Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ САМООЦІНКИ У ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ

Федюк Т.М. та Корчакова Н.В. (2015) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ САМООЦІНКИ У ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 264-267.

[img]
Перегляд
Текст
Федюк Т.М., Корчакова Н.В..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті викладено результати теоретичного та емпіричного вивчення психологічних особливостей соціалізації дітей з вадами слуху. Виявлено особливості розвитку самооцінки, мотивації і потреб у дітей з порушеннями слуху.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Федюк Т.М., Корчакова Н.В. Особливості розвитку самооцінки у процесі соціалізації дітей з вадами слуху / Т.М.Федюк, Н.В.Корчакова // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2015. - Вип. 4. - С. 264-267.
Ключові слова: діти з вадами слуху, соціалізація, соціальний розвиток, самооцінка, мотивація, молодший шкільний вік
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 13 Жов 2020 08:02
Останні зміни: 13 Жов 2020 08:02
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1054

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу