Елементи, в яких тема (за УДК): "379.8 Дозвілля"
Вгору на рівень |
- Універсальна десяткова класифікація документів (67)
- 3 Суспільні науки (67)
- 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля (67)
- 379.8 Дозвілля (67)
- 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля (67)
- 3 Суспільні науки (67)
Є
Єфимець Л. (2019) ТУРИСТИЧНА СФЕРА УКРАЇНИ ЯК СЕГМЕНТ КУЛЬТУРНОЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВИ : ІСТОРІЯ ТА ІСТОРІОГРАФІЯ ПРОБЛЕМИ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 216-221.
І
Іванишин Ю. та Ковальчук І. та Іванишин І. та Герасимчук А. (2019) ВПЛИВ ЗАСОБІВ ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ НА ПСИХОЕМОЦІЙНИЙ СТАН І КОГНІТИВНІ ВЛАСТИВОСТІ ПІДЛІТКІВ 13–14 РОКІВ ЧОЛОВІЧОЇ СТАТІ. Вісник Прикарпатського університету, 2019 (Вип. 3). с. 74-82. ISSN 2078-3396
Б
Березюк Т.П. (2013) РИБНИЙ ТУРИЗМ ЯК СТАРОВИННЕ ХОБІ. Звітна наукова конференція викладачів, аспірантів, спіробітників і студентів, 2013: Вип. XIV. с. 8-9.
В
Василюк О.М. ВИКОРИСТАННЯ ПІАР-ТЕХНОЛОГІЙ В ПРАКТИЦІ РОБОТИ СІЛЬСЬКОГО КЛУБУ (НА ПРИКЛАДІ СВАРИНІВСЬКОГО СІЛЬСЬКОГО КЛУБУ). [Бакалаврська робота]
Вежичанин М.С. та Виткалов В.Г. (2019) СУЧАСНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ МОЛОДІЖНОГО ДОЗВІЛЛЯ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ: ДОСВІД РОКИТНІВЩИНИ. Актуальні питання культурології, 2019 (Вип.19). с. 105-110. ISSN 2415-802X
Вежичанін М. СУЧАСНЕ МОЛОДІЖНЕ ДОЗВІЛЛЯ НА ПРИКЛАДІ РІВНЕНЩИНИ. [Бакалаврська робота]
Виткалов С.В. (2012) КЛУБНИЙ ПОТЕНЦІАЛ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ (ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ ДОСВІД РІВНЕНЩИНИ). Культура України, 2012: Вип. 36. с. 40-49.
Виткалов С.В. (2015) КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЛЄВА СФЕРА РЕГІОНУ: ПОШУК НОВИХ ФОРМ ІСНУВАННЯ. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 2015 (№1). с. 34-37.
Виткалов С.В. та Виткалов В.Г. (2012) УСТАНОВИ КУЛЬТУРИ РІВНЕНЩИНИ В УМОВАХ ЕКСПЕРИМЕНТУ. Культура України, 2012: Вип.37. с. 34-41.
Войтович В.І. та Хижнякова Н.О. (2015) УПРАВЛІННЯ ЕКСКУРСІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 163-165.
Г
Глущук О.Г. (2007) АМАТОРСТВО ЯК СФЕРА РЕАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДІ. Актуальні питання культурології, 2007 (Вип.5). с. 166-168. ISSN 2415-802X
Глущук О.Г. (2004) AMATOPCbKA TBOPЧICTb B КOHTEKCTI HAЦIOHAЛbHOTO ПІДНЕСЕННЯ HA BOЛИHI У 2O-X POКAX XX CTOЛІТТЯ. Педагогічні та рекраційні технології в сучасній індустрії дозвілля, 2004 (Ч. 1). с. 101-104.
Глущук О.Г. та Трохимчук М. (2013) СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ ДОЗВІЛЛЯ МОЛОДІ. Актуальні питання культурології, 2013 (Вип.13). с. 207-209. ISSN 2415-802X
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. (2010) ДИТЯЧИЙ ХОРЕОГРАФІЧНИЙ КОЛЕКТИВ ТА ЙОГО РОЛЬ У ФІЗИЧНОМУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. ISSN 2415-802X
Граб О.В. (2002) ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ ОСВІТИ І ВИХОВАННЯ МОЛОДІ ЧЕРЕЗ ОРГАНІЗАЦІЮ ДОЗВІЛЛЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 101-103.
Д
Данилюк Т.В. та Стельмашук Ж.Г. (2022) СУТНІСТЬ ТА ВИДИ ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 32-33.
Доброчинська В.А. (2010) КУЛЬТУРНЕ ДОЗВІЛЛЯ ЦИВІЛЬНОГО НАСЕЛЕННЯ ТА НІМЕЦЬКИХ ОКУПАНТІВ У М. РІВНОМУ (1941–1944 рр.). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2010 (Вип.20). с. 229-232. ISSN 2519-1942
З
Зиль І.П. (2019) Роль екологічної освіти і виховання студентів у збереженні довкілля. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 172-174.
Зорій М.В. СЦЕНАРНА РОБОТА У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА ДОЗВІЛЛЯ. [Бакалаврська робота]
К
Казначеєва Л.М. (2020) ФОРМУВАНННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ТА ОСОБИСТІСНИХ НАВИЧОК У ФАХІВЦІВ ДОЗВІЛЛЄВОЇ СФЕРИ. Філософія подієвої культури: теорія та практика, 2020. с. 70-72.
Кучина Н.І. та Глущук О.Г. та Манелюк Д.І. (2020) ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЛЄВОЇ СФЕРИ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД. World Science, 2020 (№2): Vol.1. с. 54-59. ISSN 2413-1032
Кушнірук У.Л. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ДОЗВІЛЛЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ (НА ПРИКЛАДІ РІВНЕНСЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЛІЦЕЮ). [Магістерська робота]
Л
Левчук Т.І. СОЦІОКУЛЬТУРНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. [Бакалаврська робота]
Лесковець К. ОРГАНІЗАЦІЯ ВІТЧИЗНЯНОГО ДОЗВІЛЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ЯК ШЛЯХ ЇХ СОЦІАЛІЗАЦІЇ. [Бакалаврська робота]
Лесковець К.П. (2021) ОРГАНІЗАЦІЯ ВІТЧИЗНЯНОГО ДОЗВІЛЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ЯК ШЛЯХ ЇХ СОЦІАЛІЗАЦІЇ. Актуальні питання культурології, 2021: Вип. 21. с. 114-120.
Логвиненко І.П. (2020) КРАЄЗНАВЧА РОБОТА В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ГЕОГРАФІЇ В ШКОЛІ. Географічна освіта у шкільних та позашкільних закладах : проблеми, пошуки, перспективи, 2020. с. 31-34.
Логвиненко І.П. (2020) КРАЄЗНАВЧА РОБОТА В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ГЕОГРАФІЇ В ШКОЛІ. Географічна освіта у шкільних та позашкільних закладах : проблеми, пошуки, перспективи, 2020. с. 31-34. ISSN 978-617-601-332-7
Лойко А. (2021) СПІВПРАЦЯ КЛУБНИХ УСТАНОВ ТА ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ ІЗ СІМ’ЄЮ (З ДОСВІДУ ВИШНІВСЬКОЇ ОТГ КОВЕЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ). Актуальні питання культурології, 2021: Вип. 21. с. 76-81.
Лойко А.В. СПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЛЄВОГО ПРОЕКТУ НА ВІДКРИТОМУ ПРОСТОРІ. [Бакалаврська робота]
Лось М. та Кучина Н.І. (2019) МОЛОДІЖНЕ ДОЗВІЛЛЯ: ДО ІСТОРІОГРАФІЇ ПИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 253-254.
Ляшенко М.В. та Тюска В.Б. (2019) КВЕСТ КІМНАТИ ЯК НОВИЙ ВИД РОЗВАГ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 254-255.
Ляшенко М.В. та Тюска В.Б. (2018) КВЕСТ ЯК ФОРМА КУЛЬТУРНО – ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 335-336.
М
Марчук Л. (2021) ВІТЧИЗНЯНЕ ДОЗВІЛЛЯ В ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНОМУ ВИМІРІ. Актуальні питання культурології, 2021: Вип. 21. с. 81-84.
Марчук Л.П. ВІТЧИЗНЯНЕ ДОЗВІЛЛЯ В ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНОМУ ВИМІРІ. [Бакалаврська робота]
Мельничук О.М. (2017) ДИКТОРСЬКА РОБОТА НА РАДІО І ТБ. [Навчальні матеріали]
Михайлова Ю.Ю. ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ (НА ПРИКЛАДІ КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЛЄВИХ ЦЕНТРІВ ЗАХІДНОЇ УКРАЇНИ). [Магістерська робота]
Мороз Г.В. EVENT-МЕНЕДЖМЕНТ У ПРОСТОРІ ІНДУСТРІЇ ДОЗВІЛЛЯ. [Бакалаврська робота]
Мороз Г.В. та Казначеєва Л.М. (2021) МІСЦЕ ІВЕНТ-МЕНЕДЖМЕНТУ У СФЕРІ ДОЗВІЛЛЯ. Філософія подієвої культури: історія та сучасність, 2021. с. 113-115.
Н
Нечитайло Д.В. та Велесик Т.А. (2022) Туристсько-рекреаційний потенціал Волинського Полісся. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 120-122.
О
Опанчук К.А. та Березюк Т.П. (2013) МЕНЕДЖЕР В ТУРИЗМІ КРЕАТИВНИЙ ПРОЯВ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ. Звітна наукова конференція викладачів, аспірантів, співробітників і студентів, 2013: Вип. XIV. с. 70-71.
Осіпова К. КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ М. ЖИТОМИР ДОБИ ДЕРЖАВНОЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ: НА ПРИКЛАДІ МЕРЕЖІ КЛУБНИХ УСТАНОВ. [Бакалаврська робота]
П
Панасюк І.О. та Шолудько Н.Г. (2013) ДОЗВІЛЛЄВІ ПРІОРИТЕТИ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ (НА ПРИКЛАДІ РІВНЕНСЬКОГО МІСЬКОГО ПАЛАЦУ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 206-207.
Парчевська Д.І. та Казначеєва Л.М. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ МОЛОДІЖНОГО ДОЗВІЛЛЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ (НА ПРИКЛАДІ М. РІВНЕ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 144-146.
Приймак О.О. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНОГО ТА КУЛЬТУРНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РІВНЕНЩИНИ ДЛЯ РОЗВИТКУ УЧНІВСЬКОГО ЕКСКУРСІЙНОГО ТУРИЗМУ. [Бакалаврська робота]
Приймак О.О. та Костолович М.І. (2022) Природний та культурний потенціал Рівненської області як чинник активізації туристсько-краєзнавчої діяльності учнівської молоді. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 122-123.
Приймачук М.О. та Тюска В.Б. (2018) КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЛЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 336-338.
Прилуцька О.І. КРЕАТИВНІ МАРШРУТИ РІВНЕНЩИНИ (НА ПРИКЛАДІ ПРОЄКТУ УКФ ТА АСОЦІАЦІЇ МІСТ УКРАЇНИ). [Магістерська робота]
Пінчук К.П. та Казначеєва Л.М. (2021) EVENT-РИНОК В УКРАЇНІ: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ. Філософія подієвої культури: історія та сучасність, 2021. с. 129-132.
Р
Рубан М.Д. та Виткалов В.Г. СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЇ ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В РЕГІОНІ КРІЗЬ ПРИЗМУ МУНІЦИПАЛЬНИХ ХУДОЖНІХ КОЛЕКТИВІВ. [Бакалаврська робота]
С
Савчин Л.М. (2010) ТАНЦЮВАЛЬНИЙ ПРОСТІР У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ РЕАЛІЙ МОЛОДІ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.І. с. 58-61. ISSN 2415-802X
Сахарук М.О. та Шолудько Н.Г. (2013) СІМЕЙНЕ ДОЗВІЛЛЯ – ПРІОРІТЕТНИЙ НАПРЯМ ДОЗВІЛЛЄВОЇ РОБОТИ ПАРКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 214-216.
Синчук Р.А. (2014) НОСТАЛЬГІЧНИЙ ТУРИЗМ У СТРУКТУРІ МЕХАНІЗМУ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЕТНІЧНОЇ САМОСТІ. Панорама політологічних студій, 2014: Вип. 12. с. 282-291.
Сич Ю.В. та Костюк Л.К. (2016) ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДІВ КУЛЬТУРИ КЛУБНОГО ТИПУ РОКИТНІВЩИНИ: КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АCПЕКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 117-118.
Солодка Ю.С. та Костюк Л.К. (2017) ПОЛІТИКА ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ У РОЗВИТКУ КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЛЄВОЇ СФЕРИ: НА ПРИКЛАДІ ДОСВІДУ МІСТА САРНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 333-335.
Степанець Л.І. (2011) ДИТЯЧИЙ АМАТОРСЬКИЙ ТЕАТР ЯК ІНСТИТУТ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). с. 162-167. ISSN 2415-802X
Т
Токарчук А.В. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ДИТЯЧОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ. [Бакалаврська робота]
Тюска В.Б. (2017) САМОРЕАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА – ОРГАНІЗАТОРА ДОЗВІЛЛЯ У КЛУБНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 258-262.
Тюска В.Б. (2016) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-ОРГАНІЗАТОРІВ ДОЗВІЛЛЯ В УМОВАХ КЛУБНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні питання культурології, 2016 (Вип.16). с. 91-96. ISSN 2415-802X
У
Удод К.С. "ЗЕЛЕНИЙ" ТУРИЗМ ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ФЕНОМЕН СУЧАСНОСТІ (НА ПРИКЛАДІ БЕРЕЗНІВЩИНИ). [Бакалаврська робота]
Ц
Цюлюпа С.Д. (2002) КУЛЬТУРА ВІЛЬНОГО ЧАСУ СТУДЕНТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 98-101.
Цюлюпа С.Д. (2002) ВІЛЬНИЙ ЧАС СТУДЕНТІВ ЯК СОЦІАЛЬНО – ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.24). с. 164-169.
Ч
Черніговець Т.І. (2010) ФУНКЦІОНУВАННЯ ДИТЯЧОГО ФОЛЬКЛОРНО-ІГРОВОГО ДОЗВІЛЛЯ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 144.
Чиж К. (2021) СУЧАСНІ ДІТИ : СПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ РІЗНИХ ФОРМ РОБОТИ З НИМИ. Актуальні питання культурології, 2021: Вип. 21. с. 107-113.
Чиж К.В. СУЧАСНІ ДІТИ: СПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ РІЗНИХ ФОРМ РОБОТИ З НИМИ. [Бакалаврська робота]
Ш
Шершун М.Х. та Веремеєнко С.І. та Микитин Т.М. та Берташ Б.М. та Щесюк С.В. ОРГАНІЗАЦІЯ СІЛЬСЬКОГО ТУРИЗМУ В АГРОСАДИБАХ. [Навчальний посібник]
Шолудько Н.Г. (2002) ВИХОВНА РОЛЬ АМАТОРСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ У СТРУКТУРІ МОЛОДІЖНОГО ДОЗВІЛЛЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 167-169.
Щ
Щесюк С.В. (2012) РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ КРАЇНИ В ЄВОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 217.