО И УКРАИНСКОГО ЯЗЫКОВ). In: Мовна концептуалізація артефактного простору людини. Історія та сьогодення філологічної науки ; т. 4, 2021 . РДГУ, Рівне, с. 87-94.

Павловська Л.О. (2021) АРТЕФАКТ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ СЕМАНТИКИ РИТУАЛЬНИХ ВЕРБАЛЬНИХ ФОРМУЛ ПОБАЖАНЬ У РІЗНОСТРУКТУРНИХ МОВАХ. In: Мовна концептуалізація артефактного простору людини. Історія та сьогодення філологічної науки ; т. 4, 2021 . РДГУ, Рівне, с. 95-104.

Пуйова В.В. (2021) МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ 1 КУРС ОС "МАГІСТР": 10 УРОКІВ ДУЕТНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 543-587. ISBN 978-617-601-381-5

Р

Рабченюк С.В. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ЛАТИНОАМЕРИКАНСЬКИХ ТАНЦІВ 1 КУРС: ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ТА МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ ТАНЦЮ "ЧА-ЧА-ЧА", КЛАС "ПОЧАТКІВЦІ". In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 73-114. ISBN 978-617-601-381-5

С

Самохвалова А.В. (2021) СУЧАСНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ФОЛЬКЛОРУ 2 КУРС 4 СЕМЕСТР: МЕТОДИКА РОБОТИ З ХОРЕОГРАФІЧНИМ ФОЛЬКЛОРОМ (ЗА ПОЛЬОВИМИ ЩОДЕННИКАМИ). In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 343-409. ISBN 978-617-601-381-5

Сойчук Р.Л. (2021) ПРОФЕСІЙНІ ВИМОГИ ДО МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЗВО В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ. In: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ. О.Зень, Рівне, с. 7-39. ISBN 978-617-601-380-8

Сторож О.В. (2021) ТЕОРЕТИЧНІ І ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ПСИХОТЕРАПІЇ». In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 226-253.

Т

Третяк О.М. (2021) Європейська кредитно-трансферна система організації освітнього процесу у вищій школі в умовах європейського простору вищої освіти. In: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ. О.Зень, М. Рівне, с. 40-75. ISBN 978-617-601-380-8

Х

Хупавцева Н.О. та Івашкевич Е.З. (2021) МОДЕЛЬ ПРОДУКТИВНОЇ ФАСИЛІТАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ, ЇЇ ПСИХОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 218-316.

Ч

Чеберяк А.М. (2021) СИМВОЛИ І АРТЕФАКТИ РОСІЙСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ КРІЗЬ ПРИЗМУ МОВНОЇ ГРИ В РОМАНІ Т. ТОЛСТОЇ «КИСЬ». In: Мовна концептуалізація артефактного простору людини. Історія та сьогодення філологічної науки ; т. 4, 2021 . РДГУ, Рівне, с. 117-126.

Ш

Шингер В.В. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ТАНЦІВ 1 КУРС: ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ТА МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ ТАНЦЮ "ПОВІЛЬНИЙ ВАЛЬС", КЛАС "ПОЧАТКІВЦІ". In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 33-72. ISBN 978-617-601-381-5

Цей список був створений у Sat Apr 27 17:14:09 2024 EEST.