Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОПТИМІЗАЦІЯ КОНСУЛЬТАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПСИХОЛОГА З КЛІЄНТОМ ТЕХНОЛОГІЯМИ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ

Ставицька О.Г. (2015) ОПТИМІЗАЦІЯ КОНСУЛЬТАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПСИХОЛОГА З КЛІЄНТОМ ТЕХНОЛОГІЯМИ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 240-244.

[img]
Перегляд
Текст
Ставицька О.Г..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядаються особливості організації інтеракцій психолога консультанта з клієнтом за умови використання самопрезентаційних технологій. Зазначено, що елементи невербальних засобів спілкування обумовлюють ефективність консультативного процесу. Здійснено аналіз основних компонентів невербальної самопрезентації з огляду її значимості в професійній діяльності психолога-практика в процесі консультативної бесіди.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ставицька О.Г. Оптимізація консультативної взаємодії психолога з клієнтом технологіями самопрезентації / О.Г.Ставицька // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2015. - Вип. 4. - С. 240-244.
Ключові слова: самопрезентація невербальна комунікація, просторова організація, емотивна функція, дистанція, візуальний контакт
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 13 Жов 2020 07:00
Останні зміни: 13 Жов 2020 07:00
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1048

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу