Items where Subject is "37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | F | I | L | P | R | S | Y | Є | І | А | Б | В | Г | Д | Ж | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Ю | Я
Number of items at this level: 323.

B

Bezkorovaina O. and Demchuk T. (2019) FORMATION OF ENGLISH LANGUAGE COMPETENCE IN READING ON THE HIGHER DEGREE OF STUDYING ENGLISH IN INSTITUTIONS OF SECONDARY EDUCATION. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). pp. 58-63.

Bihunova S. and Vorobiova I. and Fridrikh A. (2019) PROJECT-BASED LEARNING AS A LIFE SKILL. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). pp. 108-113.

F

Fedoryshyn O. (2019) BULLYING OR CONFLICT? BULLY-PROOFING STRATEGIES FOR PREVENTION AND INTERVENTION IN CANADIAN SCHOOLS. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). pp. 280-292.

I

Ivashkevych Е. and Yatsjuryk А. (2019) THE DIAGNOSTICS OF THE DEVELOPMENT OF SOCIAL INTELLIGENCE OF THE PERSON USING PROVERBS AND SAYINGS. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 77-82. ISSN 2518-7503

L

Lea Y. and Tymoschuk O. (2018) PROBLEMS AND WAYS OF UKRAINIAN IMMIGRANTS’ CHILDREN ADAPTATION IN AMERICAN SCHOOLS. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 173-175.

P

Perishko I. (2019) ENHANCING STUDENTS’ INTERESTS VIA WEB-BASED TOOLS. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). pp. 203-208.

R

Romanіuk S. (2019) LEARNING ENGLISH THROUGH SONGS AS ONE OF INNOVATIVE METHODS OF EDUCATION. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). pp. 225-229.

S

Shabat M. and Perishko I. (2019) ASSESSMENT, EVALUATION AND FEEDBACK IN ELEMENTARY SCHOOLS. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 158-159.

Y

Yerzhykevych O. Y. and Bohachyk M. S. (2019) EFFECTIVENESS OF USAGE PROCESS APPROACH TO TEACHING WRITING IN SECONDARY SCHOOL. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 233-235.

Є

Євтушок Б.А. and Петренко О.Б. (2019) ЗАСТОСУВАННЯ КАЗКОТЕРАПІЇ ЯК ЗАСОБУ ПСИХОДІАГНОСТИКИ ТА ПСИХОКОРЕКЦІЇ ПРИ РОБОТІ ЗІ СТРАХАМИ У ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 173-174.

Єремейчук В.І. (2015) РОЗВИТОК В.О.СУХОМЛИНСЬКИМ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ВАЖКИХ ДІТЕЙ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). pp. 192-198. ISSN 2411-4553

І

Івашко А.М. (2019) К. Д. УШИНСЬКИЙ ПРО ПІДГОТОВКУ ВЧИТЕЛЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 61-63.

Ільчук Я.М. (2017) ПОГЛЯДИ В. СУХОМЛИНСЬКОГО НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ СІМ’Ї. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). pp. 258-268. ISSN 2411-4553

А

Антонів Л. and Маліновська Н.В. (2018) ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНЦІЇ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 5-7.

Б

Баланович Т.В. and Гататюк Ю.М. (2019) РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 5-7.

Баліка Л. (2019) ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ ДИТИНОЦЕНТРИЗМУ ЯНУША КОРЧАКА В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). pp. 90-100.

Баліка Л. (2020) СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ ВИВЧЕННЯ КНИГИ І ЧИТАЧА В УКРАЇНСЬКОМУ НАУКОВОМУ ІНСТИТУТІ КНИГОЗНАВСТВА (1926–1936). Інноатика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. pp. 68-75.

Баліка Л. and Шелюк Г. (2019) ЧИТАННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ: AКТУАЛІЗАЦІЯ ПОГЛЯДІВ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). pp. 137-143.

Баліка Л.М. (2018) РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ФОРМУВАННІ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). pp. 117-126.

Баліка Л.М. (2018) АКТУАЛІЗАЦІЯ ПОГЛЯДІВ ВИДАТНИХ УКРАЇНСЬКИХ ПЕДАГОГІВ ЩОДО РОЛІ КНИГИ ТА ЧИТАННЯ У ВИХОВАННІ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. pp. 53-60. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. (2016) БІБЛІОПЕДАГОГІКА ЯК НАУКА ПРО ВИВЧЕННЯ ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 190-194. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. (2015) ЧИТАЦЬКИЙ ІНТЕРЕС ЯК ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). pp. 254-262. ISSN 2411-4553

Баталія Л.О. and Ткач А.П. (2016) ІСТОРІЯ ТА РОЗВИТОК АЛЬТЕРНАТИВНОГО НАВЧАННЯ В СТАНДАРТНИХ ШКОЛАХ ЗАХІДНОСЛОВ’ЯНСЬКИХ КРАЇН (ЧЕХІЯ, ПОЛЬЩА, СЛОВАЧЧИНА). Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. pp. 67-69.

Беднарська А.А. (2015) ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО ЩОДО ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). pp. 181-186. ISSN 2411-4553

Бедрій Х.Б. and Баліка Л.М. (2018) ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ ЯНУША КОРЧАКА У РОБОТІ З УЧНЯМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. p. 11.

Безкоровайна О.В. (2013) КУЛЬТУРНИЙ КОНТЕКСТ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. pp. 3-12.

Близнюк Н.В. and Косарєва Г.М. (2018) ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ УВАГИ В УЧНІВ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. p. 14.

Блищик А.В. and Падалка О.І. (2018) ОРГАНІЗАЦІЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 14-16.

Богданець І.О. and Павелків О.М. (2019) МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УЧНІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ МЕТОДОМ КООРДИНАТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 10-12.

Богів І.Г. and Джава Н.А. (2018) МІСЦЕ ІНТЕРНЕТ-КОНТЕНТУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 16-18.

Бойко Н. (2019) РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ, ВИХОВАТЕЛЯ, БАТЬКІВ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). pp. 308-314.

Бойко Н.Г. (2014) КРАЄЗНАВЧИЙ МАТЕРІАЛ ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. pp. 67-69.

Бойко Н.Г. and Ковалюк В.В. (2016) ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КЕЙС-СТАДІ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. pp. 52-56.

Бондар А.В. and Цяк Ю.В. and Кирилецька Г.М. (2018) СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 21-23.

Бондар О.Г. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УКРАЇНІ (1958 – 1991 РР.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 23-24.

Бондарець М.А. (2018) ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОВАННЯ ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). pp. 304-313.

Бондарець М.А. and Петренко О.Б. (2018) СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ВАЖКОВИХОВУВАНІСТЬ»У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ 20– 30-Х РР. ХХ СТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 24-26.

Бондарчук О.В. and Павлюк Т.О. (2018) ЗАСТОСУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 27-28.

Боровець О. (2019) ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: CУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ВИМОГИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). pp. 114-120.

Боровець О.В. (2018) ІДЕЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). pp. 126-132.

Боровець О.В. and Демчук М.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). pp. 109-115. ISSN 2411-4553

Бортник Л.В. and Симонович Н.В. (2019) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ» З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 15-17.

Боюка Н.А. and Присяжнюк І.М. (2019) РОЗРОБКА МЕТОДИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ З КУРСУ АНАЛІТИЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ В РАМКАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 242-243.

Бричок Б.П. (2017) ПРИРОДОВІДПОВІДНА ОСВІТА – ВИМОГА СЬОГОДЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). pp. 115-120. ISSN 2411-4553

Бричок Б.П. (2016) ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ШКОЛИ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА: ЗАГРОЗИ І РИЗИКИ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 89-96. ISSN 2411-4553

Бричок С. and Шелюк Г. (2019) ЖУРНАЛ «ЗАПАДНО-РУССКАЯ НАЧАЛЬНАЯ ШКОЛА» ЯК ДЖЕРЕЛО ВИВЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ РЕГІОНАЛЬНИХ ПОЧАТКОВИХ ШКІЛ ПОЧАТКУ ХХ СТ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). pp. 121-129.

Бричок С.Б. (2018) ПОГЛЯДИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО НА ПРОБЛЕМУ ВИВЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). pp. 132-144.

Бричок С.Б. (2015) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ЯК ПРОВІДНИЙ КОМПОНЕНТ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). pp. 134-142. ISSN 2411-4553

Бричок С.Б. (2018) ІДЕЇ ВИВЧЕННЯ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ОТОЧУЮЧОГО ЇЇ СЕРЕДОВИЩА В СПАДЩИНІ СТЕПАНА МОЛОЖАВОГО (20–30-РР. ХХ СТ.). Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. pp. 60-74. ISSN 2411-4553

Брончук О.Л. (2016) РОЛЬ ПОЕТИЧНОГО СЛОВА ЯК ЗАСОБУ СТИМУЛЮВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 208-212. ISSN 2411-4553

Бублей Л.М. and Сойчук Р.Л. (2019) СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОНЯТЬ «КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ» ТА «РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 17-18.

Будкевич О.В. and Стельмашук Ж.Г. (2018) ФІЗИЧНА ПІДГОТОВЛЕНІСТЬ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ: СТАТЕВІ АСПЕКТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 28-29.

Булавіна Ю.В. (2016) ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 212-219. ISSN 2411-4553

Бєлова С. (2019) ІНТЕРЕС ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ Л. ВИГОТСЬКОГО ТА Г. ШАРРЕЛЬМАНА. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). pp. 101-107.

Бєлова С.А. (2017) ПЕДАГОГІКА СПІВРОБІТНИЦТВА У ПРАКТИЦІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ БРЕМЕНСЬКИХ ШКІЛ 20-х рр. ХХ ст. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). pp. 60-63.

Бідюк А.С. and Галатюк М.Ю. (2019) ПРОЕКТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 9-10.

Бісовецька Л.А. (2016) РОЛЬ ПЕРІОДИЧНОЇ ПРЕСИ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 74-82. ISSN 2411-4553

Бісовецька Л.А. (2015) РОЛЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). pp. 127-133. ISSN 2411-4553

Бісовецька Л.А. (2015) УКРАЇНСЬКІ МУЛЬТФІЛЬМИ ЯК ЗАСІБ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). pp. 93-102. ISSN 2411-4553

Бісовецька Л.А. and Верхова І.П. (2017) ВИХОВНА РОБОТА ШКОЛИ ЩОДО БЕЗПЕКИ ШКОЛЯРІВ В ІНТЕРНЕТ-ПРОСТОРІ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). pp. 75-83. ISSN 2411-4553

Бісовецька Л.А. and Верхова І.П. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 73-81. ISSN 2411-4553

В

Ваколюк А.М. and Дутчак В.В. (2017) ВПЛИВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА ФОРМУВАННЯ ВСЕБІЧНО РОЗВИНЕНОЇ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). pp. 262-265.

Висоцька О.В. and Маліновська Н.В. (2018) ДИДАКТИЧНІ ІГРИ У ПІДГОТОВЦІ ДІТЕЙ ДО ЗАСВОЄННЯ ГРАМОТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 32-33.

Вишомірський Д.І. and Симонович Н.В. (2019) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ КОЛЕКТИВНО-ГРУПОВОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 22-24.

Власюк Г.І. and Кіндрат В.К. (2016) СПОРТИВНО-ПРОСВІТНИЦЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ПЛАСТ» У СИСТЕМІ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 116-124. ISSN 2411-4553

Власюк П.В. and Симонович Н.В. (2019) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНО-ТРУДОВИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ В УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ» З ВИКОРИСТАННЯМ ОСВІТНІХ КВЕСТІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 24-26.

Власюк Т.Г. and Грицай Н.Б. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 26-28.

Віннікова Я.Е. and Шевців З.М. (2018) ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЗАСОБІВ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИ У ФОРМУВАННІ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 33-35.

Г

Гаврилюк Л.В. and Казначеєва Л.М. (2018) ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВПЛИВОВОСТІ СЛОВА ВЧИТЕЛЯ ЗА В.О.СУХОМЛИНСЬКИМ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 35-37.

Гаврилюк О.С. (2016) МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 220-226. ISSN 2411-4553

Галатюк М.Ю. (2018) ЦІННІСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ РОЗВИТКУ СПОРТИВНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВСЬКОЇ ТА СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 43-45.

Ганжа М.В. (2016) ВПЛИВ МИСТЕЦТВА ДИЗАЙНУ НА ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ПОЧУТТІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 90-98. ISSN 2411-4553

Генсіцька-Антонюк Н.О. (2016) ПРОЦЕС РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ ЯК ЗАСІБ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 135-141. ISSN 2411-4553

Генсіцька-Антонюк Н.О. and Антонюк М.С. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ GRAN1 ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ ЗАДАЧ З ПАРАМЕТРАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 35-37.

Герман Т.Й. and Галатюк Ю.М. (2018) ЗАСТОСУВАННЯ МОДЕЛЮВАННЯ ТА АНАЛОГІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ВІЛЬНИХ ЕЛЕКТРОМАГНІТНИХ КОЛИВАНЬ У ПРОФІЛЬНИХ КЛАСАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 45-47.

Глодовська І.В. and Маліновська Н.В. (2020) ДИДАКТИЧНА КАРТИНА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ПЕРЕДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. p. 40.

Голощук В.П. and Баліка Л.М. (2019) ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 38-39.

Гриневич О.О. and Гринькова Н.М. (2019) ГРОМАДЯНСЬКА КУЛЬТУРА ЯК СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. p. 43.

Гринькова Н. and Стельмашук Ж. (2019) АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ В. СУХОМЛИНСЬКОГО ЩОДО ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). pp. 151-156.

Гринькова Н.М. (2018) ВІКОВІ АСПЕКТИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. pp. 74-81. ISSN 2411-4553

Гринькова Н.М. (2015) ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ВАЖЛИВА ПЕРЕДУМОВА СТАНОВЛЕННЯ ГРОМАДЯНИНА. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). pp. 157-164. ISSN 2411-4553

Гринькова Н.М. and Борей В.І. and Токарська Ю.А. (2018) ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ ДО НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА РОЗВИТКУ ВИХОВАНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 51-53.

Гринькова Н.М. and Степанчук Р.Б. and Кавка Ю.Я. (2018) ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). pp. 151-157.

Губеня А.О. and Маліновська Н.В. (2018) ОПИС – ОСНОВА ЗВ’ЯЗНОЇ РОЗПОВІДІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 54-55.

Гудовсек О.А. (2018) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В КРАЇНАХ ЄВРОПИ. Інноватикау вихованні, 2018 (Вип.8). pp. 157-166.

Гудовсек О.А. (2016) ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ СВІТЛАНИ ЛОГАЧЕВСЬКОЇ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 108-114. ISSN 2411-4553

Гулюк Т.Ф. and Стельмашук Ж.Г. (2018) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 55-56.

Д

Давидюк І.А. and Степанова О.І. (2018) ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 56-57.

Данчук О.І. and Павлюк Т.О. (2019) ДІАГНОСТИКА ТА РОЗВИТОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ГІПЕРАКТИВНИХ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 47-49.

Данілова Н.Р. (2016) ОПРАЦЮВАННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІНОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. pp. 50-52.

Данілова Н.Р. (2015) РОЛЬ ВИКЛАДАЧА У СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВНЗ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. pp. 86-88.

Дем’янюк І.В. (2017) ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ Т.Д.ДЕМ’ЯНЮК У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ В УКРАЇНІ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). pp. 250-258. ISSN 2411-4553

Дем’янюк І.В. (2017) Т.Д.ДЕМ’ЯНЮК ПРО ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГАМИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). pp. 241-251. ISSN 2411-4553

Дем’янюк І.В. (2015) ВНЕСОК Т.Д.ДЕМ’ЯНЮК У РОЗВИТОК ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ ВИХОВАННЯ В УКРАЇНІ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). pp. 263-269. ISSN 2411-4553

Денисюк І.О. and Косарєва Г.М. (2018) ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВИХ ІГОР. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 58-59.

Джава Н.А. and Шевчук О.В. (2016) ВМІННЯ ТВОРЧОГО ПИСЬМА НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. pp. 69-72.

Дзюбишина Н.Б. (2018) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). pp. 167-175.

Дмитрук М.С. and Пустовіт Г.П. (2018) ПРОБЛЕМА «ВАЖКИХ» ДІТЕЙ У ПЕДАГОГІЧНИХ ПОГЛЯДАХ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 60-61.

Доброчинська В.А. (2016) РІВНЕНСЬКА УКРАЇНСЬКА ГІМНАЗІЯ (1923–1939 рр.): КУЛЬТУРНО-ОСВІТНІЙ ФЕНОМЕН НА ТЛІ ДОБИ. Other. ПП ДМ, Рівне.

Доброчинська В.А. (2009) Підготовка вчительських кадрів у педагогічних училищах Рівненщини(1939−1950-тірр.). Історичні студії Волинського національного університету імені Лесі Українки, 2009. pp. 28-34.

Дуброва А.С. (2013) ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ НА ЕТАПІ ВВЕДЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ У СИСТЕМІ ІНТЕНСИВНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. pp. 64-66.

Дуброва А.С. and Кушнерчук І.О. (2017) СУТНІСТЬ КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. pp. 107-108.

Дутчак Т.І. and Руденко Н.М. (2019) ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У РОБОТІ З ДІТЬМИ У СФЕРІ ГЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 54-55.

Ж

Жигула І.Г. and Пасічник Я.А. (2018) МЕТОДИЧНА СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ ОБЧИСЛЮВАЛЬНИХ НАВИЧОК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКИХ ТА УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 66-67.

Жинський М.А. and Стельмашук Ж.Г. (2019) ТАБІР ЯК ФОРМА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ У «ПЛАСТІ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. p. 56.

З

Зайченко С.В. and Фещук Ю.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ВІРТУАЛЬНОГО МОДЕЛЮВАННЯ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ НА ЗАНЯТТЯХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ МОДУЛЯ «КОМП’ЮТЕРНЕ ПРОЕКТУВАННЯ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 60-61.

Затірка М.В. and Шелестюк К.В. and Куруц Х.І. and Прокопчук Т.П. and Кирилецька Г.М. (2018) ТЕСТОВА ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ З МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 70-71.

Заєц А.С. and Галатюк Ю.М. (2019) РЕАЛІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ В ОРГАНІЗАЦІЇ ФРОНТАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 58-60.

Зелінська К. and Козлюк О.А. (2018) ФОРМУВАННЯ ЦІЛІСНОЇ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ В ПРОЦЕСІ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 72-74.

Зінькова О.П. and Чередняк Ю.М. (2019) НЕУСПІШНІСТЬ УЧНІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 57-58.

К

Кавальчук О.В. and Гудовсек О.А. (2019) ДЕФІНІЦІЯ ПОНЯТТЯ «ПОЧАТКОВА ШКОЛА СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 71-72.

Кардаш В.П. (2017) ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). pp. 269-275. ISSN 2411-4553

Карпенчук С.Г. (2018) ЄВРОПЕЙСЬКІ ЦІННОСТІ – ЦІННОСТІ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКІ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. pp. 34-45. ISSN 2411-4553

Карпенчук С.Г. (2015) ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ А.С.МАКАРЕНКА: ГУМАНІСТИЧНІ КОНТЕКСТИ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). pp. 63-74. ISSN 2411-4553

Карпенчук С.Г. (2015) МЕТА ВИХОВАННЯ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА СТРАТЕГІЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). pp. 48-59. ISSN 2411-4553

Карпенчук С.Г. (2017) А ЯКЩО ЗВЕРНУТИСЯ ДО «ПАМПЕДІЇ» …. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). pp. 55-60.

