Items where Subject is "159.9 Психологія"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: D | H | I | M | Є | І | А | Б | В | Г | Д | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Я
Number of items at this level: 318.

D

Demenchuk O. (2019) SEMANTIC DERIVATION OF VERBS OF LIGHT EMISSION. Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. pp. 54-57.

Demenchuk O. (2018) TOWARDS MODELING LEXICAL SEMANTICS: A CROSS-LINGUISTIC PERSPECTIVE. Проблеми лінгвістичної семантики, 2018. pp. 10-13.

H

Hupavtseva N. (2019) PSYCHOLOGICAL FEATURES OF FACILITATIVE INTERACTION IN THE PROCESS OF ORGANIZING DIALOGUES AT THE LESSONS AT SECONDARY SCHOOL. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 180-189. ISSN 2518-7503

I

Ivashkevych E.E. (2017) PSYCHOLINGUISTIC ASPECTS OF COMIC BOOK NARRATION. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 84-88. ISSN 2518-7503

Ivashkevych Е. and Yatsjuryk А. (2019) THE DIAGNOSTICS OF THE DEVELOPMENT OF SOCIAL INTELLIGENCE OF THE PERSON USING PROVERBS AND SAYINGS. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 77-82. ISSN 2518-7503

M

Mykhalchuk N.O. and Ivashkevych E.E. (2016) PSYCHOLINGUISTIC CHARACTERISTICS OF VISUAL NARRATIVE DISCOURSE. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 149-152. ISSN 2518-7503

Mykhalchuk N.O. and Yatsuryk A.O. (2017) THE PROBLEM OF UNDERSTANDING IN PSYCHOLOGY: PHILOSOPHICAL AND METHODOLOGICAL BACKGROUND. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 184-188. ISSN 2518-7503

Є

Євтушок Б.А. and Петренко О.Б. (2019) ЗАСТОСУВАННЯ КАЗКОТЕРАПІЇ ЯК ЗАСОБУ ПСИХОДІАГНОСТИКИ ТА ПСИХОКОРЕКЦІЇ ПРИ РОБОТІ ЗІ СТРАХАМИ У ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 173-174.

Єфимець О.О. and Демчук О.О. (2014) ДО ПРОБЛЕМИ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 62-64.

І

Івашкевич І.В. (2016) СПЕЦИФІКА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЮРИСТА ТА СТРУКТУРА ЙОГО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 81-85. ISSN 2518-7503

Івашкевич І.В. (2016) ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДСТРУКТУР ОСОБИСТОСТІ ТА ВИЗНАЧЕННЯ СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЮРИСТА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). pp. 66-71.

Івашкевич Е.Е. (2016) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ФАХІВЦЕМ СИНХРОННОГО ПЕРЕКЛАДУ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 74-77. ISSN 2518-7503

Івашкевич Е.Е. (2017) PERSONAL RELIABILITY OF THE NARRATOR: TRADITIONAL AND NONTRADITIONAL NARRATIVE DISCOURSE. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. pp. 137-141.

Івашкевич Е.Е. and Антюхова Н.І. (2019) РІВНІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕРЕКЛАДАЧА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 26-32.

Івашкевич Е.З. (2017) УНІКАЛЬНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ТА СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 88-92. ISSN 2518-7503

Івашкевич Е.З. (2016) АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 77-81. ISSN 2518-7503

Івашкевич Е.З. (2016) ASPECTS OF SOCIAL INTELLECT OF A TEACHER. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. pp. 93-96.

Івашкевич Е.З. and Михальчук Н.О. (2014) СЕНСИТИВНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНА УЯВА В СТРУКТУРІ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 65-68.

Івашкевич Е.З. and Хупавцева Н.О. (2016) ВИЗНАЧЕННЯ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА В ПАРАДИГМАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ СОЦІО-КУЛЬТУРНОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). pp. 62-66.

Івашкевич Е.З. and Яцюрик А.О. (2018) COGNITIVE PSYCHOLOGY AND THE CONCEPT OF SOCIAL INTELLIGENCE. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. pp. 158-165.

Івашкевич Е.З. and Яцюрик А.О. (2019) THE EMPIRICAL RESEARCH OF THE DETERMINATION OF SOCIAL INTELLIGENCE OF THE TEACHERS BY THE WAY OF UNDERSTANDING BY THEM A FOLKLORE. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 172-177.

А

Артемова О.І. (2018) ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА КРЕАТИВНІСТЬ ПЕДАГОГА ЯК ЗАПОРУКА ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 17-22. ISSN 2518-7503

Артемова О.І. (2017) ВПЛИВ РІВНЯ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ НА АДАПТАЦІЮ СТУДЕНТА-ПЕРШОКУРСНИКА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 10-14. ISSN 2518-7503

Артемова О.І. (2016) РОЗВИТОК ВЕРБАЛЬНОЇ КРЕАТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 13-18. ISSN 2518-7503

Артемова О.І. (2015) КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 22-26.

Артемова О.І. (2014) РОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 19-22.

Артемова О.І. and Дружиніна І.А. (2018) КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ЗАПОРУКА ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЕДУЧОГО ТРЕНІНГОВИХ ГРУП. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). pp. 18-24. ISSN 2518-7503

Артемова О.І. and Хупавцева Н.О. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ФАКТОРИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). pp. 18-23. ISSN 2518-7503

Артимовець А.П. and Литвиненко С.А. (2014) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 22-25.

Б

Бабак К.В. (2016) ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА ВНЗ ЯК ЗАСІБ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 18-22. ISSN 2518-7503

Бабак К.В. (2014) РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ У ПРАКТИЦІ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 25-28.

Безлюдна В.І. and Корчакова Н.В. (2015) ЗНУЩАННЯ ЯК ВИЯВ АГРЕСИВНИХ ТЕНДЕНЦІЙ У ДИТЯЧИХ СПІЛЬНОТАХ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). pp. 16-22.

Безлюдна В.І. and Корчакова Н.В. and Осьмак Л.П. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ДІТЬМИ НЕПРЯМОЇ АГРЕСІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). pp. 24-29. ISSN 2518-7503

Безлюдна В.І. and Осьмак Л.П. (2019) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ КОГНІТИВНО-МОТИВАЦІЙНИХ ОСНОВ ВЗАЄМОДІЇ ПІДЛІТКІВ З ОДНОЛІТКАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 20-26. ISSN 2518-7503

Безлюдна В.І. and Осьмак Л.П. (2018) ДИСПОЗИЦІЙНА ДЕТЕРМІНАЦІЯ НЕПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МІЖ ДІТЬМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 22-28. ISSN 2518-7503

Безлюдна В.І. and Павелків В.Р. and Осьмак Л.П. (2020) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПЕРЦЕПТИВНИХ ОЦІНОК В СИСТЕМІ «СТАРШОКЛАСНИК-ВЧИТЕЛЬ». Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). pp. 27-34. ISSN 2518-7503

Безлюдная В.И. (2016) ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ КОРРЕКЦИЯ ОТКЛОНЕНИЙ В СИСТЕМЕ МЕЖЛИЧНОСТНОГО ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 25-29. ISSN 2518-7503

Березюк Т.П. (2018) МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ В УМОВАХ ВЗО. Психолологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 28-35. ISSN 2518-7503

Березюк Т.П. (2018) МЕТОДОЛОГІЯ КОМПЛЕКСНОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ В УМОВАХ ВНЗ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). pp. 24-31. ISSN 2518-7503

Березюк Т.П. (2017) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПРОСТОРУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 18-23. ISSN 2518-7503

Бобешко М.О. (2019) СЕМАНТИЧНА ДЕРИВАЦІЯ ПРЕДИКАТІВ KNOW / ЗНАТИ В АНГЛІЙСЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ МОВАХ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. pp. 78-79.

Бойко Н.Г. and Конопльова Ю.О. (2013) РОЛЬ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ ТА МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. pp. 54-57.

Бондарець М.А. (2019) «Морально-дефективне дитинство» – «булінг»: трансформація проблеми в історико-педагогічному вимірі (20-ті роки ХХ століття – початок ХХІ століття). Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 137-138.

Борейчук І.О. and Матухно Є.В. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ФОТОСПОГАДІВ У ПОЗИТИВНІЙ МОТИВАЦІЇ ІНДИВІДА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 27-31. ISSN 2518-7503

Борейчук І.О. and Назаревич В.В. and Шарак Д.О. (2017) ФУНКЦІЇ ФОТОГРАФІЇ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРИГЕРА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). pp. 29-35. ISSN 2518-7503

Борейчук І.О. and Свінтозельська І.В. (2014) ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ЯК КОМПОНЕНТ РЕГУЛЯЦІЇ ВЗАЄМИН МІЖ УЧНЯМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 28-31.

Бричок С.Б. (2016) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА У РОБОТІ КУРАТОРА СТУДЕНТСЬКОЇ ГРУПИ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 82-89. ISSN 2411-4553

Бричок С.Б. (2015) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ЯК ПРОВІДНИЙ КОМПОНЕНТ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). pp. 134-142. ISSN 2411-4553

Бричок С.Б. and Павелків О.М. (2015) РОЛЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ У ПРОЕКТУВАННІ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). pp. 103-111. ISSN 2411-4553

Бурдова М.В. and Ямницький В.М. (2014) ПРОБЛЕМА СТРАХУ СМЕРТІ У ПОХИЛОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 31-34.

Буткевич Д.С. (2019) СЕМАНТИЧНА ДЕРИВАЦІЯ ПРЕДИКАТІВ (на матеріалі номінацій “glauben / вірити”). Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. pp. 79-81.

Бучко В.Б. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ СПРИЙМАННЯ СПРАВЕДЛИВОСТІ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ КУЛЬТУРИ БІДНОСТІ ТА БАГАТСТВА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 36-41. ISSN 2518-7503

Бучко В.Б. (2015) ПРОБЛЕМА СПРАВЕДЛИВОСТІ: ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 43-49.

Бучко В.Б. (2014) ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА У РОЗВ’ЯЗУВАННІ КОНФЛІКТІВ ШЛЯХОМ ПЕРЕГОВОРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 34-38.

Бігунов Д.О. (2018) МОВЛЕННЄВА ПОВЕДІНКА ОСОБИСТОСТІ: КОМУНІКАТИВНІ СТРАТЕГІЇ ТА ТАКТИКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). pp. 31-37. ISSN 2518-7503

Бігунов Д.О. (2016) ПРИНЦИПИ КОМУНІКАЦІЇ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ УНИКНЕННЯ КОМУНІКАТИВНОГО КОНФЛІКТУ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). pp. 32-38.

Білецька О.Д. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВІКОВИХ КРИЗ ОСОБИСТОСТІ ВІД НАРОДЖЕННЯ ДО ЮНАЦТВА. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 36-42. ISSN 2518-7503

В

Вознюк Ю.С. (2015) АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 49-52.

Воробйов А.М. (2015) ВПЛИВ РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСІЇ НА ОСОБИСТІСНЕ ТА ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5.). pp. 38-42.

Воробйов А.М. (2014) ПСИХОЛОГО-СОЦІАЛЬНІ КОНЦЕПТИ ВНУТРІШНЬОГО КОНФЛІКТУ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 38-42.

Воробйов А.М. and Демчук О.О. (2015) УМОВИ АДАПТАЦІЇ ТА ФАКТОРИ ДЕЗАДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 52-55.

Воронкевич Ю.Ю. (2019) СЕМАНТИЧНА ДЕРИВАЦІЯ ПРЕДИКАТІВ ВВАЖАТИ/CONSIDER В УКРАЇНСЬКІЙ ТА АНГЛІЙСЬКІЙ МОВАХ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. pp. 81-84.

Вронська В.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕДИЧНОЇ СЕСТРИ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 41-45. ISSN 2518-7503

Г

Главінська О.Д. (2017) ПРОФЕСІЙНЕ САМОУСВІДОМЛЕННЯ ТА САМОВИЗНАЧЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ У СТАНОВЛЕННІ ОСОБИСТІСНОЇ СУВЕРЕННОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 59-63. ISSN 2518-7503

Главінська О.Д. (2016) СУЧАСНІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГІЇ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТІСНОЇ СУВЕРЕННОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 51-54. ISSN 2518-7503

Главінська О.Д. and Новік Л.О. (2019) УСВІДОМЛЕННЯ МАЙБУТНІМИ ПСИХОЛОГАМИ ПРОФЕСІЙНОЇ НАЛЕЖНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 45-50. ISSN 2518-7503

Гордійчук К. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 15-19. ISSN 2518-7503

Горопаха Н.М. and Маліновська Н.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ МОТИВІВ НАВЧАЛЬНО-МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Проблеми сучасної психології, 2017 (Вип.35). pp. 119-129.

Грипич С.Н. (2017) РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ У ВНЗ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 63-67. ISSN 2518-7503

Громик Н.В. and Камінська О.В. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ ПОДОЛАННЯ СТРАХУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 209-210.

Д

Данілова Н.Р. and Губеня А.О. (2018) ВПЛИВ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. pp. 82-85.

Демчук О.О. (2016) АВТЕНТИЧНІСТЬ ЯК НЕВІД’ЄМНА ЯКІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 55-57. ISSN 2518-7503

Демчук О.О. and Воробйов А.М. (2016) ПСИХОЛОГІЯ ЖИТТЯ ЯК ПАРАДИГМА ЖИТТЄТВОРЧОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). pp. 43-47.

Демчук О.О. and Лазарчук В.В. (2017) ЖИТТЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ПІДГРУНТЯ ВЛАСНОЇ ЖИТТЄВОЇ І ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 71-75. ISSN 2518-7503

Демчук О.О. and Хупавцева Н.О. (2014) МЕТОД ПРОЕКТІВ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 48-51.

Демянюк О.Б. (2015) ОБРАЗ СВІТУ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ОСНОВА САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 74-78.

Демянюк О.Б. (2014) ОБРАЗ СВІТУ В КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМИ БУТТЯ ЛЮДИНИ І ЇЇ ВІДНОШЕННЯ ЗІ СВІТОМ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 51-55.

Дерев'янко Н.З. (2019) «ДОПОМОГА ІНШОМУ» ЯК СТРАТЕГІЯ ПРОСОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 20-24.

Дерев'янко Н.З. (2018) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 42-46. ISSN 2518-7503

Джеджера К.В. (2019) КОМУНІКАТИВНІ УМІННЯ ЯК ЧИННИК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 55-60. ISSN 2518-7503

Джеджера О.В. (2019) ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ ЯК ДЕТЕРМІНУЮЧИЙ ЧИННИК РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 60-66. ISSN 2518-7503

Джеджера О.В. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ПЕРЕЖИВАННЯ СТУДЕНТАМИ АКТУАЛЬНИХ СИТУАЦІЙ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 25-30. ISSN 2518-7503

Джеджера О.В. (2018) РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ШЛЯХ ОПТИМІЗАЦІЇ ПЕРЕЖИВАНЬ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ З ПРИВОДУ НАВЧАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 47-53. ISSN 2518-7503

Джеджера О.В. (2017) ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ ЯК ЧИННИК ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). pp. 41-48. ISSN 2518-7503

Дищаковська О. and Безкоровайна О. В. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО АСПЕКТУ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ НЕСТАНДАРТНОГО УРОКУ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні питання науки, 2020. pp. 179-182.

Дружиніна І.А. (2015) ЕМПАТІЯ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 78-81.

Дружиніна І.А. (2014) ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ: ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНИЙ АСПЕКТ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 59-61.

К

Камінська О.В. (2020) ОСОБИСТІСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ КОНФЛІКТНОСТІ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). pp. 84-89. ISSN 2518-7503

Камінська О.В. (2017) СИСТЕМА ЗАСОБІВ ПОДОЛАННЯ СХИЛЬНОСТІ ДО ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ НА ОСНОВІ РЕСУРСНОГО ПІДХОДУ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 92-96. ISSN 2518-7503

Карпова А.В. (2018) СОЦІАЛІЗАЦІЯ ПІДЛІТКІВ В СЕРЕДОВИЩІ МОЛОДІЖНИХ СУБКУЛЬТУР. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 66-70. ISSN 2518-7503

Козачок К.В. and Романюк В.Л. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ПІСЛЯОПЕРАЦІЙНОГО СТРЕСУ У ПАЦІЄНТІВ ІЗ ЗАХВОРЮВАННЯМ ЖОВЧНИХ ШЛЯХІВ В УМОВАХ ХІРУРГІЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 68-72.

Козлюк О.А. and Руденко Н.М. (2017) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТРИВОЖНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ У СИСТЕМІ ДИТЯЧО-БАТЬКІВСЬКИХ ВЗАЄМИН. Проблеми сучасної психології, 2017 (Вип.36). pp. 131-145. ISSN 2227-6246

Кондратюк А.Ю. and Литвиненко С.А. (2014) ГЕНДЕРНІ ВІДМІННОСТІ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 73-75.

Конопліцька Ю.І. and Ставицька О.Г. (2018) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 70-75. ISSN 2518-7503

Корчакова Н.В. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ВІКОВОЇ ГЕНЕЗИ ПРОСОЦІАЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Психолологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 108-114. ISSN 2518-7503

Корчакова Н.В. (2019) РЕПУТАЦІЯ ГРУПИ ЯК МОТИВ ДИТЯЧОЇ ПРОСОЦІАЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 48-56. ISSN 2518-7503

Корчакова Н.В. (2020) РОЗВИТОК ПРОСОЦІАЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ СТУКТУРИ ГРУПИ. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). pp. 109-117. ISSN 2518-7503

Корчакова Н.В. (2016) РОЗВИТОК ЕМПАТІЙНОЇ МОРАЛІ В УКРАЇНСЬКИХ ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 98-105. ISSN 2518-7503

Корчакова Н.В. (2014) РАННІ ВИТОКИ ПРОСОЦІАЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 75-80.

Корчакова Н.В. and Ковбаса А.Р. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ФЕНОМЕНУ ПРОКРАСТИНАЦІЇ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 75-81. ISSN 2518-7503

Косарєва О.І. (2018) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СУТНІСТЬ ВЗАЄМИН БАТЬКІВ ТА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. pp. 114-123. ISSN 2411-4553

Кочубей О.С. (2015) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФІЛОЛОГА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. pp. 101-105.

Крюкова Л.В. (2019) ВПЛИВ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ НА ПРОЦЕСИ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКА ДО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 57-63. ISSN 2518-7503

Крюкова Л.В. (2017) КРИТЕРІЇ ФОРМУВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 133-137. ISSN 2518-7503

Крюкова Л.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ТА ПРОЦЕСІВ АДАПТАЦІЇ У ПЕРШОКЛАСНИКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 112-116. ISSN 2518-7503

Крюкова Л.В. (2016) ЕМОЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКА ЯК УМОВА ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ШКОЛЯРА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). pp. 84-88.

Крюкова Л.В. (2015) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ЩОДО ДИНАМІКИ ЕМОЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ТА ЇХ ВПЛИВУ НА ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 132-135.

Кулаков Р.С. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ НА ВИБІР СТАРШОКЛАСНИКАМИ СФЕРИ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 147-152. ISSN 2518-7503

Кулаков Р.С. (2016) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ ІНТЕРЕСІВ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 116-120. ISSN 2518-7503

Кулаков Р.С. (2016) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ У РАННЬОМУ ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). pp. 88-98.

Кулаков Р.С. (2015) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ДОМАГАНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ВИБОРУ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). pp. 59-66.

Кулаков Р.С. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ПРОФКОНСУЛЬТАЦІЙНОГО СУПРОВОДУ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ВПРОДОВЖ НАВЧАННЯ В ШКОЛІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 135-140.

Кулаков Р.С. (2014) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ САМООЦІНКИ ТА РІВНЯ ДОМАГАНЬ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 83-87.

Кулакова Л.М. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ ТЕКСТОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 153-157. ISSN 2518-7503

Кулакова Л.М. (2016) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ САМОСВІДОМОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 120-124. ISSN 2518-7503

Кулакова Л.М. (2016) ЗАСОБИ ТА ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). pp. 98-109.

Кулакова Л.М. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). pp. 66-74.

Кулакова Л.М. (2015) МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 140-144.

Кулакова Л.М. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 87-90.

Кулакова Л.М. and Кулаков Р.С. (2019) ГІДНІСТЬ ТА МОРАЛЬ: ФІЛОСОФСЬКО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗМІСТ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 131-137. ISSN 2518-7503

Кулакова Л.М. and Кулаков Р.С. (2019) ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В ОНТОГЕНЕЗІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 64-68. ISSN 2518-7503

Кулакова Л.М. and Кулаков Р.С. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПРОЦЕСІ ПОЗАУРОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 81-86. ISSN 2518-7503

Курдибаха О.М. (2015) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРОБЛЕМ ГЕНДЕРНОГО РОЗВИТКУ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 144-146.

Л

Лех С.З. (2019) СЕМАНТИЧНА ДЕРИВАЦІЯ ПРЕДИКАТІВ SUPPOSER / ПРИПУСКАТИ В ФРАНЦУЗЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ МОВАХ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. pp. 84-85.

Лехкобит М.В. and Камінська О.В. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОЯВИ ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018.

Литвиненко С.А. (2018) ФЕНОМЕН ГРИ В СУТНІСНО-БУТТЄВОМУ ВИМІРІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 91-96. ISSN 2518-7503

Литвиненко С.А. (2014) ІГРОТЕРАПІЯ ЯК МЕТОД ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ І ПІДЛІТКАМ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 8-11.

Литвиненко С.А. and Ямницький В.М. (2019) ПСИХОТЕРАПІЯ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ: ТРАДИЦІЇ ТА СУЧАСНІ ПІДХОДИ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 137-142. ISSN 2518-7503

Литвиненко С.А. and Ямницький В.М. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З БАТЬКАМИ В ПСИХОТЕРАПІЇ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 69-74. ISSN 2518-7503

Литвиненко С.А. and Ямницький В.М. (2020) СТАНОВЛЕННЯ ІГРОВОЇ ТЕРАПІЇ В ПСИХОАНАЛІТИЧНИХ ШКОЛАХ А. ФРЕЙД ТА М. КЛЯЙН. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). pp. 130-135. ISSN 2518-7503

Литвиненко С.А. and Ямницький В.М. (2017) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 167-171. ISSN 2518-7503

Литвиненко С.А. and Ямницький В.М. (2015) ПСИХОЛОГІЯ ТРАВМИ: ТРАНСГЕНЕРАЦІЙНИЙ ТА ФЕНОМЕНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТИ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 14-17.

Литвиненко С.А. and Ямницький В.М. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПРАКТИКИ СУПЕРВІЗІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 11-14.

Литвиненко С.А. and Ямницький В.М. (2015) СУПЕРВІЗІЯ ЯК ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). pp. 74-82. ISSN 2411-4553

Луцик Г.О. (2017) ЧИННИКИ СХИЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 175-180. ISSN 2518-7503

Луцик Г.О. (2016) ЗАГАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ВНЗ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 133-137. ISSN 2518-7503

Луцик Г.О. (2016) СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ДЕВІАНТНИМИ ПІДЛІТКАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). pp. 116-121.

Луцик Г.О. (2015) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ДЕВІАНТНИМИ ПІДЛІТКАМИ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). pp. 74-79.

Лісна М.В. (2018) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ АРТ-ЗАСОБАМИ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 96-99. ISSN 2518-7503

Ліщук І.А. and Камінська О.В. (2018) РЕФЛЕКСІЯ ЯК ВЛАСТИВІСТЬ СВІДОМОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 212-214.

Ліщук А.В. (2015) ВПЛИВ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ НА ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 157-160.

М

Мага Р.Я. (2019) Роль «Я-концепції» у формуванні особистості дитини. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 63-65.

Максимчук С.М. (2019) Казкотерапія як метод гуманістичного виховання. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 65-67.

Маліновська Н.В. (2019) ПІДГОТОВКА ЛІВОРУКОЇ ДИТИНИ ДО ПИСЬМА. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2019 (1): 21. pp. 89-97.

Маліновська Н.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ З РІЗНИМИ ОСВІТНІМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В УМОВАХ СПІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): 56 Ч.1. pp. 75-77.

Маліновська Н.В. (2014) ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕНТЕНЦІЇ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ГРИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.10): 53. pp. 20-23.

Мамчук Л.П. and Ямницький В.М. (2014) ТВОРЧІСТЬ ТА ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ ОСОБИСТОСТІ У СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 96-100.

Марчук Ю.С. (2015) ПСИХОЛОГ-ПРАКТИК ТА ПСИХОЛОГ-ТЕОРЕТИК: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 163-166.

Марчук Ю.С. and Созонюк О.С. (2014) ПСИХОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 100-102.

Матухно Є.В. and Боречук І.О. (2019) ПСИХОЛОГІЯ ЗОБРАЖЕННЯ В СИСТЕМІ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 174-179.

Михайлова І.О. (2019) АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРИЙНЯТТЯ «СИЛЬНОЇ ПОЗИ» ЯК ЗАСОБУ КОРЕКЦІЇ НИЗЬКОГО РІВНЯ САМООЦІНКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 75-81. ISSN 2518-7503

Михальчук Н.О. and Івашкевич Е.Е. (2018) ART TRANSLATION AND THE CATEGORY OF EXPRESSIVNESS IN THIS ESTETIC PARADIGM. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. pp. 155-158.

Михальчук Н.О. and Івашкевич Е.З. (2015) CROSSCULTURAL COMMUNICATION AS A WAY TO DEVELOP INTERCULTURAL COMPETENCE. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. pp. 3-8.

Михальчук Н.О. and Антюхова Н.І. (2017) THE IDEA OF UNDERSTANDING IN THE PSYCHOLOGICAL PARADIGM OF PROVERBS AND SAYINGS. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. pp. 141-145.

Михальчук Н.О. and Набочук О.Ю. (2019) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНА ТЕРМІНОЛОГІЯ В ПАРАДИГМІ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ПРАГМАТИКИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 23-26.

Михальчук Н.О. and Примачок Л.Л. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЇ ПСИХОМОТОРНИХ РОЗЛАДІВ У ХВОРИХ ІЗ ІШЕМІЧНИМ ІНСУЛЬТОМ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 158-163. ISSN 2518-7503

Михальчук Н.О. and Яцюрик А.О. (2016) МІСЦЕ КОМПЛІМЕНТУ В СИСТЕМІ МОВЛЕННЄВИХ АКТІВ ТА ІЛОКУТИВНА РОЛЬ КОМПЛІМЕНТІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. pp. 13-16.

Мичко М.В. and Ямницький В.М. (2014) ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 105-108.

Мокрик А.В. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕНДЕРНИХ АСПЕКТІВ ЛІДЕРСТВА В УПРАВЛІНСЬКІЙ ПРАКТИЦІ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). pp. 296-301. ISSN 2411-4553

Мічута Х.О. (2017) КРИЗОВІ СИТУАЦІЇ В СІМ’Ї ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). pp. 289-296. ISSN 2411-4553

Н

Назаревич В.В. (2019) СОЦІАЛЬНЕ ВИГНАННЯ ЯК ФОРМА ОСТРАКІЗАЦІЇ В НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 82-89. ISSN 2518-7503

Назаревич В.В. (2020) ФУНКЦІЇ ОСТРАКІЗМУ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). pp. 177-186. ISSN 2518-7503

Назаревич В.В. (2014) ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В ГАНДИКАПНИХ КЛІЄНТІВ У ПРОЦЕСІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 108-112.

Назаревич В.В. and Борейчук І.О. (2017) ФОТОГРАФІЯ ЯК ЗАСІБ РЕСУРСУВАННЯ ПСИХОЕМОЦІЙНОГО СТАНУ ІНДИВІДА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 192-197. ISSN 2518-7503

Назаревич В.В. and Борейчук І.О. (2015) ЗАСТОСУВАННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИХ МЕТОДІВ В ПСИХОЛОГІЧНОМУ КОНСУЛЬТУВАННІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). pp. 91-96.

Назаревич В.В. and Коротун В.В. (2015) ВИКОРИСТАННЯ МАЛЮНКОВИХ ТЕХНІК ПСИХОТЕРАПІЇ ДЛЯ САМОІДЕНТИФІКАЦІЇ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 166-169.

Назаревич В.В. and Пʼясецька О.В. (2019) ОСТРАКІЗОВАНІ ОЗНАКИ АУТОАГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 168-176. ISSN 2518-7503

Назарець Л.М. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ У КОНФЛІКТАХ ТА КОНСТРУКТИВНІ ПРИЙОМИ ЇХ ПОДОЛАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 197-202. ISSN 2518-7503

Нестерук-Володимирець О.В. (2016) РЕЗУЛЬТАТИ ПСИХОДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНОГО ТА ТВОРЧОГО КОМПОНЕНТІВ ВНУТРИІШНЬО-ОСОБИСТІСНОГО ШАРУ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ СТАРШОКЛАСНИКА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 152-156. ISSN 2518-7503

Нечипорук Л.І. (2015) НООСФЕРНА ОСВІТА ЯК МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). pp. 198-205. ISSN 2411-4553

Новік Л.О. (2016) МОТИВАЦІЙНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ У СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 156-159. ISSN 2518-7503

Новік Л.О. (2015) ПСИХОЛОГІЧНІ СКЛАДОВІ ІМІДЖУ ПСИХОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 173-176.

Новік Л.О. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ В СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 112-115.

Новік Л.О. and Хупавцева Н.О. (2017) ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 202-206. ISSN 2518-7503

Ногачевська І. (2016) АСОЦІАТИВНЕ СПРИЙМАННЯ ПОЕТИЧНОГО ТЕКСТУ ЯК ОСОБЛИВИЙ СУГЕСТИВНИЙ ВПЛИВ НА ЧИТАЧА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). pp. 152-157.

Ногачевська І. (2015) РОЗУМІННЯ ТЕКСТІВ – БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ВУЗІВСЬКОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 176-180.

Ногачевська І. and Івашкевич Е. (2020) ПСИХОЛОГІЧНІ ТРАДИЦІЇ ЩОДО ПРОБЛЕМИ РОЗУМІННЯ ХУДОЖНІХ ТЕКСТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). pp. 187-193. ISSN 2518-7503

Ногачевська І.О. (2014) ПОТЕНЦІАЛ БІБЛІОТЕРАПІЇ У ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНІЙ ДОПОМОЗІ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 115-117.

О

Одолінський В.Г. (2015) ЧАСТКОВИЙ АНАЛІЗ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ СКЛАДОВОЇ ЖИТТЄВОГО ПЛАНУВАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). pp. 102-106.

Озарчук О.І. and Назарець Л.М. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОФІЛАКТИКИ СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 118-120.

Омельченко Т.В. (2019) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ САМООЦІНКИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЖИТТЄВИХ ЦІЛЕЙ МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 90-96. ISSN 2518-7503

Онісковець Б.І. and Ставицька О.Г. (2018) МОТИВАЦІЙНІ ЧИННИКИ ПЕРФЕКЦІОНІЗМУ СУЧАСНОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 105-110. ISSN 2518-7503

Осипчук О.П. (2016) ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ МОРАЛЬНИХ КАТЕГОРІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 159-164. ISSN 2518-7503

Осипчук О.П. (2015) ВЧИНОК ЯК КОМПОНЕНТ СИСТЕМИ МОРАЛЬНОГО СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). pp. 106-112.

Осипчук О.П. (2014) ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ МОРАЛЬНИХ АСПЕКТІВ СИТУАЦІЇ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 120-124.

Осьмак Л.П. and Безлюдна В.І. (2018) РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СЕРЕДНЬОМУ ТА СТАРШОМУ ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). pp. 113-120. ISSN 2518-7503

П

Павелків В.Р. (2019) ЗМІНИ РІВНЯ ВИРАЖЕНОСТІ ОСОБИСТІСНИХ ДЕСТРУКЦІЙ У ПРЕДСТАВНИКІВ МОЛОДІЖНИХ СУБКУЛЬТУР ПІСЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРЕВЕНТИВНО-КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 176-184. ISSN 2518-7503

Павелків В.Р. (2018) ДІАГНОСТИЧНИЙ КОМПОНЕНТ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНИХ ДЕСТРУКЦІЙ ПРЕДСТАВНИКІВ МОЛОДІЖНИХ СУБКУЛЬТУР. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 110-117. ISSN 2518-7503

Павелків В.Р. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МІНІМІЗАЦІЇ ДЕСТРУКТИВНИХ ПРОЯВІВ АГРЕСІЇ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). pp. 120-126. ISSN 2518-7503

Павелків В.Р. (2015) МОЛОДІЖНА СУБКУЛЬТУРА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ПРОЦЕС ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). pp. 112-118.

Павелків В.Р. and Мовчанець В.І. (2016) ВПЛИВ СУБКУЛЬТУР НА АГРЕСИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). pp. 163-169.

Павелків В.Р. and Панасюк В.М. (2014) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДЕВІАЦІЙ МОЛОДІЖНОГО СЕРЕДОВИЩА. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 124-127.

Павелків К.М. (2016) ПСИХОДОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЯХ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. pp. 40-43.

Павелків К.М. and Шульгун М.В. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ЗОРОВОЇ НАОЧНОСТІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. pp. 96-98.

Павелків О.М. (2017) ФОРМУВАННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ ІНТЕРЕСУ ДО ПРОФЕСІЙ ЕКОНОМІКИ ТА БІЗНЕСУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). pp. 97-104. ISSN 2518-7503

Павелків Р.В. (2019) РЕФЛЕКСІЯ ЯК МЕХАНІЗМ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 5-10. ISSN 2518-7503

Павелків Р.В. (2018) РЕФЛЕКСІЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНИЙ МЕХАНІЗМ МОРАЛЬНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 5-10. ISSN 2518-7503

Павелків Р.В. (2018) ГЕНЕЗА РЕФЛЕКСІЇ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОГО МЕХАНІЗМУ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). pp. 6-16.

Павелків Р.В. (2017) ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). pp. 5-12. ISSN 2518-7503

Павелків Р.В. (2017) ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ЗДАТНОСТІ ДО МОРАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ В ПРОЦЕСІ АКТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 5-10. ISSN 2518-7503

Павелків Р.В. (2016) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ПІДХОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ РЕФЛЕКСІЇ У ФІЛОСОФСЬКІЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 4-9. ISSN 2518-7503

Павелків Р.В. (2016) РОЛЬ РЕФЛЕКСИВНОГО МЕХАНІЗМУ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ФУКЦІОНУВАННЯ У СФЕРІ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ ТА САМОСВІДОМОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). pp. 4-11.

Павелків Р.В. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА ДЕТЕРМІНАНТИ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ У ДИТЯЧОМУ ВІЦІ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. pp. 6-17. ISSN 2411-4553

Павелків Р.В. (2015) КОГНІТИВНО-ЦІННІСНІ ТА ЕМОЦІЙНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МОРАЛЬНОЇ СФЕРИ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). pp. 4-10.

Павелків Р.В. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОРАЛЬНИХ ПОЧУТТІВ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). pp. 16-26. ISSN 2411-4553

Павелків Р.В. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕФЛЕКСІЇ У СТРУКТУРНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). pp. 20-31. ISSN 2411-4553

Павелків Р.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМПАТІЇ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ЯВИЩА ТА КОМПОНЕНТА МОРАЛЬНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 16-27. ISSN 2411-4553

Павелків Р.В. (2014) МІСЦЕ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ У ФОРМУВАННІ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 4-8.

Павелків Р.В. (2016) РОЛЬ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ У ФОРМУВАННІ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 27-39. ISSN 2411-4553

Павелків Р.В. (2015) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ТА РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОСТІ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). pp. 27-35. ISSN 2411-4553

Павелків Р.В. (2015) CТРУКТУРА, ЗМІСТ ТА ДЕТЕРМІНАНТИ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ: РЕТРОСПЕКЦІЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). pp. 24-38. ISSN 2411-4553

Павелків Р.В. and Безлюдна В.І. and Осьмак Л.П. (2019) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ КОМУНІКАТИВНИХ БАР’ЄРІВ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 97-105. ISSN 2518-7503

Павелків Р.В. and Василюк В.М. and Юдкіна Х.В. (2018) ЗМІСТОВИЙ АНАЛІЗ ДЕФІНІЦІЇ «ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ В СПОРТІ». Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). pp. 5-12. ISSN 2518-7503

Павелків Р.В. and Кулакова Л.М. and Кулаков Р.С. (2020) ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ СИСТЕМИ ОСВІТИ ДО УМОВ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). pp. 194-199. ISSN 2518-7503

Панасюк В.М. (2018) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНКОРПОРАЦІЇ ПІДЛІТКІВ У СЕРЕДОВИЩЕ ДЕСТРУКТИВНИХ МОЛОДІЖНИХ СУБКУЛЬТУР. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 118-124. ISSN 2518-7503

Панасюк В.М. (2018) КОРЕКЦІЯ АГРЕСИВНИХ ПОВЕДІНКОВИХ КОНСТРУКЦІЙ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). pp. 126-133. ISSN 2518-7503

Панасюк В.М. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МІНІМІЗАЦІЇ АГРЕСИВНИХ ПОВЕДІНКОВИХ КОНСТРУКЦІЙ У СЕРЕДОВИЩІ МОЛОДІЖНИХ СУБКУЛЬТУР. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 214-215.

Паюк В.Л. (2019) СЕМАНТИЧНА ДЕРИВАЦІЯ ПРЕДИКАТІВ UNDERSTAND/РОЗУМІТИ В АНГЛІЙСЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ МОВАХ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. pp. 86-87.

Петренко О.Б. (2017) ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В.М.БЄХТЄРЄВА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). pp. 105-111. ISSN 2518-7503

Петренко О.Б. (2017) ПРОБЛЕМА САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У КОНЦЕПЦІЇ М.М.РУБІНШТЕЙНА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 215-220. ISSN 2518-7503

Петренко О.Б. (2015) ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА В ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ «ШКОЛИ СПРИЯННЯ ЗДОРОВ’Ю». Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 8-14.

Петренко О.Б. (2014) ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА ЗІ ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ДИТИНИ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 14-18.

Пилипака Ю.І. and Гамарнюк О.В. and Романюк В.Л. (2015) ПСИХІЧНА ТРАВМА ЯК ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ РОЗЛАДІВ ПСИХІКИ І ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 205-210.

Пилипака Ю.І. and Романюк В.Л. (2016) СТРЕС ЯК ЗАГАЛЬНИЙ АДАПТАЦІЙНИЙ СИНДРОМ ТА ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). pp. 177-182.

Примак М.В. (2017) ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ:ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). pp. 302-307. ISSN 2411-4553

Піонтковська Д.В. (2016) РОЗВИТОК НАЦІОНАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ЯК УМОВА СТАНОВЛЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 168-172. ISSN 2518-7503

Піонтковська Д.В. (2015) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ГАРМОНІЗАЦІІ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОІ ІДЕНТИЧНОСТІ У СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). pp. 118-124.

Піотковська Д.В. (2015) РОЗВИТОК НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 210-214.

Р

Работій М.В. and Артемова О.І. (2018) ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ Я-КОНЦЕПЦІЇ МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 124-129. ISSN 2518-7503

Рибак В.А. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ СОЦІАЛЬНО ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 176-180. ISSN 2518-7503

Рибак В.А. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ СОЦІАЛЬНО ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 214-217.

Романюк В.Л. (2017) ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ ЗА РІВНЕМ ТРИВОЖНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 230-234. ISSN 2518-7503

Романюк В.Л. and Пилипака Ю.І. (2016) РЕАКТИВНІСТЬ ТА ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 180-185. ISSN 2518-7503

Руденко Н.М. (2015) ПЕРЕШКОДИ НА ШЛЯХУ СПІЛКУВАННЯ. [Teaching Resource]

Руденко Н.М. (2015) ШЛЯХИ ПОПЕРЕДЖЕННЯ І УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В РОБОТІ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ. [Teaching Resource]

Рудь Г.В. (2019) ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНУ ПРОКРАСТИНАЦІЇ ВЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 190-196. ISSN 2518-7503

Рудь Г.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ САМОРЕФЛЕКСІЇ ТІЛЕСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 185-190. ISSN 2518-7503

Рудь Г.В. (2016) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ ОСОБИСТІСТЮ КРИЗИ СЕРЕДНЬОГО ВІКУ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). pp. 182-189.

