Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

THE IDEA OF UNDERSTANDING IN THE PSYCHOLOGICAL PARADIGM OF PROVERBS AND SAYINGS

Михальчук Н.О. та Антюхова Н.І. (2017) THE IDEA OF UNDERSTANDING IN THE PSYCHOLOGICAL PARADIGM OF PROVERBS AND SAYINGS. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 141-145.

[img]
Перегляд
Текст
Михальчук Н.О., Антюхова Н.І..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

In this article there were analyzed different problems of correlation of real and ideal that helps us to answer
all questions and forms of philosophical idea of understanding, puts a classic question about truth of knowledge of a man and it presentations in relations to surrounding reality. It was shown that creation of new ideas, invention of new idealizing object takes place out of logic (in particular, at intuitional level), then it means that there can be only logical tautologies in logic, and only those “concepts are clear”, only the ideas are known to the researcher.
У статті аналізуються проблеми співвідношення реального та ідеального, що допомагає нам відповісти на питання щодо форм філософської ідеї розуміння, щодо істини пізнання людиною самої себе та власне презентації цієї істини у взаємовідносинах із навколишньою дійсністю. Було показано, що створення нових ідей, винахід нового, так званого ідеалізованого об’єкту відбувається поза логікою (зокрема, на інтуїтивному рівні), і це означає, що в логіці можуть існувати лише логічні тавтології, і лише ці “поняття є абсолютно чіткими”, лише такі ідеї відомі досліднику.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Михальчук Н.О. The idea of understanding in the psychological paradigm of proverbs and sayings / Н.О.Михальчук, Н.І.Антюхова // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2017. — С. 141-145.
Ключові слова: understanding, intuitional level, the criteria of understanding, a meaningful (semantic) criterion, structural criterion (complementary one); розуміння, інтуїтивний рівень, критерії розуміння, змістовий (семантичний) критерій, структурний (комплементарний) критерій
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 13 Жов 2020 07:27
Останні зміни: 13 Жов 2020 07:27
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1052

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу