Items where Subject is "37.0 Основні види та принципи освіти"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: F | K | M | І | А | Б | В | Г | Д | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Я
Number of items at this level: 179.

F

Fridrikh A. and Bihunova S. and Nikolaichuk H. (2020) INQUIRY AS A KEY TO DEEPER LEARNING. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. pp. 195-202.

K

Kanishevska L. and Маtviienko O. and Pankiv L. and Pet’ko L. and Stepanova L. and Ragozina V. and Soichuk R. (2020) INNOVATIONS IN ARTS AND CULTURAL EDUCATION: ENTREPRENEURIAL ASPECT. Journal of Entrepreneurship Education, 2020 (1): 23. pp. 1-8. ISSN 1098-8394

M

Mykhalchuk N. and Ivashkevych E. (2020) INNOVATIVE MEANS FOR TESTING KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES OF ADOLESCENTS AT THE LESSONS OF FOREIGN LANGUAGES. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. pp. 28-34.

І

Іванова Л.І. and Шевчук М.М. (2017) ТЕОРЕТИЧНА ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ПРОЦЕСІ СПРИЙМАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Професійний розвиток педагога, 2017. pp. 343-347.

Іванюк Т.Р. (2019) Гра як метод морального виховання. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 35-37.

Івашкевич Е.З. (2017) УНІКАЛЬНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ТА СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 88-92. ISSN 2518-7503

Івашкевич Е.З. (2016) АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 77-81. ISSN 2518-7503

А

Артемова О.І. (2018) ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА КРЕАТИВНІСТЬ ПЕДАГОГА ЯК ЗАПОРУКА ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 17-22. ISSN 2518-7503

Артемова О.І. (2015) КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 22-26.

Артемова О.І. (2007) ПРОФЕСІЙНЕ СТАВЛЕННЯ І РОЗВИТОК КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). pp. 19-22.

Б

Баліка Л.М. (2015) РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У СТАНОВЛЕННІ НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2015. pp. 97-104.

Безкоровайна О. В. (2011) КУЛЬТУРА МІЖНАЦІОНАЛЬНОГО СПІЛКУВАННЯ: РОЛЬ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ. Панорама політологічних студій, 2011: Вип. 5-6. pp. 245-252.

Богуш А.М. and Маліновська Н.В. (2006) Лінгво дидактична спадщина Софії Русової в сучасному дошкільному закладі. Other. Південний науковий центр академії педагогіих наук України.

Бодашко А.Г. and Сингаївський Д.В. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ 5-7-Х КЛАСІВ В ПРОЦЕСІ ГУРТКОВИХ ЗАНЯТЬ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДІВ ВИРІШЕННЯ КОНСТРУКТОРСЬКИХ ЗАДАЧ. Проблеми технологічної освіти учнівської молоді, 2020. pp. 3-6.

Бондарець М.А. (2019) «Морально-дефективне дитинство» – «булінг»: трансформація проблеми в історико-педагогічному вимірі (20-ті роки ХХ століття – початок ХХІ століття). Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 137-138.

Боровець О.В. (2011) СКЛАДОВІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). pp. 28-30.

Боровець О.В. (2018) СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Virtus, 2018: Issue 21. pp. 75-77. ISSN 2415-3133, 2410-4388

Борсук В.Ю. (2019) ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ РАФТ ТА КУБУВАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 11-13.

Бричок Б.П. (2015) ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Професійний розвиток педагога, 2015. pp. 50-51.

Бричок Б.П. (2012) АНТРОПОЛОГІЧНА КРИЗА У СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). pp. 13-16.

Бричок Б.П. (2011) ЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ПЕДАГОГА. Вісник кафедри педагогіки початкового навчання, 2011 (№ 3). pp. 7-8.

Бричок С.Б. (2011) ВИВЧЕННЯ ПЕРСОНАЛІЙ У КУРСІ "іСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ: ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ". Вісник кафедри педагогіки початкового навчання, 2011 (№ 3). pp. 9-12.

Бричок С.Б. (2012) ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ СОФІЇ РУСОВОЇ У ПУБЛІКАЦІЯХ ЖУРНАЛАХ "СВІТЛО" (1910-1914 рр.). Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). pp. 16-19.

Буднік А.М. (2019) Правове виховання учнів молодшого шкільного віку: теоретичні основи. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 12-13.

Буцяк В.І. and Турко Н.Є. (2007) МУЗИЧНІ ТВОРИ БОГДАНИ ФІЛЬЦ В ІНСТРУМЕНТАЛЬНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ(ДО 75-ОЇ РІЧНИЦІ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ). Вища освіта України, 2007: Т. 3. pp. 53-55. ISSN 2078-1016

Бучко В.Б. (2015) ПРОБЛЕМА СПРАВЕДЛИВОСТІ: ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 43-49.

Бєлова С.А. (2016) ШЛЯХИ ГУМАНЇЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У БРЕМЕНСЬКІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ШКОЛІ ПОЧАТКУ ХХ СТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. pp. 8-11.

Білявцева О.В. (2011) ПРАВОСЛАВНА ПЕДАГОГІКА УКРАЇНИ: ІСТОРІЯ, РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). pp. 10-14.

Бісовецька Л.А. (2016) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. pp. 96-99.

В

Ваколюк А.М. and Лосінець Н.В. (2019) ФОРМУВАННЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ КЛЮЧОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ «ВМІННЯ ВЧИТИСЯ» У КОНТЕКСТІ СЬОГОДЕННЯ. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 22-23.

Василець В.А. and Фещук Ю.В. (2020) ГРАФІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ТА ЇЇ РОЗВИТОК НА ЗАНЯТТЯХ З ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ» З ВИКОРИСТАННЯМ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Проблеми технологічної освіти учнівської молоді, 2020. pp. 27-30.

Веремчук А.П. (2012) ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ІНТЕГРАТИВНО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). pp. 25-27.

Веремчук А.П. (2011) ЕТИКА ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ. Вісник кафедри педагогіки початкового навчання, 2011 (№ 3). pp. 12-13.

Веремчук А.П. (2008) КОМПЛЕКСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ СИСТЕМНИХ ФУНКЦІЙ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). pp. 147-151.

Виткалов С.В. (2014) СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ОЧИМА РЕГІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГА. Вища школа, 2014 (11-12). pp. 85-90. ISSN 1682-2366

Вишневська А.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ СІМ’Ї. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 24-25.

Войтко А.І. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ І ТЕХНОЛОГІЙ ДО ПРОВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБ З УЧНЯМИ 8-9-х КЛАСІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). pp. 145-148.

Войтович О.П. and Лико Д.В. and Мартинюк В.О. (2020) УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ ОСВІТНЬОГО СТУПЕНЯ «МАГІСТР» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014.07 «СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ГЕОГРАФІЯ)» У СВІТЛІ СУЧАСНИХ ВИМОГ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ. Географічна освіта у шкільних та позашкільних закладах : проблеми, пошуки, перспективи, 2020. pp. 6-10.

Волошин М.М. and Назарець Л.М. (2013) АНАЛІЗ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ТРИВОЖНОСТІ ТА НАВЧАЛЬНОЇ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). pp. 156-158.

Воробйов А.М. (2007) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО АКТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ У РОЗВИВАЮЧОМУ ВИХОВНОМУ ПРОСТОРІ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). pp. 36-39.

Ворон М.Г. (2019) ПЕДАГОГІЧНА ПРОСВІТА ЯК ФОРМА ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ, ПЕДАГОГІВ, БАТЬКІВ. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 193-195.

Вєтрова І. and Вєрьовкіна О. (2020) АВТОНОМІЯ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. pp. 78-85.

Г

Галабурда Л. (2007) ПРОФЕСІЙНІ ІНТЕРЕСИ ЯК КОМПОНЕНТ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. pp. 70-72.

Галатюк М.Ю. and Галатюк В.М. (2016) УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ТА САМОРЕАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. pp. 103-107.

Гамза А.В. (2016) ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ЗАСАДАХ ЛІНГВОДИДАКТИКИ. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету, 2016 (Вип.1). pp. 48-53. ISSN 2412-9208

Гамза А.В. (2014) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ НАВЧАЛЬНО-МОВНИХ ЛЕКСИЧНИХ УМІНЬ. Мова і культура, 2014 (Вип.17): Т.VII(175). pp. 540-545.

Гамза А.В. (2015) МЕТОДИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Zbior artykulow naukowych, 2015. pp. 13-20.

Гамза А.В. (2016) МЕТОДИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ОПИСОВОЇ ФУНКЦІЇ ДІЄСЛОВА У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського, 2016 (№3): (54). pp. 29-33.

Гамза А.В. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Actual trends of modern scientific research, 2020. pp. 245-251.

Ганжа М. (2019) ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ МИСТЕЦТВА ДИЗАЙНУ – ВИКЛИК СЬОГОДЕННЯ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. pp. 181-189.

Ганжа М.В. (2017) ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ:ІНТЕРАКТИВНИЙ ПІДХІД ЇХ ВИРІШЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). pp. 35-38.

Ганжа М.В. (2012) СУЧАСНИЙ СТАН ПРОБЛЕМИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ: ІНТЕРАКТИВНИЙ ПІДХІД. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). pp. 33-35.

Ганжа М.В. (2011) ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ ДИЗАЙНУ В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ВИМІРІ. Вісник кафедри педагогіки початкового навчання, 2011 (№ 3). pp. 13-17.

Генсіцька-Антонюк Н.О. (2011) РОЛЬ СИСТЕМИ ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. pp. 102-110.

Глова І.В. and Дупак Н.В. (2014) РОЛЬ СІМ’Ї У СОЦІАЛІЗАЦІЇ І ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. pp. 19-24.

Глущук О.Г. (2019) МИСТЕЦЬКО-ОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ КРЕАТИВНИХ ПРОСТОРІВ У МІСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. pp. 193-198.

Глущук О.Г. (2005) НАЦІОНАЛЬНІ ТРАДИЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛЬНИХ ГУРТКІВ МИСТЕЦЬКОГО ПРОФІЛЮ (НА МАТЕРІАЛАХ ВОЛИНІ 20-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ). Мистецька освіта та мистецтво освіти в контексті формування сталого суспільства, 2005 (Ч. 1). pp. 179-182.

Глінчук Ю.О. (2017) ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ТОЧКИ ЗОРУ ОХОРОНИ ПРАЦІ. Професійний розвиток педагога, 2017. pp. 86-89.

Годунко Л.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ РАННЬОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ВИКЛИКИ. Професійний розвиток педагога, 2017. pp. 89-93.

Горопаха Н.М. (2019) ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ДЕФЕКТОЛОГІВ-ЛОГОПЕДІВ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2019 (3): 87. pp. 49-62. ISSN 2312-5993

Григорчук І.С. (2007) КОМП’ЮТЕРНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ ПЕРСПЕКТИВ ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА. Вища освіта України, 2007: Т. 2. pp. 182-185. ISSN 2078-1016

Гринькова Н.М. (2017) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Професійний розвиток педагога, 2017. pp. 335-338.

Гринькова Н.М. (2015) ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2015. pp. 52-60.

Гринькова Н.М. and Стельмах І.А. (2019) НАРОДНОПЕДАГОГІЧНІ ЗАСОБИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 38-40.

Гринькова Н.М. and Федас В.О. (2019) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ПОНЯТЬ ТА УЯВЛЕНЬ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 40-42.

