Елементи, в яких тема (за УДК): "93 Історія"
Вгору на рівень |
- Універсальна десяткова класифікація документів (307)
- 9 Географія. Біографії. Історія (307)
- 93 Історія (307)
- 9 Географія. Біографії. Історія (307)
Розділ Книги
Захарчук І. (2023) BABYN YAR IN BELLES LETTER. In: Babyn Yar History and Memory. Gover Council of the University of Toronto, с. 275-326. ISBN 978-0-77-27-5116-4
Видання Університету
Постоловський Р.М. та Гон М.М. та Савчук П.О. та Десятничук І.О. НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ РДГУ. [Видання Університету]
Стаття
Єпік М.В. та Сєвєрова О.В. (2017) ШВЕЙЦАРСЬКА ГВАРДІЯ ВАТИКАНУ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 267-269.
Єфимець Л. (2019) ТУРИСТИЧНА СФЕРА УКРАЇНИ ЯК СЕГМЕНТ КУЛЬТУРНОЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВИ : ІСТОРІЯ ТА ІСТОРІОГРАФІЯ ПРОБЛЕМИ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 216-221.
Іванус Г.В. та Галуха Л.Ю. (2016) МОНОПОЛІЇ І КООПЕРАЦІЇ В СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЕЛЬ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 59-61.
Іванченко О.В. та Постоловський Р.М. (2008) ВИШЕГРАДСЬКА ГРУПА У МІЖНАРОДНИХ СТОСУНКАХ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ ІСНУВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 181-182.
Івченко О.В. та Постоловський Р.М. (2007) ВИНИКНЕННЯ ВИШЕГРАДСЬКОГО ТРИКУТНИКА І ПРИЙНЯТТЯ ДЕКЛАРАЦІЇ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 162-164.
Івчик Н. та Гон М.М. (2010) ПИТАННЯ ПРАВАВЛАСНОСТІ ПОЛЯКІВ ТА ЄВРЕЇВ У ПІВДЕННО-ЗАХІДНОМУ КРАЮ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ СТОЛІТТЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 50-52.
Ісічук Т.С. та Галуха Л.Ю. (2013) АТЕЇЗАЦІЙНА ПОЛІТИКА РІВНЕНЩИНИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ 40 – ПОЧАТКУ 60 РР. ХХ СТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 74-76.
Іщук І.О. та Ворон Олена (2015) ДІЯЛЬНІСТЬ ОРДЕНУ ДОМІНІКАНЦІВ У XVIII-XX СТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 52.
Абрамець Р.О. та Десятничук І.О. (2018) СТАНОВИЩЕ ОСВІТИ НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ У КІНЦІ ХVІІ-XVIII ст. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 258-260.
Абрамчук К. та Шеретюк В.М. (2008) ПОВСТАНСЬКА РЕСПУБЛІКА НА ВОЛИНІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 169-170.
Абрамчук К. та Шеретюк В.М. (2010) ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ НІМЕЦЬКОЇ ОКУПАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ВЕРБУВАННЯ ТА ДЕПОРТАЦІЇ НА ВОЛИНІ В 1941 – 1945 РР. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 30-31.
Багрій Т.М. (2011) СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ ЗМІНИ ЧЕХОСЛОВАЦЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ (1918 – 1938 РР.) У СУЧАСНИХ ІСТОРІОГРАФІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ ЧЕХІЇ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 672-683.
Баліка Л.М. (2014) РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ФОРМУВАННІ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ У ШКОЛЯРІВ (60-80 РР. ХХ СТ.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 3-4.
Безкоровайна О.В. (2011) ФІЛОСОФСЬКІ ТА КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНІ ВИТОКИ ФЕНОМЕНА ОСОБИСТІСНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 185-206.
Берташ Т.Б. та Берташ Б.М. (2013) ІСТОРИКО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ АВТОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ РЕГІОНУ ЯК СКЛАДОВОЇ ЙОГО ГОСПОДАРСЬКОГО КОМПЛЕКСУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 228-230.
Биков О.В. та Сєвєрова О.В. (2018) БОНАПАРТИСТСЬКА ТЕОРІЯ В ГОЛЛІСТСЬКІЙ ПРАКТИЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 260-261.
Биков О.В. та Сєвєрова О.В. (2017) СУТЬ БОНАПАРТИСТСЬКОГО ПРОЕКТУ В ІНТЕРПРЕТАЦІЯХ СУЧАСНИКІВ НАПОЛЕОНА ІІІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 257-259.
Бондар І.В. (2007) ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ДО ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Вища освіта України, 2007: Т. 2. с. 147-150. ISSN 2078-1016
Бондар І.В. (2024) ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ УЧНІВ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 87-95. ISSN 2411-4553
Бондаренко К.Г. та Мартинчук І.І. (2017) БЕРЛІНСЬКА КРИЗА 1958-1961 РР. НА ФОНІ «ХОЛОДНОЇ ВІЙНИ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 259-260.
Бородинська Л.І. та Галуха Л.Ю. (2007) ТОВАРИСТВО ВЗАЄМНОЇ ДОПОМОГИ ЄВАНГЕЛЬСЬКИХ ХРИСТИЯН У ДРУГІЙ РЕЧІ ПОСПОЛИТІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2007. с. 152-153.
Бородинська Л.І. та Галуха Л.Ю. (2008) ОСВІТНЬО–ВИХОВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЄВАНГЕЛЬСЬКИХ ХРИСТИЯН В УМОВАХ ДРУГОЇ РЕЧІ ПОСПОЛИТОЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 170-171.
Булига (Панчук) І.І. (2009) РЕЛІГІЙНЕ ПІДҐРУНТЯ ДІЯЛЬНОСТІ НАЦІОНАЛІСТИЧНОГО ПІДПІЛЛЯ НА ВОЛИНІ ПЕРІОДУ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. Мультиверсум. Філософський альманах, 2009: Вип. 80. с. 218-227.
Бухалюк А.Ф. та Слесаренко А.В. (2018) РОЗВИТОК КИТАЙСЬКИХ АРМІЙ ПЕРІОДУ ЧЖАНЬГО («ВОЮЮЧИХ ЦАРСТВ») 475-221 РР. ДО Н. Е. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 261-262.
Білець І.С. та Слесаренко А.В. (2015) ДІАМАНТОВИЙ ЮВІЛЕЙ КОРОЛЕВИ ВІКТОРІЇ 1897 Р. ЯК ЕЛЕМЕНТ ПРОПАГАНДИ ІМПЕРІЇ В БРИТАНІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 46-47.
Вавуліч В.А. та Десятничук І.О. (2015) РОСІЙСЬКА ЕМІГРАЦІЯ В ЮГОСЛАВІЇ (1920-1945). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 47-48.
Василюк А.В. (2011) СПІЛКИ У ПРАЗІ В 1890-1910 РОКАХ ЯК ІНСТРУМЕНТ СТВОРЕННЯ МІЖЕТНІЧНОГО КЛІМАТУ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 454-464.
Василюк А.В. та Постоловський Р.М. (2013) СПІЛКОВЕ ЖИТТЯ У ЧЕСЬКОМУ МІСТІ ЛІБЕРЕЦЬ ПРОТЯГОМ ХІХ СТОЛІТТЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 68-69.
Ващук І.А. та Шевців З.М. (2013) НАЦІОНАЛЬНА СВІДОМІСТЬ ТА САМОСВІДОМІСТЬ – НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 105-106.
Веремчук І.А. та Шолудько Н.Г. (2015) ЕВОЛЮЦІЯ РОЛІ ТА СТАТУСУ ЖІНКИ У ТРАДИЦІЙНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 124-127.
Виткалов С.В. (2011) НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНИЙ РОЗВИТОК ВОЛИНІ ЯК ОБ'ЄКТ ІСТОРИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Вісник Маріупольського державного університету, 2011: Вип. 1. с. 33-41.
Вишневський Є.В. та Костюк Л.К. (2015) ДМИТРО ЯВОРНИЦЬКИЙ ПРО СВЯТКОВО-ОБРЯДОВУ КУЛЬТУРУ КОЗАКІВ: КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 127-129.
Волошина В.М. та Шолудько Н.Г. (2015) КАРНАВАЛ ЯК ФЕНОМЕН ТУРИСТИЧНОЇ АНІМАЦІЇ: ІСТОРИКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 131-133.
Вольська О.Ф. та Харитон І.М. (2015) НОВАЦІЙНІ ТЕНДЕНЦІЇ МЕСИ РИМО-КАТОЛИЦЬКОЇ ЦЕРКВИ КРІЗЬ ПРИЗМУ НАСТАНОВ ІІ ВАТИКАНСЬКОГО СОБОРУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 133-135.
Ворон Олена (2007) НІМЕЦЬКІ МАСОВІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЇХНЯ РОЛЬ У СУСПІЛЬНО –ПОЛІТИЧНОМУ ЖИТТІ МІЖВОЄННОЇ ЧЕХОСЛОВАЧЧИНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2007. с. 153-155.
Візітів Ю.М. та Сєвєрова О.В. (2022) ЕДЬЮТЕЙНМЕНТ ЯК ПРОВІДНИЙ КОНЦЕПТ РОБОТИ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОГО ГУРТКА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. The latest problems of modern science and practice, 2022. с. 181-184.
Віруцька С. та Постоловський Р.М. (2010) УРЯД РУМУНІЇ В КОНТЕКСТІ ПОДІЙ «ПРАЗЬКОЇ ВЕСНИ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 35-36.
Віруцька С.В. (2011) БОЛГАРІЯ І «ПРАЗЬКА ВЕСНА» 1968 РОКУ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 521-531.
Галуха В.Л. (2011) УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ Й ЗЕМЛЕВОЛОДІННЯ У ХОДІ АГРАРНОЇ РЕФОРМИ НА ВОЛИНІ У МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 283-293.
Генега І. та Троян С.С. (2010) ЗОВНІШНЯ ПОЛІТИКА РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ 1990-Х РР.: ПОШУК СТРАТЕГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 36-38.
Герасименко О.А. (2008) ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ЕЛЕМЕНТИ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ МІСЬКОЇ КУЛЬТУРИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 175-177.
Гергелюк О.І. та Мартинчук І.І. (2017) ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ЗОВНІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ АДМІНІСТРАЦІЇ РОНАЛЬДА РЕЙГАНА (1981-1989 рр.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 262-264.
Гергелюк О.І. та Мартинчук І.І. (2018) СТРАТЕГІЯ БОРОТЬБИ З ГЛОБАЛЬНИМ ТЕРОРИЗМОМ ДЖ. БУША-МОЛОДШОГО (2001-2009 рр.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 262-264.
Герштун А.В. та Десятничук І.О. (2015) ЕКСПАНСІЯ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ НА АРАВІЙСЬКОМУ ПІВОСТРОВІ І В ПЕРСЬКІЙ ЗАТОЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 48-50.
Гон І.М. та Шугаєва Л.М. (2012) РІВНЕНСЬКА ЖІНОЧА ГІМНАЗІЯ: ФРАГМЕНТИ СТОРІНОК ІСТОРІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 27-28.
Гон М.М. та Івчик Н.С. (2021) ПОЛПОТІВСЬКЕ «ВЗІРЦЕВЕ СУСПІЛЬСТВО» У ДИСКУРСІ ІСТОРІЇ ПОВСЯКДЕННЯ. Нова педагогічна думка, 2021 (№4). с. 99-104. ISSN 2520-6427
Гончаров А.О. та Забута Т.В. (2007) УПА У ДРУГІЙ СВІТОВІЙ ВІЙНІ: МОЛОДІЖНИЙ ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ. Актуальні питання культурології, 2007 (Вип.5). с. 97-99. ISSN 2415-802X
Гончарук В.М. та Синяк С.Л. (2017) ФЕНОМЕН ІНАКОДУМСТВА У РАДЯНСЬКОМУ СОЮЗІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 264-265.
Горбова Ю.В. та Десятничук І.О. (2012) ЗЕМСЬКИЙ СОБОР ЯК СКЛАДОВА ПОЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ МОСКОВСЬКОЇ ДЕРЖАВИ XVІ – XVІІ СТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 70-71.
Грипич С.Н. (2014) ІСТОРИЧНЕ КРАЄЗНАВСТВО ЯК ОСНОВА СУЧАСНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ІСТОРИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ РІВНЕНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2014 (Вип.25). с. 189-191. ISSN 2519-1942
Грипич С.Н. (2011) ПОСТАТЬ ЯРОСЛАВА МУДРОГО У КОНТЕКСТІ БІБЛІОТЕЧНОЇ СПРАВИ ТА КНИЖКОВОЇ КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 561-570.
Грішко І.В. та Ворон Олена (2019) СТАНОВЛЕННЯ АБСОЛЮТИЗМУ У ФРАНЦІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 213-214.
Гуменюк О. та Кукурудза А.Р. (2010) РЕЛІГІЙНА ДОМІНАНТА У ФРАНКО-ВІЗАНТІЙСЬКОМУ СУПЕРНИЦТВІ VIII-IX СТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих (Ч. 2). с. 39-41.
Гуменюк О.В. (2011) ОРГАНІЗАЦІЯ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я НА ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ (1939-1941 РР.). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (21). с. 102-108.
Гуменюк О.В. та Кукурудза А.Р. (2010) РЕЛІГІЙНА ДОМІНАНТА У ФРАНКО-ВІЗАНТІЙСЬКОМУ СУПЕРНИЦТВІ VIII-IX СТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 39-41.
Гуч С. (2010) СТВОРЕННЯ БІБЛІОГРАФІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ІСТОРИЧНІ, ПРИРОДНО-ГЕОГРАФІЧНІ, ЕКОНОМІЧНІ РЕГІОНИ УКРАЇНИ: ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2010 (Вип.19). с. 299-302. ISSN 2519-1942
Давидюк Р.П. (2011) ПОЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ АНАНІЯ ВОЛИНЦЯ В УМОВАХ ДРУГОЇ РЕЧІ ПОСПОЛИТОЇ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 91-102.
Давидюк Р.П. (2013) УЕНЕРІВСЬКА ЕМІГРАЦІЯ І ПОЛЬСЬКО-РАДЯНСЬКЕ ПРИКОРДОННЕ ПРОТИСТОЯННЯ НА ВОЛИНІ У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ 20-Х РОКІВ ХХ СТ. Europa orientalis, 2013 (№ 4). с. 53-69. ISSN 2081-8742
Давидюк Р.П. та Шеретюк В.М. (2020) ПАМ՚ЯТЬ ПРО РЕПРЕСОВАНИХ ДІЯЧІВ УКРАЇНСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ 1917–1921 рр. КРІЗЬ ПРИЗМУ РОЗСЕКРЕЧЕНИХ АРХІВІВ РАДЯНСЬКИХ СПЕЦСЛУЖБ. Проблеми гуманітарних наук, 2020 (46): Вип. 4. с. 297-311. ISSN 2312-2595, 2664-3715
Данильчук Т. (2010) ФРАНКО-НІМЕЦЬКЕ ПРОТИСТОЯННЯ У ФОРМАТІ МАРОККАНСЬКОЇ КРИЗИ 1905 - 1906 РР. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 42-43.
Дацюк Ю.В. та Мартинчук І.І. (2022) Міжнародні антигітлерівські конференції та їх рішення. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 140-141.
Дем’янчук П. та Шеретюк В.М. (2013) «УКРАЇНСЬКЕ ПИТАННЯ» ТА ПРОТИСТОЯННЯ ТРОЇСТОГО СОЮЗУ І АНТАНТИ В 1917-1918 РР. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 73-74.
Джас М.І. та Колупаєва Т.Є. (2012) ГЕНЕЗИС ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОФЕСІЇ В ЗАРУБІЖНІЙ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 39-41.
Довгаль Д.В. (2017) ПРЕТЕКСТИНГ ЯК ОПОСЕРЕДКОВАНА ПЕРЕДУМОВА ГЕНОЦИДУ В РУАНДІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 265-266.
Довмат О.В. та Шевчук С.І. (2012) ХУДОЖНІ РЕМЕСЛА ВОЛИНІ ТА ПОЛІССЯ ЗА НАУКОВИМИ СТУДІЯМИ ЮЗЕФА ІГНАЦІЯ КРАШЕВСЬКОГО (ДО 200-РІЧЧЯ НАРОДЖЕННЯ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 135-136.
Долганова М.П. та Сєвєрова О.В. (2022) М.С.Лунін - автор першого систематичного аналізу діяльності декабристських організацій. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 146-148.
Дудай В.Ю. та Мартинчук І.І. (2022) Роль Вудро Вільсона у врегулюванні міжнародних відносин після першої світової війни. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 148-150.
Дудка Н. та Давидюк Р.П. (2010) ВІД УНДО ДО ФНЄ: ПРИЧИНИ РАДИКАЛІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПЛАТФОРМИ ДМИТРА ПАЛІЇВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 45-46.
Дуляницький В.В. та Сєвєрова О.В. (2016) ГЕОПОЛІТИЧНА СИТУАЦІЯ В СВІТІ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ «ХОЛОДНОЇ ВІЙНИ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 58-59.
Желізняк В. та Гур’янова І.Е. (2007) УКРАЇНА В ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСАХ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 160-162.
Журавльова С.П. (2011) УКРАЇНСЬКА ДИПЛОМАТІЯ НА ПОЧАТКУ 20-Х РР. ХХ СТ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 71-82.
Заглинська Л.В. та Гоголь Т.В. (2010) УКРАЇНСЬКІ ГРОШІ В ІСТОРИКО-ЕКОНОМІЧНОМУ АСПЕКТІ СТАНОВЛЕННЯ СВІТОВИХ ГРОШОВИХ ВІДНОСИН. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2010 (Вип.19). с. 17-28. ISSN 2519-1942
Зелена В.І. та Савчук П.О. (2015) ЖІНОЧА ПАНСІОННА ОСВІТА В РОСІЙСЬКІЙ ІМПЕРІЇ (XVIII – XIX СТ.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 50-52.
Зиль В. та Сєвєрова О.В. (2008) УРОКИ ХОЛОДНОЇ ВІЙНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 180-181.
Зиль В.П. та Михальчук Р.Ю. (2018) ЕКОНОМІЧНИЙ АСПЕКТ ГОЛОКОСТУ (НА ПРИКЛАДІ РІВНЕНЩИНИ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 264-267.
Зубчук І.Л. та Синяк С.Л. (2017) ІТАЛІЙСЬКЕ «ЕКОНОМІЧНЕ ДИВО»: ПЕРЕДУМОВИ ТА НАСЛІДКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 266-267.
Зущенко О. та Карпухіна Т. (2010) МІЖНАРОДНА РЕАКЦІЯ НА ГОЛОДОМОР 1932-1933 РР. В УКРАЇНІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 49-50.
Казначеєва Л.М. (2011) ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВОЛИНСЬКОГО ДВОРЯНСЬКОГО ЗІБРАННЯ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 635-644.
Калініченко М.М. та Гуцул В.О. (2021) ТВОРЧІСТЬ ЕМІЛІ ДІКЕНСОН В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ПОПУЛЯРНОЇ ЖІНОЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ США 1800-Х РОКІВ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2021. с. 104-106.
Калініченко М.М. та Романова Д.О. (2020) ТВОРЧІСТЬ ВАШИНГТОНА ІРВІНГА В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ПОПУЛЯРНОЇ КУЛЬТУРИ США 1800-Х РОКІВ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. с. 95-98.
Каплюк О.В. (2012) ЧЕСЬКИЙ ТА СЛОВАЦЬКИЙ ЛЕГІОН У СКЛАДІ ВІЙСЬКА ПОЛЬСЬКОГО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 72-74.
Карпухіна Т.О. (2011) ЗАКОНОДАВЧЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ УКРАЇНИ У НОВІТНІЙ ПЕРІОД. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 207-232.
Карпухіна Т.О. та Гайбонюк В.Д. (2007) ВОЛИНЬ 1939 РОКУ: ПОЧАТОК УКРАЇНСЬКО –ПОЛЬСЬКОГО ПРОТИСТОЯННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2007. с. 166-168.
Кладько В.О. та Мартинчук І.І. (2022) Передумови першої нагірно-карабаської війни 1991-1994 рр. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 150.
Климовець В.В. та Мартинчук І.І. (2022) Формування передумов російсько-чеченських воєн. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 151.
Ковбарь О. та Волошина Л.П. (2010) СТАНОВЛЕННЯ БАЛЕТНОГО МИСТЕЦТВА В УКРАЇНІ (20-30-ТІ РР. ХХ СТОЛІТТЯ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 133-135.
Колодич О.М. та Литвинчук А.І. (2017) ОЗБРОЄННЯ ТА СПОРЯДЖЕННЯ КОЗАЦЬКОГО ВІЙСЬКА ПІД ЧАС НАЦІОНАЛЬНО-ВИЗВОЛЬНОЇ ВІЙНИ СЕР. XVII ст. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 269-271.
Конончук В.В. та Пальчевський Р.С. (2017) РОЗВИТОК ШКІЛЬНИЦТВА В М. РІВНЕ ПІД ЧАС НАЦИСТСЬКОЇ ОКУПАЦІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 271-272.
Конончук О.Г. та Гон М.М. (2016) ЗАСТОСУВАННЯ ШКАЛИ БОГАРДУСА ДЛЯ ВИМІРЮВАННЯ РІВНЯ ЕТНОНАЦІОНАЛЬНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 70-72.
Коняхін Ю.О. та Гуменюк О.В. (2018) ПОСТАТЬ ІЛАРІЯ КАРБУЛИЦЬКОГО: ІСТОРІОГРАФІЯ ПИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 267-268.
Корковецька М. та Доброчинська В.А. (2008) АТЕЇСТИЧНА ПРОПАГАНДА НА РІВНЕНЩИНІ У 70 – 80 – ТІ РР. ХХ СТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 201-202.
Корнійчук В.М. та Карпухіна Т.О. (2018) ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ ПЕРІОДУ ПРОГОЛОШЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ В УКРАЇНІ У СВІТОВОМУ КОНТЕКСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 268-270.
Коробейко Ю.М. та Гудовсек О.А. (2013) РОЗВИТОК ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ В I ПОЛОВИНІ ХХ СТОЛІТТЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 76-78.
Кособуцька Г.П. (2008) МИЛОСЕРДЯ ЧЛЕНІВ БРАТСТВ ЯК ВИЯВ МЕНТАЛІТЕТУ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2008 (Вип.13). с. 3-8. ISSN 2519-1942
Ксьондзик С.М. та Давидюк Р.П. (2022) Джерела з дослідження діяльності В'ячеслава Чорновола. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 151-153.
Кукурудза А.Р. (2008) РАДИКАЛЬНО-РЕФОРМАЦІЙНІ НАСТРОЇ ПРАВОСЛАВНИХ ВОЛИНІ В ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ 20-Х РР. ХХ СТ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2008 (Вип.13). с. 94-98. ISSN 2519-1942
Ладика Д.Є. та Михальчук Р.Ю. (2022) Дискусійність польського питання на Паризькій мирній конференції. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 154-155.
Ланюш О.В. та Півоварчук В.М. (2019) ЗАСОБИ І НАСЛІДКИ РАДЯНІЗАЦІЇ ЗАХІДНОЇ УКРАЇНИ: ПОЛЬСЬКИЙ ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 215-216.
Ларькіна Л.М. (2011) НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СТВОРЕННЯ КОМІСІЙ СПРИЯННЯ ЗА ДОТРИМАННЯМ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО РЕЛІГІЙНІ КУЛЬТИ НА ВОЛИНІ (1961–1966 рр.). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 316-322.
Ларькіна Л.М. (2013) CТРУКТУРА ТА МЕРЕЖА КОМІСІЙ СПРИЯННЯ ЗА ДОТРИМАННЯМ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО РЕЛІГІЙНІ КУЛЬТИ У 60-70-Х РР. ХХ СТ. ( РІВНЕНСЬКА ТА ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТІ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 107-109.
Лащук П.В. та Литвинчук А.І. (2018) ВІДНОВЛЕННЯ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ ТОВАРИСТВА «ПРОСВІТА» У РІВНОМУ ПЕРІОДУ НАЦИСТСЬКОЇ ОКУПАЦІЇ (1941-1944 РР.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 270-271.
Левак О.М. та Терешко Ю.М. (2013) ПОЯВА «LA GAZETTE» ЯК ПЕРШОГО РЕГУЛЯРНОГО ЗМІ У ФРАНЦІЇ В ПЕРІОД УРЯДУВАННЯ РІШЕЛЬЄ: ПРИЧИНИ СТВОРЕННЯ ТА ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ЗМІЦНЕННЯ РЕЖИМУ АБСОЛЮТИЗМУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 80-84.
Левчук І.С. та Постоловський Р.М. (2013) ПОЛІТИЧНИЙ ТЕРОРИЗМ В РОСІЇ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XIX СТ.: СУЧАСНЕ ТРАКТУВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 84-85.
Лукащик Г. та Савчук П. (2010) ЗОВНІШНЬОПОЛІТИЧНА ДОКТРИНА СРСР У 20 – 30–І РР. ТА НІМЕЧЧИНА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 60-61.
Лукомська О.І. (2015) СТАНОВЛЕННЯ ШКІЛЬНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ В РАДЯНСЬКІ РОКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 172-173.
Луцик Г.О. (2011) РОЛЬ ДЕМОКРАТИЧНОЇ ПАРТІЇ СЛОВАЧЧИНИ У СТАНОВЛЕННІ ПОЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ ЧЕХОСЛОВАЧЧИНИ (1945-1948 РОКИ). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 476-497.
Ліончук О. та Галуха Л.Ю. (2007) „МАЙДАН” ЯК НЕІНСТИТУЙОВАНИЙ ВИЯВ ПРЯМОЇ ДЕМОКРАТІЇ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 170-171.
Малярчук А.В. та Галуха Л.Ю. (2016) ВПЛИВ СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНИХ ВИКЛИКІВ НА ТРАНСФОРМАЦІЇ ЄВАНГЕЛЬСЬКИХ ХРИСТИЯН-БАПТИСТІВ В УКРАЇНІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 65-66.
Малійчик В.С. та Костюк Л.К. (2016) ВІДОМІ ПОСТАТІ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ДОБИ ТОТАЛІТАРИЗМУ У РЕЦЕПЦІЯХ СЬОГОДЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 108-109.
Маркопольська Г.Б. та Філіпчук І.В. (2018) ОРДЕН РОЗЕНКРЕЙЦЕРІВ: ЧУЖЕ ТА МОДЕРНЕ В ІСТОРІЇ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ В ОСТАННІЙ ЧВЕРТІ XVIII СТОЛІТТЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 271-273.
Маєвський І. та Галуха Л.Ю. (2013) ЦЕРКОВНО-ПАРАФІЯЛЬНІ ШКОЛИ ТА ЇХ КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НА ПРАВОБЕРЕЖНІЙ УКРАЇНІ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 87-89.
Мельник Н.М. та Морозова Т.П. (2013) СУЧАСНИЙ СТАН ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ БАРОНА Ф. Р. ШТЕЙНГЕЛЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 198-200.
Мельник Т. та Волошина Л.П. (2010) ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ТА СТАНОВЛЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА РІВНЕНЩИНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 139.
Мельничук М.О. та Бричок Б.П. (2015) СТАН ОСВІТИ РІВНЕНЩИНИ У СКЛАДІ ВОЛИНСЬКОЇ ГУБЕРНІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 95-97.
Мельничук О. (2010) МОДЕРНІЗМ В УКРАЇНСЬКІЙ ДРАМАТУРГІЇ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 139-141.
Михальчук Р.Ю. (2017) СТАНОВИЩЕ ЄВРЕЇВ В ГЕТТО ГЕНЕРАЛЬНОЇ ОКРУГИ «ВОЛИНЬ-ПОДІЛЛЯ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 275-276.
Михальчук Р.Ю. (2012) РАДЯНСЬКІ ЄВРЕЇ – ЖЕРТВИ НАЦИСТСЬКОЇ ПРОПАГАНДИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 77-79.
Михальчук Р.Ю. (2011) ОСОБЛИВОСТІ ПОЛІТИКИ ГОЛОКОСТУ В ПІВДЕННІЙ РІВНЕНЩИНІ (НА ПРИКЛАДІ ЗДОЛБУНІВСЬКОГО РАЙОНУ). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 304-315.
Михальчук Р.Ю. (2022) Торгова діяльність євреїв в Мізочі у міжвоєнний період (1921–1939 рр.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 159-161.
Михальчук Р.Ю. та Постоловський Р.М. (2013) РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ В СТАТИСТИЧНОМУ АНАЛІЗІ ФАКТІВ ПОРЯТУНКУ ЄВРЕЇВ ПРАВЕДНИКАМИ НАРОДІВ СВІТУ ТА УКРАЇНИ ПІД ЧАС НАЦИСТСЬКОЇ ОКУПАЦІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 92-94.
Мойсюк Р. (2010) ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РЕЛІГІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ЗАХІДНОЇ УКРАЇНИ ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 92-94.
Мороз Л.В. (2008) НОВА ОЦІНКА ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ У РОМАНІ „ЧАС ЖИТИ І ЧАС ПОМИРАТИ” ЕРІХА МАРІЇ РЕМАРКА. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2008 (Вип.13). с. 201-204. ISSN 2519-1942
Мороз Н.М. та Галуха Л.Ю. (2018) ПЕРШИЙ ЕМІГРАЦІЙНИЙ ПОТІК УКРАЇНЦІВ ДО КАНАДИ І США. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 274-276.
Мосієвич Ю.Ю. (2013) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ОСВІТИ У ВОЛИНСЬКІЙ ГУБЕРНІЇ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 94-96.
Музичко Г.Ю. та Шолудько Н.Г. (2015) ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ДЖАЗОВОГО ФЕСТИВАЛЬНОГО РУХУ У КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ НОВІТНЬОЇ УКРАЇНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 140-142.
Наконечна (Ярута) К.А. та Плюта Н.В. (2022) Війна за Незалежність США: Саратога. Компанія 1777р. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 162-164.
Наумов А.С. (2008) СТАНОВЛЕННЯ ПУТІНСЬКОЇ МОДЕЛІ ФЕДЕРАЛІЗМУ В РОСІЇ У КОНТЕКСТІ ЧЕЧЕНСЬКОЇ ПРОБЛЕМИ (2000–2004 РР.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 185-188.
Нижник Д.В. та Плюта Н.В. (2018) СТАНОВЛЕННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ІСПАНСЬКОЇ КОЛОНІАЛЬНОЇ ІМПЕРІЇ КІНЕЦЬ XV-ПЕРША ПОЛОВИНА XVII СТОЛІТТЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 276-278.
Онищук Д.І. та Слесаренко А.В. (2019) ІСТОРІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ГРОШОВОГО ОБІГУ АНТИЧНИХ МІСТ-ДЕРЖАВ ПІВНІЧНОГО ПРИЧОРНОМОР’Я. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 217.
Ососкало Г.Ю. та Сєвєрова О.В. (2018) СЕЦЕСІОНІЗМ ЯК КРАЙНЯ ФОРМА СЕПАРАТИЗМУ НА ПРИКЛАДІ КАТАЛОНІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 278-281.
Остапчук Ю.А. (2011) ІСТОРІОГРАФІЯ ВИЗНАЧЕННЯ ТРАДИЦІЙНИХ БІБЛІОТЕЧНИХ КАТАЛОГІВ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 733-744.
Островська Ю.О. та Гуменюк О.В. (2015) ІСТОРИЧНІ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ВИТОКИ БАРОКОВОГО МИСТЕЦТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 58-60.
Павловська В.В. та Петренко О.Б. (2014) ДО ПИТАННЯ ІСТОРІЇ ГЕНДЕРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В РЕСПУБЛІЦІ ПОЛЬЩА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 96-97.
Павлюк Н.С. та Гуменюк О.В. (2015) РАДЯНСЬКО-НІМЕЦЬКИЙ ДОГОВІР ПРО ДРУЖБУ ТА КОРДОНИ ТА ЙОГО НАСЛІДКИ ДЛЯ УКРАЇНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 60-61.
Павлюк Я.В. та Гуменюк О.В. (2015) ПОЛІТИЧНЕ І НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНЕ ПОНЕВОЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАСЕЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 61-63.
Пальчевський Р.С. (2011) СОКІЛЬСЬКІЙ РУХ УКРАЇНСЬКОЇ МОЛОДІ У ПЕРІОД МІЖ ДВОМА СВІТОВИМИ ВІЙНАМИ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 63-71.
Панчук Т. та Ворон Олена (2019) ІДЕЙНА ОСНОВА ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕФОРМАЦІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 220-221.
Паславський М.С. та Тюска В.Б. (2022) Культурно-мистецьке життя Христинополя (Червонограда) кінця ХVІІІ-ХІХ століть: спроба історичної реконструкції. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 180-181.
Переходько Н.М. та Доброчинська В.А. (2012) ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ ЧЕРВОНОГО ХРЕСТА У ВОЛИНСЬКОМУ ВОЄВОДСТВІ (1921–1939 РР.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 80-82.
Петлюк І.В. та Савчук П.О. (2008) БОСНІЙСЬКІ СЛОВ’ЯНИ-МУСУЛЬМАНИ: ТРАНСФОРМАЦІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ (ХV – поч. ХХ ст.). Історія очима молодих дослідників, 2008: Вип.III. с. 109-116.
Петренко О.Б. (2024) ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД У ЗМІСТІ СУЧАСНОЇ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНІ КОНЦЕПТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т.1): Вип. 19. с. 6-16. ISSN 2411-4553
Петришина О.В. та Кириленко О.М. (2016) ҐЕНДЕРНА ДЕМОКРАТІЯ ЯК МЕТА ҐЕНДЕРНИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ В УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 72-73.
Петрук Л.П. (2011) ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ І ВИХОВАННЯ В УКРАЇНІ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 167-176.
Пилипович Т.В. та Карпухіна Т.О. (2007) ТРАГІЧНА ДОЛЯ УКРАЇНЦІВ ХОЛМЩИНИ ПЕРІОДУ 1939–1947 РР. В КОНТЕКСТІ УКРАЇНСЬКО–ПОЛЬСЬКИХ ВІДНОСИН. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 174-175.
