Items where Subject is "339.3 Внутрішня торгівля"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: З | С | Т | Ш
Number of items at this level: 4.

З

Забейда К.О. and Димченко Н.С. (2014) АНТИКРИЗОВІ СТРАТЕГІЇ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. pp. 8-10.

С

Савченко О.Р. (2018) ПІДСИСТЕМА ОПТОВОГО РИНКУ І ФАКТОРНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ВНУТРІШНЬОГО РИНКУ. Інноваційна економіка, 2018 (№ 3-4). pp. 120-125.

Т

Трофімчук О.Р. and Цип'ящук К.С. (2023) СУЧАСНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ. Підприємство і торгівля: тенденції розвитку, 2023. pp. 104-106.

Ш

Шимко О.В. (2021) ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЦЕНТРІВ НА ОСНОВІ СПОЖИВЧОГО ДОСВІДУ. In: Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації, 27 травня 2021 р., м. Київ, Київський національний торговельно-економічний університет.

This list was generated on Mon Mar 17 00:17:32 2025 EET.