СТЕРЕОТИПІЗАЦІЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ PR

Бабенко Д.А. and Тихомирова Є.Б. (2011) СТЕРЕОТИПІЗАЦІЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ PR. Документно-інформаційні ресурси, 2011. pp. 92-95.

[img]
Preview
Text
Бабенко Д.А., Тихомирова Є.Б..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

В межах соціальної комунікації PR як сфера практично-прикладної діяльності націлена на впровадження конкретного образу об’єкта в ціннісний ряд соціальної групи з метою його закріплення як ідеального та необхідного. Оскільки в рамках соціальної взаємодії метою паблік рілейшнз є вплив на окремі цільові аудиторії, вважаємо за доцільне проаналізувати феномен стереотипізації, що являє собою базовий механізм закріплення інформації на рівні колективної свідомості.

Item Type: Article
Additional Information: Бабенко Д.А., Стереотипізація як елемент PR / Д.А.Бабенко, Є.Б.Тихомирова // Документно-інформаційні ресурси : матеріали звітної наук. конф. викладачів, аспірантів, співробітників і студентів каф. документальних комунікацій, 11 берез. 2011 р. : [тези доп]. – Рівне : РДГУ, 2011. – С. 92-95.
Uncontrolled Keywords: соціальні комунікації
Subjects: 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 21 Jan 2022 07:40
Last Modified: 28 Dec 2024 18:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10403

Actions (login required)

View Item View Item