Пилипчук А.С. та Михальчук Р.Ю. (2018) ВИТОКИ «ХОЛОДНОЇ ВІЙНИ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 281-283.
Писцьо В. та Давидюк Р.П. (2008) ОСОБЛИВОСТІ ОКУПАЦІЙНОГО РЕЖИМУ В РЕЙХСКОМІСАРІАТІ „УКРАЇНА”. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 189-191.
Писцьо В. та Давидюк Р.П. (2007) ПРИЧИНИ ТА ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП ДЕПОРТАЦІЙНИХ АКЦІЙ В ЗАХІДНІЙ УКРАЇНІ 1939 –1941 РОКІВ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 176-178.
Писцьо В.Р. (2010) РЕПАТРІАЦІЯ УКРАЇНСЬКИХ ГРОМАДЯН ВИВЕЗЕНИХ НА ПРИМУСОВІ РОБОТИ ДО НІМЕЧЧИНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 66-68.
Полюхович М.А. та Плюта Н.В. (2018) СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ ТА СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНЕ СТАНОВИЩЕ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ В 1921-1939 рр. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 285-287.
Поліщук І.І. та Ясьмо В.Д. (2013) НАПРЯМКИ ДОКУМЕНТОЗНАВЧИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В УКРАЇНІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 269-270.
Поліщук А.О. та Михальчук Р.Ю. (2022) Жертви Середньовічної інквізиції. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 164-166.
Попова К. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ ЗДОБУВАЧАМИ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 233-241. ISSN 2411-4553
Попова К.В. та Гон М.М. (2022) Еволюція (не) присутності Кримського півострова у шкільному курсі історії України (1991 – 2016 рр.). Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 65-67.
Портюх Т.Л. та Ворон Олена (2019) УЧАСТЬ АНГЛІЙСЬКОГО КОРОЛЯ РІЧАРДА І ЛЕВОВЕ СЕРЦЕ В ІІІ ХРЕСТОВОМУ ПОХОДІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 221-223.
Постельжук О.П. (2012) ПОЛЯКОЛОЯЛІЗМ ЯК СТРАТЕГІЯ ІНТЕГРАЦІЇ: ФУНКЦІОНУВАННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНОГО СОЮЗУ В ІІ РЕЧІ ПОСПОЛИТІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 82-84.
Постоловський Р. (2011) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ НАЦІОНАЛЬНО-ДЕМОКРАТИЧНИХ ТРАДИЦІЙ У ДЕРЖАВОТВОРЕННІ ЧЕХОСЛОВАЧЧИНИ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 599-635.
Прищепа Б.А. (2011) ІСТОРІЯ АРХЕОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПЕРЕСОПНИЦІ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 255-265.
Прищепа О.П. (2011) УЧАСТЬ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ФОРМУВАННІ МІСЬКОГО ОСВІТНЬО-КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. (НА ПРИКЛАДІ РІВНЕНСЬКОГО РЕАЛЬНОГО УЧИЛИЩА). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 273-283.
Процюк В. та Шеретюк В.М. (2010) АНАРХІЗМ НЕСТОРА МАХНА ЯК УНІКАЛЬНА НАЦІОНАЛЬНА СКЛАДОВА АНАРХІСТСЬКОГО РУХУ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 68-70.
Півоварчук В.М. (2011) ДЕЯКІ АСПЕКТИ УКРАЇНО-ПОЛЬСЬКИХ ВЗАЄМИН 1939–1941 РР. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 108-115.
Піддубник В.В. та Сверлюк Я.В. (2013) ВТІЛЕННЯ ХУДОЖНЬО-ВИКОНАВСЬКИХ МОЖЛИВОСТЕЙ КЛАРНЕТА У ТВОРЧОМУ ДОРОБКУ ЛЮДВІГА ШПОРА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 210-211.
Пітик С.М. та Бричок С.Б. (2012) СТАТЕВЕ ВИХОВАННЯ, ЯК ПРОБЛЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ І ПРАКТИКИ 20-30 РР. ХХ СТОЛІТТЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 117-118.
Рач М.В. та Сєвєрова О.В. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ЖІНОЧОГО ФАВОРИТИЗМУ У ФРАНЦІЇ. Наука, освіта, суспіольство очима молодих, 2023. 138-140..
Рогожина К.О. та Візітів Ю.М. (2017) КОНСПЕКТ ІСТОРІЇ МЕДИЧНОЇ СЛУЖБИ АТО: В ДАТАХ І ПОДІЯХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 278-280.
Рогожина К.О. та Доброчинська В.А. (2019) УКРАІНСЬКІ НАЦІОНАЛЬНІ ТРАДИЦІЇ В ОБЛАШТУВАННІ ГЕТЬМАНСЬКИХ ПРИВАТНИХ САДИБ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХVII–ХVIIІ ст. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 223-225.
Романчук Т. та Гон М.М. (2010) ОСОБЛИВОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ КОНСОЛІДАЦІЇ У ПОВОЄННІЙ НІМЕЧЧИНІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 72-73.
Рущак В.Ю. та Гуменюк О.В. (2022) "Вплив князя Василя-Костянтина Острозького на політичні процеси Речі Посполитої". Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 166-167.
Савчук П.О. (2012) ВСЕСВІТНЯ І ВІТЧИЗНЯНА ІСТОРІЯ У ТВОРЧОСТІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2012 (Вип.23). с. 529-538. ISSN 2519-1942
Савчук П.О. (2011) НАУКОВА ШКОЛА «ІСТОРІЯ СЛОВ’ЯНСЬКИХ НАРОДІВ» (керівник – кандидат історичних наук, професор, член-кореспондент Міжнародної слов’янської академії, заслужений діяч науки і техніки України, завідувач кафедри всесвітньої історії, ректор РДГУ Руслан Михайлович Постоловський). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 550-560.
Сагат Р.Р. та Шевчук О.А. (2017) ПРОБЛЕМА АЛКОЛОГІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ У ХІХ–ХХ СТОЛІТТЯХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 280-283.
Самсонюк Т. та Гон М.М. (2010) ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ СЛІДСТВА ОРГАНАМИ НКВС СТОСОВНО ЧЛЕНІВ ОУН У 1939-1941 РР. (НА ПРИКЛАДІ АРХІВНО-СЛІДЧИХ СПРАВ ДЕРЖАВНОГО АРХІВУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 73-75.
Семеняка Ю.В. та Костюк Л.К. (2016) НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЕЛЬ XVI-XVII СТ. ТА ЙОГО ВІДОБРАЖЕННЯ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ЛІТЕРАТУРІ: ПРОБЛЕМАТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ПРАВОСЛАВНИХ БРАТСТВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 115-117.
Семеренко М.-В. В. та Михальчук Р.Ю. (2022) Повсякденне життя селян західної Європи в Середньовічному суспільстві. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 167-169.
