Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Боровець О.В. та Демчук М.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 109-115. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Боровець О.В..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядається проблема формування соціальної компетентності молодшого школяра. Здійснено аналіз різних підходів до трактування поняття «соціальна компетентність», його змісту та складових. З’ясовано, що молодший шкільний вік – це період, який вважають сензитивним для формування соціальної компетентності, оскільки важливою його особливістю є зміна соціальної позиції дитини, коли вона розширює і поглиблює систему відносин з навколишньою дійсністю. Встановлено, що формування соціальної компетентності відбувається у процесі соціально значущої діяльності, зокрема, під час навчально-виховного процесу у школі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Боровець О.В. Особливості формування соціальної компетентності молодших школярів / О.В.Боровець, М.В.Демчук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2017. - Вип. 5. - С. 109-115.
Ключові слова: соціальна компетентність, вікові особливості молодших школярів, соціальна компетентність молодших школярів.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 16 Жов 2020 16:07
Останні зміни: 16 Жов 2020 16:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1104

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу