ВІКОВА СПЕЦИФІКА ПЕРЕЖИВАННЯ ДІТЬМИ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ ПСИХОТРАВМУЮЧИХ ПОДІЙ

Павелків Р.В. (2022) ВІКОВА СПЕЦИФІКА ПЕРЕЖИВАННЯ ДІТЬМИ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ ПСИХОТРАВМУЮЧИХ ПОДІЙ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.19). pp. 105-110. ISSN 2518-7503

[img]
Preview
Text
Павелків Р..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена проблемі подолання психотравмуючих наслідків, спричинених військовою агресією на території України. Здійснено аналіз загальної ситуації внутрішніх міграційних процесів в Україні та на Рівненщині зокрема. Окреслено основні напрямки стратегії надання психологічної підтримки внутрішньопереміщеним особам, зокрема дітям, зусиллями викладачів фахових кафедр та студентами Рівненського державного гуманітарного університету. Охарактеризовано сутність психоемоційних проблем внурішньопереміщених осіб – як дітей, так і дорослих. Узагальнено основні причини виникнення стресу у дітей. Проаналізовано особливості переживання дітьми психотравмуючих ситуацій. Описано особливості поведінкових проявів дітей, які пережили травматичний досвід, з урахуванням віку. Автором обґрунтовано необхідність раннього початку реабілітації і своєчасного надання допомоги цій категорії дітей. Визначено основні стратегічні лінії впливу на дітей, що пережили психотравмуючі події.

Item Type: Article
Additional Information: Павелків Р.В. Вікова специфіка переживання дітьми тимчасово переміщених осіб психотравмуючих подій / Р.В. Павелків // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне : РДГУ, 1922. - Вип. 19. - С. 105-110.
Uncontrolled Keywords: внутрішньопереміщені особи, діти-переселенці, травматичні події, стрес, психотравма, психотравмуючі стуації.
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Divisions: Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 17 Feb 2023 08:48
Last Modified: 17 Feb 2023 08:48
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10805

Actions (login required)

View Item View Item