Рудь Г.В. (2015) ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПЕРСПЕКТИВ ВЛАСНОГО КАР’ЕРНОГО РОСТУ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 217-221.

Рудь Г.В. and Косарєва О.І. (2017) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОЯВУ ОСОБИСТІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПЕРШОКУРСНИКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 239-243. ISSN 2518-7503

Рудюк О.В. (2019) ФАКТОРНА МОДЕЛЬ ЦІННІСНОЇ СТРУКТУРИ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 116-122. ISSN 2518-7503

Рудюк О.В. (2017) СМИСЛОДІЯЛЬНІСНА ДЕТЕРМІНАЦІЯ ПЕРЕЖИВАННЯ КРИЗИ У БЕЗРОБІТНИХ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 234-239. ISSN 2518-7503

Рудюк О.В. (2014) ВЕРИФІКАЦІЯ КОНЦЕПТУ «ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗДОРОВ’Я» У ПЛОЩИНІ АНАЛІЗУ ПОДОЛАННЯ КРИЗИ ВТРАТИ РОБОТИ У БЕЗРОБІТНИХ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 127-131.

С

Савенко Д.О. (2016) СТРУКТУРНА ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСВІДОМОСТІ МАТЕРІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 190-193. ISSN 2518-7503

Савенко Д.О. (2016) ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ СВІТОСПРИЙНЯТТЯ ЖІНКИ-МАТЕРІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). pp. 189-193.

Савенко Д.О. (2015) АНАЛІЗ ФЕНОМЕНУ МАТЕРИНСТВА У НАУКОВО-ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). pp. 130-134.

Савенко Д.О. (2015) ПРОБЛЕМА САМОІДЕНТИЧНОСТІ ЖІНКИ В ПЕРІОД РАННЬОГО ОНТОГЕНЕЗУ ДИТИНИ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 230-233.

Савуляк В.О. (2019) ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОГО СПРИЙМАННЯ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 123-128. ISSN 2518-7503

Савуляк В.О. (2016) РЕЛІГІЙНИЙ ДОСВІД ОСОБИСТОСТІ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ЇЇ ДУХОВНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 193-197. ISSN 2518-7503

Савуляк В.О. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ЗАПИТУ СТУДЕНТІВ ЩОДО ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ВНЗ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 233-237.

Савуляк В.О. and Бакун К.О. (2018) ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВЯЗКУ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ТА РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ (на матеріалі дослідження школярів). Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 129-134. ISSN 2518-7503

Семенюк О.А. and Безлюдна В.І. (2014) РОЗВИТОК ТА КОРЕКЦІЯ ЕМОЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 131-135.

Смалько Ф.В. and Ямницький В.М. (2014) CУЧАСНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПОВЕДІНКОВОЇ ТА ВЕРБАЛЬНОЇ АГРЕСІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 135-138.

Созонюк О.С. (2019) МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇМОДЕЛІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇШКОЛИ. Психологія: реальність та перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 207-112. ISSN 2518-7503

Созонюк О.С. (2017) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ОСОБИСТІСНИХ ДЕФОРМАЦІЙ МОЛОДІ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). pp. 146-153. ISSN 2518-7503

Созонюк О.С. (2017) РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип.8). pp. 250-254. ISSN 2518-7503

Созонюк О.С. (2015) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). pp. 134-141.

Созонюк О.С. (2014) РОЗВИТОК ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО СПІЛКУВАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 138-141.

Сочинська Р.П. (2019) ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ У ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 142-146. ISSN 2518-7503

Срібнюк А.В. and Сойчук Р.Л. (2019) ХАРАКТЕРИСТИКА ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. p. 144.

Ставицька О.Г. (2016) ПРОЯВИ БУЛІНГУ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 211-214. ISSN 2518-7503

Ставицька О.Г. (2015) ОПТИМІЗАЦІЯ КОНСУЛЬТАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПСИХОЛОГА З КЛІЄНТОМ ТЕХНОЛОГІЯМИ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 240-244.

Ставицька О.Г. and Бунечко Ю.В. (2018) ВПЛИВ РІВНЯ ДОМАГАНЬ НА ПРАГНЕННЯ ДО САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 140-144. ISSN 2518-7503

Ставицька О.Г. and Воробей І.І. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ СТРЕСОСТІЙКОСТІ НА УЧБОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 144-149. ISSN 2518-7503

Ставицька О.Г. and Ставицький Д.О. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЦІННІСНО - СМИСЛОВОЇ СФЕРИ СУЧАСНИХ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). pp. 125-132. ISSN 2518-7503

Ставицька О.Г. and Ставицький Д.О. (2017) ДИНАМІКА ЗМІСТУ ОСОБИСТІСНО-МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ СТУДЕНТІВ ЗА ЧАС НАВЧАННЯ У ВУЗІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип.8). pp. 254-259. ISSN 2518-7503

Ставицька О.Г. and Шиманська Ю.Ю. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА ОСОБИСТІСТЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СЛІДЧОГО. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 141-144.

Ставицький О.О. and Ставицька О.Г. (2018) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНОЇ УСТАНОВКИ ДО ІНВАЛІДИЗОВАНИХ ЛЮДЕЙ В ДЕМОГРАФІЧНІЙ ПЛОЩИНІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). pp. 140-145. ISSN 2518-7503

Ставицький О.О. and Ставицький Д.О. (2018) ПСИХОСЕМАНТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 149-155. ISSN 2518-7503

Сташко С. (2018) ЗМІСТ ПОНЯТТЯ «СИНДРОМ ГІПЕРАКТИВНОСТІ» У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 164-166.

Степанчук І.А. and Литвиненко С.А. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СМИСЛОВОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 144-147.

Степанюк І.М. (2018) КОРЕКЦІЯ ДИТЯЧИХ СТРАХІВ В ДОШКІЛЬНИХ ДИТЯЧИХ ЗАКЛАДАХ МЕТОДАМИ АРТ–ТЕРАПІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 155-160. ISSN 2518-7503

Стернійчук М.Ю. and Литвиненко С.А. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ БАТЬКІВСЬКИХ ФІГУР НА СТАНОВЛЕННЯ ІДЕНТИЧНОСТІ ДОНЬКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 147-149.

Сторож О.В. (2019) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЕТАПІВ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 212-217. ISSN 2518-7503

Сторож О.В. (2018) ВІКОВІ ЗАКОНОМІРНОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЮНАКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 160-165. ISSN 2518-7503

Сторож О.В. (2016) РОЛЬ ТРИВОЖНОСТІ У РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). pp. 199-205.

Сторож О.В. (2015) РОЗВИТОК СКЛАДОВИХ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 248-253.