Карпенчук С.Г. and Іванюк-Семенюк Л.Ю. (2017) ПЕДАГОГІЧНИЙ ЗАКОН У КОНТЕКСТІ ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). pp. 51-65. ISSN 2411-4553

Кибукевич К.В. and Баліка Л.М. (2018) ОСОБЛИВОСТІ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 76-77.

Кидюк В.М. and Маліновська Н.В. (2018) ОРГАНІЗАЦІЯ РАЦІОНАЛЬНОГО РУХОВОГО РЕЖИМУ ДІТЕЙ 5-6 РОКІВ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 77-78.

Кисорець О.О. and Фещук Ю.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ГРАФІЧНИХ ВМІНЬ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ПРИ ВИВЧЕННІ НАВЧАЛЬНОГО МОДУЛЯ «КРЕСЛЕННЯ» ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ» З ВИКОРИСТАННЯМ ПРАКТИЧНИХ МЕТОДІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 66-68.

Ковалевська І.В. and Оксенюк О.В. (2018) МАРКЕТИНГ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ У ЗНЗ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 79-81.

Коваль Ю.Л. and Янцур Л.А. (2018) ПЕРСПЕКТИВНІСТЬ І НАСТУПНІСТЬ У РОБОТІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ (ШКОЛА-ДИТЯЧИЙ САДОК) У ФОРМУВАННІ ХУДОЖНЬО-ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 81-82.

Ковальова Т.Ю. and Ковальова Ю.М. (2019) ВПЛИВ КОМП’ЮТЕРА НА ЗДОРОВ’Я ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 69-70.

Ковальчук І.В. and Сілков В.В. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 72-74.

Ковальчук І.В. and Сілков В.В. (2018) ДО ПИТАННЯ ПРО ТЕРМІНОЛОГІЮ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 161-163.

Козлюк О.А. (2018) СВІТ ДИТИНСТВА В НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Т.ПОНІМАНСЬКОЇ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. pp. 134-140. ISSN 2411-4553

Козлюк О.А. (2016) МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ ДИТИНСТВА. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 2016 (26). pp. 26-31. ISSN 2311-2409

Козік О.Я. (2019) ЕВОЛЮЦІЯ ПОНЯТТЯ «МЕТОД НАВЧАННЯ» У ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 74-75.

Козіцька О.А. and Юхимець Т.В. (2015) СИТУАТИВНІ ВПРАВИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. pp. 84-85.

Колупаєва Т.Є. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). pp. 176-186.

Компан Б.В. and Косарєва О.І. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 83-84.

Корень В.С. and Сингаївський Д.В. (2019) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ» З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДІВ ПРОЕКТУВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 78-79.

Корнійчук О.В. and Баліка Л.М. (2018) ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 84-85.

Коробка А.В. and Музичук К.П. (2018) МІКРО-НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ У ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 85-87.

Косарєва О.І. (2018) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СУТНІСТЬ ВЗАЄМИН БАТЬКІВ ТА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. pp. 114-123. ISSN 2411-4553

Кособуцька Г.П. (2017) ТЕСТУВАННЯ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОГО АСПЕКТУ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). pp. 106-117. ISSN 2411-4553

Кособуцька Г.П. (2016) РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 168-175. ISSN 2411-4553

Костюк Л.К. (2011) ПОСТАТЬ ГЕОРГІЯ КОСМІАДІ В КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ м. РІВНОГО КІНЦЯ 1910 – ПОЧАТКУ 1920-х РОКІВ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2011 (Вип.17): Т.1. p. 310.

Коханевич А.В. and Косарєва Г.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ ХВОРИХ ІЗ ДИНАМІЧНОЮ ФОРМОЮ АФАЗІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 80-82.

Кристопчук Т.Є. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ВИХОВАННЯ УЧНІВ У КРАЇНАХ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). pp. 59-70. ISSN 2411-4553

Кулакова Л.М. (2016) ВПЛИВ СУЧАСНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ НА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНИХ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 175-183. ISSN 2411-4553

Кульчицький В.Ю. and Галатюк Ю.М. (2018) МАСОВІ ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНІ ЗАХОДИ З ВИКОРИСТАННЯМ НАЦІОНАЛЬНИХ ТРАДИЦІЙ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ФОРМУВАННІ СИСТЕМИ СПОРТУ ДЛЯ ВСІХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 91-93.

Кулішова О.В. and Руденко Н.М. (2018) ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГАМИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 90-91.

Куруц Х.І. and Белешко Д.Т. (2018) МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ТЕМИ «ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ РІВНЯННЯ І НЕРІВНОСТІ» У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 93-94.

Куруц Я.В. and Генсіцька-Антонюк Н.О. (2018) РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ З ПАРАМЕТРАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ППЗ GRAN1. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 94-95.

Кушнір Г.В. and Демчук О.О. (2018) КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ ПОНЯТТЯ «ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 95-97.

Кушнір Н.В. (2014) ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРА НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. pp. 62-64.

Кушнір Н.В. and Лукашик О.В. and Лавренюк Т.І. (2016) ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. pp. 84-86.

Кілієвич Д.М. and Пустовіт Г.П. (2018) ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ ФІТНЕС-ТРЕНЕРІВ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 78-79.

Л

Лапська Д.В. and Демчук О.О. (2018) СУТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ МЕТОДИ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 98-99.

Левчук І.Б. (2017) РЕФЛЕКСІЙНИЙ ВПЛИВ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ТЕАТРУ В ПРОФІЛАКТИЧНО-КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). pp. 114-117.

Левчук О.О. and Грицай Н.Б. (2019) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 87-88.

Легка І.П. and Пуйова В.В. (2019) СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 89-91.

Ливицький Б.О. and Косарєва Г.М. (2018) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДО ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 101-102.

Ликова Т.А. and Генсіцька-Антонюк Н.О. (2018) ФАКУЛЬТАТИВНІ ЗАНЯТТЯ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 102-103.

Лютовський В.О. and Стельмашук Ж.Г. (2018) ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 103-104.

Ляшук М.М. and Баліка Л.М. (2018) СПІВПРАЦЯ БАТЬКІВ ТА ШКОЛИ, ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 104-105.

Лісова С.В. (2015) СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД ЯК ІННОВАЦІЙНА МЕТОДОЛОГІЧНА ОРІЄНТАЦІЯ В ПЕДАГОГІЦІ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). pp. 83-92. ISSN 2411-4553

Літвінчук І.М. (2017) ВИХОВАННЯ ГІПЕРАКТИВНИХ ДІТЕЙ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). pp. 275-280. ISSN 2411-4553

М

Максимюк Л.П. (2016) ДО ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 256-263. ISSN 2411-4553

Малярчук Р.В. and Грицай Н.Б. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В 6 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 96-97.

Маліновська Н.В. (2018) ФОРМУВАННЯ ПОЕТИЧНО-ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ХУДОЖНЬО-МОВЛЕННЄВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. pp. 165-171. ISSN 2411-4553

Маліновська Н.В. (1999) КОНЦЕПЦІЯ МОВНОЇ ОСВІТИ І МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ СОФІЇ РУСОВОЇ. Педагогіка і психологія, 1999 (1): 22. pp. 129-135.

Маліновська Н.В. (2017) ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМИНАНТИ МОВЛЕННЄВОЇ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ. Оновлення змісту форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): 58. pp. 25-28.

Мамчур І.Я. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ТА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «СТАТЕВЕ ВИХОВАННЯ» МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 106-107.

Мариніна І.В. and Яковишина Т.В. (2019) МЕТОДИ ТА ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 97-99.

Мартинюк В.П. and Фещук Ю.В. (2019) ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ ТА ЇХ РОЗВИТОК НА ЗАНЯТТЯХ ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ» (МОДУЛЬ «КРЕСЛЕННЯ») З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 99-101.

Мартинюк О.В. (2017) ВПЛИВ ЗМІСТУ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ НА ГЕНДЕРНУ СОЦІАЛІЗАЦІЮ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ/УЧЕНИЦІ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). pp. 281-288. ISSN 2411-4553

Мар’юсик І.В. (2016) ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГО-ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 263-270. ISSN 2411-4553

Мельничук А.В. and Косарєва Г.М. (2018) ПЕДАГОГІЧНА ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 108-110.

Мельничук Н.Я. and Толочик І.Л. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 193-196.

Мерзін М.В. and Гусаковська Т.М. (2018) ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ЗНАНЬ З БІОЛОГІЇ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 110-112.

Микитюк Н.І. and Гронь Л.В. (2018) ФОРМУВАННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ АУДИТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 112-114.

Миронець І.В. and Козлюк О.А. (2018) ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ НОРМ ПОВЕДІНКИ В УМОВАХ СПІВПРАЦІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І СІМ’Ї. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 114-115.

Михальчук Н.О. and Івашкевич Е.Е. (2013) КРОСКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ: КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. pp. 83-90.

Михальчук Ю.Б. (2016) ЕСТЕТИЧНЕ СВІТОСПРИЙМАННЯ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 270-274. ISSN 2411-4553

Михальчук Ю.П. and Грицай Н.Б. (2019) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 107-108.

Мороз Л.В. and Батин А.В. and Король О.Ю. (2015) НІМЕЦЬКИЙ РОМАНТИЗМ: СОЦІАЛЬНО-ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ ТА МЕТОДИЧНІ СТРАТЕГІЇ ВИВЧЕННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. pp. 110-113.

Мороз Л.В. and Дорошенко С.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МОДЕЛЮВАННЯ, ЯК ЗАСОБУ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін (2017). pp. 51-53.

Мороз Л.В. and Мороз Н.М. (2016) МІСЦЕ ТА РОЛЬ ГРИ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. pp. 43-47.

Мороз Л.В. and Пашко І.О. (2015) ПРО РОЗРОБКУ НОВІТНІХ МЕТОДІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. pp. 75-78.

Мороз Н.М. and Ячменник Р.О. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 51-53.

Мушкета Р. and Кіндрат П.В. and Демчук О.О. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ ВПЛИВИ У СПОРТИВНИХ НЕФОРМАЛЬНИХ УГРУПУВАННЯХ ЯК МЕТОД СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 164-168. ISSN 2518-7503

Н

Нагорна Д.В. and Стельмашук Ж.Г. (2019) ПСИХОЛОГІЧНИЙ СЕМІНАР У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 109-110.

Назарук М.В. (2019) МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ ОСОБИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 206-207.

Негода А.В. and Колупаєва Т.Є. (2019) ПРОВІДНІ ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 110-111.

Недбайло І.В. and Богачик М.С. (2019) THE EFFECTIVENESS OF SCANNING AND SKIMMING IN SECONDARY SCHOOL. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 238-239.

О

Оксенюк О.В. (2018) СУЧАСНИЙ СТАН ДИТЯЧИХ БУДИНКІВ СІМЕЙНОГО ТИПУ НА РІВНЕНЩИНІ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. pp. 163-169. ISSN 2411-4553

Онисковець О.М. and Пустовіт Г.П. (2018) СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 118-119.

Онисковець О.М. and Пустовіт Г.П. (2018) СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 118-119.

Онищук В. and Сингаївський Д.В. (2019) ВМІННЯ ОРГАНІЗОВУВАТИ БЕЗПЕЧНЕ ЖИТТЄВЕ СЕРЕДОВИЩЕ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ТА ЙОГО РОЗВИТОК НА ЗАНЯТТЯХ З ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ» З ВИКОРИСТАННЯМ ПРАКТИЧНИХ МЕТОДІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 112-114.

Онищук С.В. and Грицай Н.Б. (2019) ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 111-112.

Онищук Я. С. (2019) Стратегії розвитку освітніх систем Фінляндії та України. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 90-95.

Осипчук О.П. (2017) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗУМІННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ МОРАЛЬНИХ НОРМ ТА ВИМОГ УЧНЯМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). pp. 258-265. ISSN 2411-4553

Осипчук О.П. (2016) ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 335-342. ISSN 2411-4553

Остапчук М.В. and Дуброва А.С. (2014) ЖИТТЄВИЙ, ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ К.Е. ЦІОЛКОВСЬКОГО. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. pp. 14-17.

Остапчук У.В. and Павлова Н.С. (2019) ОГЛЯД ІНТЕРНЕТ-СЕРВІСІВ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 207-209.

Осіюк А.С. and Степанова О.І. (2018) ОСОБЛИВОСТІ КОРИГУВАННЯ ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА: ГЕНЕЗА НАУКОВИХ ПОГЛЯДІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 119-120.

П

Павелків К.М. (2016) МОЖЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТУ В ОРГАНІЗАЦІЇ ВЗАЄМОДІЇ СІМ’Ї І ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 192-200. ISSN 2411-4553

Павелків О.М. (2016) РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОРГАНІЗАЦІЙНІЙ ТА ВИХОВНІЙ РОБОТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 200-211. ISSN 2411-4553

Павелків Р.В. (2020) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР». Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. pp. 6-13.

Павелків Р.В. and Кулакова Л.М. and Кулаков Р.С. (2020) ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ СИСТЕМИ ОСВІТИ ДО УМОВ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). pp. 194-199. ISSN 2518-7503

Павельчук А.С. and Руденко В.М. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ДЕРЖАВНІ СИМВОЛИ УКРАЇНИ У ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 120-121.

Павленко А.С. (2018) ФОРМУВАННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ-СИРІТ В БУДИНКАХ СІМЕЙНОГО ТИПУ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). pp. 320-327.

Павлусяк О.Л. and Тюска В.Б. (2018) ЕТНОФЕСТИВАЛЬНИЙ ПРОСТІР ЯК ЗАСІБ ПОШИРЕННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ІДЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 122-124.

Павлюк І. and Безкоровайна О. В. (2020) ТРУДНОЩІ ФОРМУВАННЯ КРАЇНОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА ОСНОВІ ЧИТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ. Актуальні питання науки, 2020. pp. 193-196.

Паврозник В.Ю. (2016) ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 275-280. ISSN 2411-4553

Палій О.Ю. and Стельмашук Ж.Г. (2018) СУТНІСТЬ ТА КРИТЕРІЇ ГЕНДЕРНОЇ ВИХОВАНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 121-122.

Панчук І.І. (2018) ОСОБИСТІСТЬ ВІРУЮЧОГО-ПРОТЕСТАНТА ВОЛИНСЬКОГО РЕГІОНУ: "ВІД ДОСВІДУ МАРГІНАЛЬНОСТІ ДО СВІДОМОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ". Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). pp. 49-62.

Панчук С.І. and Степанова О.І. (2018) ВПЛИВ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ІГРИ НА РОЗВИТОК НАОЧНО-ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 124-125.

Парфенюк І.Ю. and Маліновська Н.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ОЦІННО-ЕТИЧНИХ СУДЖЕНЬ У ХУДОЖНЬО-МОВЛЕННЄВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 119-121.

Пастух К.О. and Шадюк О.І. (2019) РОЛЬ ІГОР У ПІДГОТОВЦІ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 128-129.

Пащук Ю.О. (2019) ФОРМИ РОБОТИ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ З ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ УЧНІВ. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 101-103.

Петренко О. (2019) МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РЕКОНСТРУКЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). pp. 40-49.

Петренко О. (2019) РОЛЬ ТЕОРІЇ ДОМІНАНТИ О. УХТОМСЬКОГО (1875–1942) У РОЗВИТКУ КОМПЛЕКСНОЇ НАУКИ ПРО ЛЮДИНУ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). pp. 6-16.

Петренко О.Б. (2018) ТРАНСФОРМАЦІЯ ІДЕЇ МАТЕРИНСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ: ВІД Я.А.КОМЕНСЬКОГО ДО В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). pp. 62-82.

Петренко О.Б. (2018) ДЕФІНІЦІЯ І СУТНІСНЕ НАПОВНЕННЯ ПОНЯТТЯ «ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ» В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. pp. 6-16. ISSN 2411-4553

Петренко О.Б. (2017) ПСИХОАНАЛІТИЧНА ПЕДАГОГІКА: ІННОВАЦІЯ ХХІ ст. ЧИ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА РЕКОНСТРУКЦІЯ ДОСВІДУ ПЕРШОЇ ТРЕТИНИ ХХ ст. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). pp. 53-62. ISSN 2411-4553

Петренко О.Б. (2016) ПОСТНЕКЛАСИЧНА ПАРАДИГМА ОСВІТИ Й ВИХОВАННЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 40-49. ISSN 2411-4553

Петренко О.Б. (2015) ІННОВАТИКА У ВИХОВАННІ: ЗАСАДНИЧІ ПОЛОЖЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). pp. 38-48. ISSN 2411-4553

Петренко С. (2019) ФОРМУВАННЯ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ФІНСЬКІЙ ОСВІТІ ЯК СИСТЕМА: СТУПЕНЕВИЙ АНАЛІЗ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). pp. 209-218.

Петренко С.В. (2016) МУЛЬТИМЕДІЙНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ЯК ІННОВАТИКА У ВИХОВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 122-128. ISSN 2411-4553

Петренко С.В. (2018) GAMIFICATION ЯК ІННОВАЦІЙНА ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. pp. 177-185. ISSN 2411-4553

Петрик М.А. and Гринькова Н.М. (2019) ПРИРОДА ЯК ЗАСІБ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 124-126.

Пецкова І.В. and Грицай Н.Б. (2018) МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ УЧНІВ 7 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 128-129.

Погуляєва М.С. (2018) КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ У СУСПІЛЬСТВІ ЗНАНЬ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 130-131.

Полюхович Ю.В. and Кирилецька Г.М. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА ОСНОВІ МЕТОДІВ ПРОЕКТІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 133-134.

Поліщук І.В. (2018) ПРОБЛЕМА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Т.Д.ДЕМ’ЯНЮК. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). pp. 327-337.

Поліщук І.В. and Петренко О.Б. (2019) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНА СПАДЩИНА Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 129-131.

Поліщук Н.І. and Петрук Л.П. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У СІМ’Ї. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. p. 131.

Поліщук О.П. and Павелків Р.В. (2018) ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ЯК ВАЖЛИВИЙ АСПЕКТ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 132-133.

Потапчук Т.В. (2017) ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). pp. 75-86. ISSN 2411-4553

Потапчук Т.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ЗАЛУЧЕННЯ МУЛЬТИМЕДІА ДО ПРОЦЕСУ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРАКТИЦІ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 47-56. ISSN 2411-4553

Приболовець О.Л. and Гудовсек О.А. (2018) СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «УМІННЯ» В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ЛІТЕРАТУРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 136-137.

Прокопчук Т.П. and Присяжнюк І.М. (2018) РОЗРОБКА МЕТОДИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АНАЛІЗ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 137-138.

Прокопчук (Дикало) В. (2019) МИСТЕЦЬКЕ КРАЄЗНАВСТВО ЯК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). pp. 226-233.

Пташук О.А. (2016) ЕСТЕТИЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК МЕТА ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 289-295. ISSN 2411-4553

Путіло Р.О. and Петрук Л.П. (2018) ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ ГУМАННОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДОВКІЛЛЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 139-141.

Пілат Р.В. and Гудовсек О.А. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 129-130.

Р

Римша І. and Сяська Н.А. (2018) МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ МЕТОДІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ ЗАСОБАМИ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 142-144.

Романюк О.П. and Глінчук Ю.О. (2019) КОМП’ЮТЕРНА ЗАЛЕЖНІСТЬ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 136-137.

Романюк С.К. and Корінець О.О. (2017) ВИКОРИСТАННЯ РИМОВАНИХ ТЕКСТІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. pp. 53-56.

Романюк С.К. and Стрілецька К.А. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОГО МЕТОДУ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. pp. 127-130.

С

Савостьянова В.М. and Козлюк О.А. (2019) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ УЯВЛЕНЬ ПРО ПРОФЕСІЇ ДОРОСЛИХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 140-141.

Савчук Н.Б. and Рудь О.Г. (2018) ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ ПРО ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 148-149.

Савчук С.Ю. and Маліновська Н.В. (2018) ОЦІННО-ЕТИЧНІ СУДЖЕННЯ У СТРУКТУРІ ХУДОЖНЬО-МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 150-152.

Салука Н.М. and Грицай Н.Б. (2019) АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 9 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 141-142.

Святківська В.М. and Гронь Л.В. (2018) ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ У НАВЧАННІ ІНШОМОВНОГО ГОВОРІННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗОШ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 156-157.

Сень М.В. and Павлюк Т.О. (2018) ФЕНОМЕН УКРАЇНСЬКОЇ КОЗАЦЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ В УКРАЇНІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 157-159.

Симонович І.О. and Костюк Л.К. (2019) ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 259-260.

Сойчук Р.Л. (2018) ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК НАЙВАЖЛИВІША ХАРАКТЕРИСТИКА ЗРОСТАЮЧОЇ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). pp. 96-106.

Сойчук Р.Л. (2017) МЕТОДИ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). pp. 172-183. ISSN 2411-4553

Сойчук Р.Л. (2016) ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ТА СУЧАСНЕ ПІДРОСТАЮЧЕ ПОКОЛІННЯ: ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 220-230. ISSN 2411-4553

Сомчинська К.П. and Колупаєва Т.Є. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 142-144.

Сорочинська Т.А. (2016) ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ІННОВАЦІЙ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 230-239. ISSN 2411-4553

Срібнюк А.В. and Сойчук Р.Л. (2019) ХАРАКТЕРИСТИКА ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. p. 144.

Стасюк Ю.І. and Назаревич В.В. (2018) ВПЛИВ ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЕФЕКТИВНУ РЕАЛІЗАЦІЮ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 163-164.

Стельмашук Ж.Г. (2018) АКТУАЛЬНІСТЬ ІДЕЙ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО У КОНТЕКСТІ ЗАВДАНЬ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). pp. 243-250.

Стельмашук Ж.Г. (2017) ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОСТІР СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ ЯК ЧИННИК НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). pp. 183-194. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. (2016) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СІМ’Ї І ШКОЛИ У ВИХОВАННІ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 155-165. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. (2015) РОЛЬ ГАЗЕТИ «РАДЯНСЬКА ОСВІТА» В ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ (1944-1954 рр.). Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). pp. 229-237. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. and Грицюк Н.Й. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОМУ ВИХОВАННІ УЧНІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 239-250. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. and Панчук А.П. (2018) ПРОБЛЕМА ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. pp. 205-212. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. and Радько А.В. (2018) «ПЛАСТ» НА РІВНЕНЩИНІ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 166-168.

Степанова О.І. (2018) МОДИФІКАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ ЯК ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ГУМАНІЗАЦІЇ ВИХОВАННЯ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ ТАМАРИ ПОНІМАНСЬКОЇ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. pp. 214-221. ISSN 2411-4553

Стецюк А.І. and Руденко Н.М. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 168-170.

Стрілецька К.А. (2016) КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 295-302. ISSN 2411-4553

Сюрвасева К.С. and Горопаха Н.М. (2019) РОЗВИТОК ГУМАННИХ ПОЧУТТІВ ДІТЕЙ ЯК ОСНОВА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 147-149.

Сілков В.В. and Сілкова Е.О. (2017) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ НЕДОЛІКИ ПРИ ФОРМУВАННІ ОБЧИСЛЮВАЛЬНИХ ПРИЙОМІВ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ, ЇХ ПРИЧИНИ ТА ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). pp. 165-181. ISSN 2411-4553

Т

Таргоній І.В. (2016) ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СИСТЕМІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 342-349. ISSN 2411-4553

Таргоній А.Ю. and Руденко Н.М. (2018) АНАЛІЗ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ГУМАННИХ СТОСУНКІВ МІЖ ХЛОПЧИКАМИ І ДІВЧАТКАМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 170-172.

Твердохліб Р.В. and Янцур М.С. (2019) ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ТА ЇЇ РОЗВИТОК У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 149-151.

Тимощук А.А. (2017) ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). pp. 265-272. ISSN 2411-4553

Тимчук О.О. and Павелків О.М. (2018) МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ВЛАСТИВОСТЕЙ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ ДО РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 175-176.

Ткачук І.В. and Колупаєва Т.Є. (2019) ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: СУЧАСНИЙ ПОГЛЯД НА ПЕРЕВАГИ ТА ПРОБЛЕМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 154-155.

Трофімчук В.М. (2015) ТИПОЛОГІЯ РОЗВИТКУ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. pp. 113-116.

Трофімчук В.М. (2015) ПРИНЦИП ОБОВ’ЯЗКОВОГО ВИКОРИСТАННЯ І РАЦІОНАЛЬНОГО СПІВВІДНОШЕННЯ АЛГОРИТМІЧНИХ, НАПІВЕВРИСТИЧНИХ ТА ЕВРИСТИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ДІЙ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. pp. 105-107.

Трофімчук В.М. and Гривіцька Р.В. (2016) ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. pp. 38-40.

Трохимчук І.М. (2016) ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ВИХОВАНОСТІ УЧНІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 165-173. ISSN 2411-4553

Трохимчук І.М. (2015) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ВИХОВАНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). pp. 237-245. ISSN 2411-4553

Трохимчук І.М. (2016) ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКОЛОГО-НАТУРАЛІСТИЧНОЇ РОБОТИ ЗА МІЖНАРОДНИМ ПРАКТИЧНИМ НАУКОВО-ОСВІТНІМ ПРОЕКТОМ GLOBE. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 281-290. ISSN 2411-4553

Ф

Федас М.М. and Шевців З.М. (2018) ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 176-177.

Федоришин О.П. (2017) COLLABORATIVE LEARNING AND ITS INFLUENCE ON THE DEVELOPMENT AND FORMATION OF STUDENTS’ SOCIAL SKILLS. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). pp. 200-207. ISSN 2411-4553

Федоришин О.П. (2018) FOSTERING SOCIAL SKILLS VIA GROUP WORK IN HIGHER EDUCATION. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. pp. 243-251. ISSN 2411-4553

Федоришин О.П. (2017) INCREASING MOTIVATION IN TEACHING LEARNING PROCESS. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). pp. 191-198. ISSN 2411-4553

Федоришин О.П. (2018) SOCIAL SUPPORT FOR STUDENTS WITH DISABILITIES VIA EDUCATION IN ONTARIO, CANADA. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). pp. 259-271.