Семещук В.М. (2011) СУСПІЛЬНО-ІСТОРИЧНІ ТА ПРИРОДНИЧІ ПЕРЕДУМОВИ ПОЧАТКУ МЕЛІОРАТИВНИХ РОБІТ НА ВОЛИНІ В КІНЦІ ХІХ СТОЛІТТЯ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 266-273.
Сергійчук С. та Михальчук Р.Ю. (2018) КУЛЬТ ОСОБИ СТАЛІНА В РАДЯНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ 1920-1930-Х РР. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 287-289.
Середюк О.А. та Карпухіна Т.О. (2007) УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В СКЛАДІ ПОЛЬСЬКОГО КОРОЛІВСТВА І ВЕЛИКОГО ЛИТОВСЬКОГО КНЯЗІВСТВА. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007.
Синяк С.Л. (2017) ДІЯЛЬНІСТЬ СТРІЛЕЦЬКИХ КЛУБІВ У ВОЛИНСЬКОМУ ВОЄВОДСТВІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 283-285.
Скибан І.В. та Доброчинська В.А. (2008) ВИСВІТЛЕННЯ ГОЛОДОМОРУ 1932 – 1933 РР. НА СТОРІНКАХ ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКОГО ВИДАННЯ "НОВИЙ ЧАС" У МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 203-204.
Сойчук Р.Л. (2011) СУТНІСТЬ ФЕНОМЕНА УКРАЇНСЬКОГО МЕНТАЛІТЕТУ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 243-254.
Соловей П.В. та Сєвєрова О.В. (2012) ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ І КРАХ РЕЖИМУ НАДЖИБУЛИ В АФГАНІСТАНІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 84-85.
Сорочинська Т.А. та Шугаєва Л.М. (2015) ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ УЧИЛИЩАХ РІВНЕНЩИНИ (1945−1964 рр.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 149-151.
Сосновая Л.Д. та Озимчук О.Б. (2015) РОЛЬ ЖІНКИ У ВІЙСЬКОВО-ПОЛІТИЧНОМУ ЖИТТІ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 63-65.
Старжець В.І. та Давидюк Р.П. (2019) ВИДАВНИЧО-ПРОПАГАНДИСТСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ОУН СЕРЕД МОЛОДІ (1944-1953 РР.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 225-227.
Старжець В.І. та Давидюк Р.П. (2018) ОСВІТА ЯК ПОЛЕ БОЮ: ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКА ШКОЛА У ПРОТИСТОЯННІ РАДЯНСЬКОЇ ВЛАДИ ТА НАЦІОНАЛІСТИЧНОГО ПІДПІЛЛЯ (1944-1953 РР.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 289-290.
Старжець В.І. та Давидюк Р.П. (2017) РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (1944-1953 рр.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 291-293.
Стельмашук Ж.Г. (2014) СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ ЧИННИКИ АКТУАЛІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМИ ШКІЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ У РАДЯНСЬКІЙ ШКОЛІ (1943-1954 рр.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 140-142.
Стрільчук М.С. та Савчук П.О. (2010) ОСНОВНІ ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ КОЛОНІАЛЬНИХ ІМПЕРІЙ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ДЕРЖАВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 77-79.
Субот О.А. (2011) ПОЛІТИЧНІ ПРОЦЕСИ У ЧЕХОСЛОВАЧЧИНІ 1948 – 1954 РР. «СПРАВА СЛАНСЬКОГО». Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 497-517.
Сусляк А.М. та Слесаренко А.В. (2019) ТРАКТАТ МАРКА ПОРЦІЯ КАТОНА СТАРШОГО «ПРО ЗЕМЛЕРОБСТВО» («DE AGRI CULTURA»): ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «КЛАСИЧНЕ РАБСТВО В ІТАЛІЇ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 227-229.
Сухий В. та Сєвєрова О.В. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ПРОМИСЛОВОЇ РЕВОЛЮЦІЇ В АНГЛІЇ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2023 (Вип.35). с. 94-97.
Сухий В.І. та Сєвєрова О.В. (2022) Виникнення та формування основних ідей теорії модернізації. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 169-170.
Сівицький Р.В. та Сєвєрова О.В. (2013) АЛЬТЕРНАТИВНІСТЬ ІСТОРИЧНОГО РОЗВИТКУ: ІСТОРІОГРАФІЯ ПИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 96-97.
Талько К.М. та Десятничук І.О. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ПОЛІТИКИ НАЦИСТСЬКОЇ ВЛАДИ ЩОДО ЄВРЕЙСЬКОГО НАСЕЛЕННЯ НА ТЕРИТОРІЇ ОКУПОВАНОЇ ПОЛЬЩІ (1939-1945 рр.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 293-295.
Тарарук Д.П. та Шеретюк В.М. (2018) МІЖКОФЕСІЙНІ КОНФЛІКТИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ В УКРАЇНІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 290-292.
Тарарук К. та Давидюк Р.П. (2013) СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ СТАНОВИЩЕ НАСЕЛЕННЯ У РЕЙХСКОМІСАРІАТІ «УКРАЇНА». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 97-99.
Таргонська А.І. та Мартинчук І.І. (2022) Виборча реформа 1832 р. в Англії. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 170-172.
Тимочко І.Б. (2008) МІСЦЕ ЦЕРКОВНО–ПАРАФІЯЛЬНИХ ШКІЛ У РОЗВИТКУ ОСВІТИ НА ВОЛИНІ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XIX – НА ПОЧАТКУ XX СТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 194-196.
Товщик А.Г. та Озимчук О.Б. (2018) СПРИЙНЯТТЯ ОБРАЗУ АЛІЕНОРИ АКВІТАНСЬКОЇ В РІЗНІ ІСТОРИЧНІ ЕПОХИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 292-294.
Трачук Л.Ф. (2011) НАУКОВА РОЗРОБКА ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ В БІБЛІОГРАФІЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ В ІСТОРИЧНОМУ РОЗРІЗІ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 719-733.
Троян В. (2010) ПРОБЛЕМА ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В ОСНОВНИХ КОНЦЕПЦІЯХ ПАН’ЄВРОПЕЇЗМУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 79-81.
Троян С.П. (2011) АНГЛО-АМЕРИКАНСЬКА ІСТОРІОГРАФІЯ НІМЕЦЬКОГО КОЛОНІАЛІЗМУ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 644-648.
Троян С.С. (2011) НІМЕЧЧИНА НА ШЛЯХАХ «СВІТОВОЇ ПОЛІТИКИ»: АДМІРАЛ А. ФОН ТІРПІЦ І ПРОГРАМА БУДІВНИЦТВА ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКОГО ФЛОТУ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 444-453.
Угрин С.Й. та Тюска В.Б. (2019) ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ ПРОЦЕСИ СТАРОСАМБІРЩИНИ У ХХ ст. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 260-262.
Українець В.О. та Гон М.М. (2010) ЕТНІЧНИЙ ЕКСТРЕМІЗМ – ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 93-94.
Федорчук О.М. та Десятничук І.О. (2017) ВНУТРІШНЯ ТА ЗОВНІШНЯ ПОЛІТИКА АВСТРІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ ст. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 297-299.
Федюшко В.О. та Мартинчук І.І. (2022) Освіта жінок у Вікторіанську епоху. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 172-174.
Філіпчук І.В. (2011) РОЛЬ ЧАСОПИСУ «LITERARNI LISTY» У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В ЧЕХОСЛОВАЧЧИНІ 60-Х РОКІВ ХХ СТ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 517-521.
Харковець А. та Гон М.М. (2010) «РАСОВИЙ КОНЦЕПТ НАЦІОНАЛ-СОЦІАЛІЗМУ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТА ПРАКТИЧНЕ ВТІЛЕННЯ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 81-82.
Харковець В.В. та Мартинчук І.І. (2017) ЄВРОПА НАПЕРЕДОДНІ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ: КРАХ ВЕРСАЛЬСЬКО-ВАШИНГТОНСЬКОЇ СИСТЕМИ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 299-300.
Чеплаков С.О. та Костюк Л.К. (2016) УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА І ВІЙНА: РЕАЛІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ МІФОТВОРЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 121-122.
Чумак Г.Б. та Галуха Л.Ю. (2016) ПРОТЕСТАНТСЬКІ ГРОМАДИ ОСТРОГА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 67-68.
Шатрова М.Б. (2011) ПЕРІОДИЧНІ ВИДАННЯ УКРАЇНИ В ГАЛУЗІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА КІНЦЯ ХІХ — 30-Х РР. ХХ СТОЛІТТЯ: ІСТОРІОГРАФІЯ ПИТАННЯ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 661-671.
Швець Д. та Карпухіна Т.О. (2007) БЕРЕСТЕЙСЬКА УНІЯ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА УКРАЇНСЬКУ НАЦІОНАЛЬНУ ЕЛІТУ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 183-184.
Шелюк Г.В. (2015) ТИПИ ПОЧАТКОВИХ ШКІЛ ДУХОВНОГО ВІДОМСТВА (КІНЕЦЬ ХІХ– ПОЧАТОК ХХ СТ.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 168-169.
Шеремета Ю.М. та Шеретюк В.М. (2018) ЄВГЕН КОНОВАЛЕЦЬ НА ЧОЛІ НАЦІОНАЛЬНО-ВИЗВОЛЬНОЇ БОРОТЬБИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ В МІЖВОЄНИЙ ПЕРІОД. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 297-298.
Шинкарук П.Ю. та Мартинчук І.І. (2018) ТИХООКЕАНСЬКИЙ ТЕАТР БОЙОВИХ ДІЙ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ: ПЕРЕВАГА ЯПОНСЬКИХ СИЛ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 298-300.
Шинкарук П.Ю. та Мартинчук І.І. (2017) НАПАД ЯПОНІЇ НА ПЕРЛ-ХАРБОР: СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ ТА РЕЗУЛЬТАТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 300-301.
Шмид О. та Шеретюк В.М. (2007) ЕВОЛЮЦІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЦАРСЬКОГО УРЯДУ НА ВОЛИНІ В ХІХ СТОЛІТТІ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 185-186.
Шмид О. та Шеретюк В.М. (2008) ЄВРЕЙСЬКІ ЗЕМЛЕРОБСЬКІ КОЛОНІЇ НА ВОЛИНІ У ХІХ СТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 199-201.
Яриніч О.В. та Казначеєва Л.М. (2015) МОНОГРАФІЯ О. ЦИНКАЛОВСЬКОГО «СТАРОВИННІ ПАМ’ЯТКИ ВОЛИНІ» ЯК ДЖЕРЕЛО ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ СТАРОВИЖІВСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 158-160.
Магістерська робота
Бондар Т.В. ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНІВ У НАРОДНІЙ ШКОЛІ КІНЦЯ ХІХ ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. [Магістерська робота]
Джас М.В. РОЗВИТОК ІДЕЙ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ СТОЛІТТЯ). [Магістерська робота]
Ковальчук Я.Ю. РОЗВИТОК ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ (1917-1933 РР.). [Магістерська робота]
Ковальчук Я.Ю. РОЗВИТОК ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ (1917-1933 РР.). [Магістерська робота]
Козачок Н.М. РОЗВИТОК РЕФОРМАТОРСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ АНГЛІЇ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. [Магістерська робота]
Креничко І.С. РОЗВИТОК ІНСТИТУТУ ГУВЕРНЕРСТВА В УКРАЇНІ (ПОЧАТОК ХІХ – ХХІ СТ.). [Магістерська робота]
Ніколайчук Т.С. САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ). [Магістерська робота]
Навчальні матеріали
Савчук П.О. (2008) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ХХ СТ. [Навчальні матеріали]
Савчук П.О. (2008) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ХХ СТ. [Навчальні матеріали]
Савчук П.О. (2008) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ХХ СТ. [Навчальні матеріали]
Савчук П.О. (2008) ІСТОРІЯ ДИПЛОМАТІЇ. [Навчальні матеріали]
Савчук П.О. (2008) ІСТОРІЯ ДИПЛОМАТІЇ. [Навчальні матеріали]
Савчук П.О. (2008) ІСТОРІЯ ДИПЛОМАТІЇ. [Навчальні матеріали]
Сєвєрова О.В. (2008) ІСТОРІЯ СЛОВ'ЯНСЬКИХ НАРОДІВ. [Навчальні матеріали]
Сєвєрова О.В. (2008) ІСТОРІЯ СЛОВ’ЯНСЬКИХ НАРОДІВ. [Навчальні матеріали]
Сєвєрова О.В. (2008) ІСТОРІЯ СЛОВ’ЯНСЬКИХ НАРОДІВ. [Навчальні матеріали]
Навчальний посібник
Давидюк Р.П. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІСТОРІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. [Навчальний посібник]
Прокопчук В.І. МУЗИЧНЕ КРАЄЗНАВСТВО РІВНЕНЩИНИ. [Навчальний посібник]
Методичні рекомендації
Галуха Л.Ю. та Давидюк Р.П. та Мартинчук І.І. та Шеретюк В.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ. [Методичні рекомендації]
Сидорук В.Й. та Герасимчук І.В. та Постоловський Р.М. ІСТОРІЯ ПІВДЕННИХ I ЗАХІДНИХ СЛОВ’ЯН. [Методичні рекомендації]
Сидорук В.Й. та Жилюк С.І. та Постоловський Р.М. ІСТОРІЯ СЕРЕДНІХ ВІКІВ. [Методичні рекомендації]
Зображення
Bertash B. (2018) MAUSOLEUM OF RABBI SAMUEL EDELS AT THE JEWISH CEMETERY IN OSTROH. [Зображення]
Bertash B. (2017) PRZEDWOJENNY ZYDOWSKI DOM Z MOTYWEN GWIAZDY DAWIDA. [Зображення]
Берташ Б.М. (2017) ДВІ ПОЄДНАНІ КАМ'ЯНИЦІ З МЕЖІ XVII Й XVIII СТ., ТАК ЗВАНІ "КРЕМЕНЕЦЬКІ БЛИЗНЮКИ". [Зображення]