Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "339.3 Внутрішня торгівля"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Перейти до: З | С | Т | Ш
Число елементів на цьому рівні: 4.

З

Забейда К.О. та Димченко Н.С. (2014) АНТИКРИЗОВІ СТРАТЕГІЇ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 8-10.

С

Савченко О.Р. (2018) ПІДСИСТЕМА ОПТОВОГО РИНКУ І ФАКТОРНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ВНУТРІШНЬОГО РИНКУ. Інноваційна економіка, 2018 (№ 3-4). с. 120-125.

Т

Трофімчук О.Р. та Цип'ящук К.С. (2023) СУЧАСНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ. Підприємство і торгівля: тенденції розвитку, 2023. с. 104-106.

Ш

Шимко О.В. (2021) ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЦЕНТРІВ НА ОСНОВІ СПОЖИВЧОГО ДОСВІДУ. In: Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації, 27 травня 2021 р., м. Київ, Київський національний торговельно-економічний університет.

Цей список був створений у Tue Nov 5 01:39:49 2024 EET.