Федорова Н.В. and Петренко О.Б. (2018) ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА В. СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК ЯВИЩЕ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ ХХ ст. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 178-179.

Фесюк О.Є. and Петренко О.Б. (2018) ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДІ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ Г. ВАЩЕНКА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 179-180.

Фещенко О.П. (2018) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОЧАТКОВОГО ЕТАПУ ПІДГОТОВКИ СКРИПАЛІВ В ДИТЯЧІЙ МУЗИЧНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 180-182.

Х

Хоменко І.В. and Пустовіт Г.П. (2018) САМОСТІЙНІ ЗАНЯТТЯ В СИСТЕМІ НАВЧАННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 185-186.

Хомич Т.О. and Галатюк Ю.М. (2018) РОЗШИРЕННЯ ДИДАКТИЧНИХ ФУНКЦІЙ ЛАБОРАТОРНОГО ФІЗИЧНОГО ПРАКТИКУМУ НА ОСНОВІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ЗАДАЧ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 186-188.

Хільчук О.А. and Кирилецька Г.М. (2018) АНАЛІЗ ВИВЧЕННЯ І ЗАПОБІГАННЯ ТИПОВИХ ПОМИЛОК З МАТЕМАТИКИ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 183-184.

Ц

Ціпан Т.С. (2018) ПРОВІДНІ ІДЕЇ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В.СУХОМЛИНСЬКОГО У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ І ВИХОВАННЯ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). pp. 272-284.

Ціпан Т.С. (2018) СУТНІСТЬ І НАУКОВІ ВИЗНАЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ АКМЕОЛОГІЯ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. pp. 212-220. ISSN 2411-4553

Ціпан Т.С. (2016) ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 174-181. ISSN 2411-4553

Ціпан Т.С. and Боровець В.І. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 290-298. ISSN 2411-4553

Ціпан Т.С. and Гоголь В.А. (2017) УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПРОСТОРУ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). pp. 207-218. ISSN 2411-4553

Цісарук В.Р. and Галатюк Ю.М. (2018) ПОЄДНАННЯ ТЕОРЕТИЧНОГО ТА ЕМПІРИЧНОГО У ВИВЧЕННІ ЗАКОНІВ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ В ПРОФІЛЬНИХ КЛАСАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 190-192.

Ч

Черуха А.В. and Симонович Н.В. (2018) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ В УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ВЕБ-КВЕСТ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 192-194.

Черуха Н.В. and Миколайчик А.П. (2016) РАННЄ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВІТЧИЗНЯНІЙ І ЗАРУБІЖНІЙ ШКІЛЬНІЙ ПРАКТИЦІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. pp. 72-74.

Чилій І.В. and Петренко О.Б. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 194-195.

Чорна О.Ю. and Сойчук Р.Л. (2019) НАЦІОНАЛЬНІ ЦІННОСТІ ЯК ОСНОВА СТАЛОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ ТА НАЦІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 157-158.

Ш

Шаламай Т.В. and Грицай Н.Б. (2018) УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ БІОЛОГІЇ ЗАСОБАМИ МУЛЬТИМЕДІА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 196-197.

Шандрук І.І. and Пустовіт Г.П. (2019) ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 159-160.

Швець І.М. and Сойчук Р.Л. (2019) ПРОБЛЕМА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 162-163.

Шевчук В.В. and Павелків О.М. (2018) МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ТА СКЛАДАТИ МАТЕМАТИЧНІ ЗАДАЧІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 199-200.

Шевчук О.М. and Галатюк Ю.М. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ДОМАШНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ В РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 197-199.

Шелестюк К.В. and Горбатюк Ю.М. and Демчик С.П. (2018) ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «ТЕОРІЯ ЙМОВІРНОСТЕЙ І МАТЕМАТИЧНА СТАТИСТИКА» В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 201-202.

Шелюк Г.В. (2018) МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУ ЦЕРКОВНОПАРАФІЯЛЬНИХ ШКІЛ (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). pp. 292-304.

Шимко А.А. and Гудовсек О.А. (2018) ЗМІСТ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ У СУЧАСНИХ ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 203-205.

Шкарадюк О. and Кучина Н.І. (2019) ГРА ЯК ФЕНОМЕН КУЛЬТУРИ: ДО ІСТОРІОГРАФІЇ ПИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 265-266.

Шугаєва Л.М. (2015) РЕЛІГІЯ В ШКОЛІ: РОЗДУМИ РЕЛІГІЄЗНАВЦЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). pp. 48-54. ISSN 2411-4553

Шулевська Н.В. and Грицай Н.Б. (2019) АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 9 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 163-164.

Шустакова Д.В. and Косарєва О.І. (2018) ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ СВІТУ У ДИТИНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 205-208.

Ю

Юрковець А.В. and Клекоць Г.Я. (2018) МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УЧНІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ТРИГОНОМЕТРИЧНІ РІВНЯННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 208-209.

Я

Яворська А.В. and Колупаєва Т.Є. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ДАНІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 164-165.

Яйченя Н.В. (2017) «ВАЖКОВИХОВУВАНІ ДІТИ»: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип. 6). pp. 307-317. ISSN 2411-4553

Якимчук А.Я. and Колупаєва Т.Є. (2019) НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ІНТЕГРАЦІЙНИЙ ПІДХІД У ПОЧАТКОВІЙ ЗАГАЛЬНІЙ ОСВІТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 165-167.

Якобчук А.В. and Янцур М.С. (2019) ЕКОЛОГІЧНА СВІДОМІСТЬ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ТА ЇЇ РОЗВИТОК У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 168-170.

Япс А.В. and Глінчук Ю.О. (2019) ШКІДЛИВИЙ ВПЛИВ НА ОПОРНО-РУХОВИЙ АПАРАТ ПРИ РОБОТІ З ПЕРСОНАЛЬНИМ КОМП’ЮТЕРОМ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. p. 170.

Ярощук Я.С. and Колупаєва Т.Є. (2019) СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТНІХ СИСТЕМ ФІНЛЯНДІЇ ТА УКРАЇНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 171-172.

Ясногурська Л.М. and Година А.В. (2017) ВИКОРИСТАННЯ КАЗКИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. pp. 119-127.

Ясногурська Л.М. and Пасєка І.О. (2017) НЕСТАНДАРТНІ УРОКИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. pp. 114-117.

This list was generated on Mon Nov 30 22:48:08 2020 EET.