Елементи, в яких тема (за УДК): "339.3 Внутрішня торгівля"
Вгору на рівень |
- Універсальна десяткова класифікація документів (4)
- 3 Суспільні науки (4)
- 33 Економіка. Економічна наука (4)
- 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка (4)
- 339.3 Внутрішня торгівля (4)
- 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка (4)
- 33 Економіка. Економічна наука (4)
- 3 Суспільні науки (4)
З
Забейда К.О. та Димченко Н.С. (2014) АНТИКРИЗОВІ СТРАТЕГІЇ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 8-10.
С
Савченко О.Р. (2018) ПІДСИСТЕМА ОПТОВОГО РИНКУ І ФАКТОРНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ВНУТРІШНЬОГО РИНКУ. Інноваційна економіка, 2018 (№ 3-4). с. 120-125.
Т
Трофімчук О.Р. та Цип'ящук К.С. (2023) СУЧАСНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ. Підприємство і торгівля: тенденції розвитку, 2023. с. 104-106.
Ш
Шимко О.В. (2021) ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЦЕНТРІВ НА ОСНОВІ СПОЖИВЧОГО ДОСВІДУ. In: Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації, 27 травня 2021 р., м. Київ, Київський національний торговельно-економічний університет.