Сторож О.В. (2014) ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 150-154.

Сторож О.В. and Дружиніна І.А. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ТА ТВОРЧОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У СОЦІУМІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип.8). pp. 268-272. ISSN 2518-7503

Стрілецька К.А. (2016) КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 295-302. ISSN 2411-4553

Сукнацька А. (2019) САМОТНІСТЬ І ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ПЕРЕЖИВАННЯ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 154-158. ISSN 2518-7503

Т

Тищенко І.А. (2015) ВПЛИВ СТАТЕВО-РОЛЬОВИХ СТЕРЕОТИПІВ НА ПРОФЕСІЙНУ САМОРЕАЛІЗАЦІЮ ЖІНОК У РУСЛІ ПРОБЛЕМИ ГЕНДЕРНОЇ ОСВІТИ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 254-257.

Ф

Федюк Т.Д. and Безлюдна В.І. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 161-163.

Федюк Т.М. and Корчакова Н.В. (2015) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ САМООЦІНКИ У ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 264-267.

Х

Хомич І.С. (2019) ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХШКОЛЯРІВ У СФЕРІ НОРМОВІДПОВІДНОСТІ ВЛАСНОЇ ПОВЕДІНКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 223-228. ISSN 2518-7503

Хомич І.С. (2019) ФАКТОРНА СТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 173-179. ISSN 2518-7503

Хомич І.С. (2020) ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ОСОБИСТІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). pp. 221-225. ISSN 2518-7503

Хомич І.С. (2018) ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТІСНИХ ЦІННОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 165-172. ISSN 2518-7503

Хомич І.С. (2018) ФІЗІОЛОГІЧНІ І ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). pp. 152-158. ISSN 2518-7503

Хомич І.С. (2017) МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). pp. 153-159. ISSN 2518-7503

Хомич І.С. (2017) САМООЦІНКА ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ З ТОЧКИ ЗОРУ НОРМАТИВНИХ КРИТЕРІЇВ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип.8). pp. 291-295. ISSN 2518-7503

Хороша О.М. (2019) СЕМАНТИЧНА ДЕРИВАЦІЯ ПРЕДИКАТІВ IMAGINE / УЯВЛЯТИ В АНГЛІЙСЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ МОВАХ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. pp. 87-89.

Хупавцева Н.О. (2016) ВПЛИВ СТРЕСУ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ПОДОЛАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 222-2258. ISSN 2518-7503

Хупавцева Н.О. (2015) ПОНЯТТЯ СОЦІАЛЬНОГО СТАТУСУ У КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 270-274.

Хупавцева Н.О. (2019) THE PROBLEM OF ORGANIZING THE FACILITATIVE INTERACTION AT THE PROCESS OF TEACHING PUPILS AT SECONDARY SCHOOLS. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 164-171.

Хупавцева Н.О. and Максимчук В.Б. (2018) ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТОК ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). pp. 158-164. ISSN 2518-7503

Хупавцева Н.О. and Речун Н.В. (2018) ПРОБЛЕМА ДОСЛІДЖЕННЯ КОНФЛІКТНОЇ ПОВЕДІНКИ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ (ГЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ). Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 172-177. ISSN 2518-7503

Ц

Цуканова М.С. (2015) ВПЛИВ РЕЖИМУ СОЦІАЛЬНОЇ ІЗОЛЯЦІЇ НА ПРОТІКАННЯ ПСИХІЧНИХ СТАНІВ ЗАСУДЖЕНИХ ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). pp. 141-148.

Ціпан Т. (2020) ПРЕВЕНЦІЯ АСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ НЕПОВНОЛІТНІХ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. pp. 160-166.

Ч

Чмир Т.В. (2015) ВОЛЬОВА СФЕРА ОСОБИСТОСТІ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 277-280.

Чмуневич Н. and Павелків В.Р. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ ФЕНОМЕНУ СВОБОДИ В ПІДЛІТКОВОМУ ТА ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 190-194. ISSN 2518-7503

Чорноус Н.О. (2018) РОЛЬ І МІСЦЕ АРТ-ТЕРАПІЇ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 177-183. ISSN 2518-7503

Ш

Шевців М.В. and Романюк В.Л. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ КОЛЬОРУ ОЧЕЙ І ТЕМПЕРАМЕНТУ У СТУДЕНТІВ-БІОЛОГІВ В УМОВАХ РІВНЕНЩИНИ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 285-288.

Шевчик О.М. and Немеш О.М. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТРИВОЖНОСТІ У СТАРШОКЛАСНИКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 163-166.

Шевчик Р.В. (2015) ДОСЛІДЖЕННЯ ТА КОРЕКЦІЯ УВАГИ У ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 288-292.

Шевчук О.А. (2016) ПРОФІЛАКТИКА СТРЕСОГЕННОСТІ ТА ПЕРЕВТОМИ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАГАЛЬНО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В ПСИХОЛОГО-ВАЛЕОЛОГІЧНОМУ КОНТЕКСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). pp. 235-243.

Шестопал І.А. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ЖІНОК ЗРІЛОГО ВІКУ У РУСЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 225-229. ISSN 2518-7503

Широких А.О. (2018) САМОПІЗНАННЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ ЖИТТЄВОГО ПРОЕКТУВАННЯ ЮНАКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 183-188. ISSN 2518-7503

Шпак Л.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІГРОВОЇ ТЕРАПІЇ В РОБОТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 188-192. ISSN 2518-7503

Щ

Щедріна М.М. (2018) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД СТУДЕНТА У ПЕРІОД АДАПТАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ У ВУЗІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). pp. 165-170. ISSN 2518-7503

Щерба Т.В. (2018) АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ З ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 192-197. ISSN 2518-7503

Я

Ясногурська Л.М. and Мись К.Ю. (2017) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. pp. 49-51.

Ясінська Т.А. (2019) СЕМАНТИЧНА ДЕРИВАЦІЯ ПРЕДИКАТІВ FÜHLEN/ВІДЧУВАТИ В НІМЕЦЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ МОВАХ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. pp. 89-91.

Яцюк Г.В. (2014) РОЗВИТОК КОГНІТИВНО-МОТИВАЦІЙНИХ ОСНОВ ІНТИМНОЇ СФЕРИ ЛЮДИНИ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). pp. 173-175.

Яцюк Н.О. (2018) АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РЕФЛЕКСІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 201-208. ISSN 2518-7503

Яцюк Н.О. (2017) ОСОБЛИВОСТІ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип.8). pp. 304-312. ISSN 2518-7503

Яцюк Н.О. (2016) ПРОБЛЕМА МОРАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ У СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 238-242. ISSN 2518-7503

Яцюк Н.О. (2015) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ МЕХАНІЗМІВ МОРАЛЬНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). pp. 148-155.

This list was generated on Mon Nov 23 13:35:58 2020 EET.