Грипич С.Н. (2017) РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ У ВНЗ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 63-67. ISSN 2518-7503

Грипич С.Н. (2012) ЗНАЧЕННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ В РОЗВИТКУ ОСОБИСТОЇ КУЛЬТУРИ ДИТИНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.3): (46). pp. 82-86.

Гудовсек О.А. (2017) ІДЕЇ Й. Г. ПЕСТАЛОЦЦІ: ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ УРОКІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2017. pp. 13-15.

Гудовсек О.А. (2011) ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ В ФІЛОСОФСЬКОМУ РАКУРСІ (ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ). Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. pp. 110-120.

Гудовсек О.А. and Галушко Д.В. (2019) ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XX СТОЛІТТЯ: СТАН ДОСЛІДЖЕНОСТІ. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 42-45.

Гудовсек О.А. and Коваль Н.В. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ НА СТАНОВЛЕННЯ СІЛЬСЬКОЇ ПОЧАТКОВОЇ МАЛОКОМПЛЕКТНОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 45-47.

Гудовсек О.А. and Козік О.Я. (2017) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СУТНІСТЬ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2017. pp. 107-109.

Гудовсек О.А. and Салюк С.М. (2019) СУЧАСНИЙ СТАН ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 48-50.

Гурський В.А. (2020) ПЕДАГОГІКА З ІСТОРІЄЮ ПЕДАГОГІКИ. [Teaching Resource]

Д

Дадьо Я. and Дейнега І.О. (2020) ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО БРЕНДУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ВАГОМИЙ ЧИННИК ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ ЇХ СТЕЙКХОЛДЕРІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. pp. 70-74.

Дембіцька М.І. and Колупаєва Т.Є. (2019) РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ПРОВІДНИХ КРАЇНАХ СВІТУ В ХХІ СТОЛІТТІ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. pp. 158-161.

Демчук О.О. (2010) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). pp. 23-25.

Дем’янюк Т.Д. (2015) ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ У ПОЗАШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2015. pp. 6-18.

Дем’янюк Т.Д. (2008) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ТА ЗАГАЛЬНОПЕДАГОГІЧНІ ЧИННИКИ ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). pp. 10-14.

Денисюк Н.В. (2008) ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІВЧАТ В ПРОГРАМАХ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ ВИДАННЯХ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ (ОБСЛУГОВУЮЧА ПРАЦЯ). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). pp. 104-109.

Дерев'янко Н.З. (2019) ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. pp. 62-64.

Джеджера О.В. and Юрчук О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ СУБ’ЄКТИВНОГО ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19. Психологія: реальність і перспективи, 2020: Вип. 15. pp. 41-49. ISSN 2518-7503

Дичківська І.М. (2008) ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ОСВІТНІХ СИСТЕМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). pp. 127-132.

Дупак Н. (2020) МЕТOДOЛOГІЯ ДІАГНOСТИКИ ПРOФЕСІЙНO-ПЕДАГOГІЧНИХ КOМПЕТЕНТНOСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГOГІВ ПРOФЕСІЙНOЇ OСВІТИ У КОНТЕКСТІ НOВOГO СТАНДАРТУ ВИЩOЇ OСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. pp. 108-115.

З

Засєкіна І.А. and Третяк О.М. (2019) ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. pp. 69-71.

К

Камінська О.В. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). pp. 48-54. ISSN 2518-7503

Камінська О.В. and Дружиніна І.А. (2019) ДИНАМІКА ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ У ЗВО. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 87-93. ISSN 2518-7503

Карапузь О.В. and Міщеня О.М. (2018) СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ОСНОВ ЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2018. pp. 60-63.

Карпенчук С.Г. (2017) ЄВРОПЕЙСЬКІ ЦІННОСТІ – ЦІННОСТІ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. pp. 9-16.

Кириченко Н.А. (2010) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЦІЛЕТВОРЕННЯ ТА ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). pp. 39-43.

Коваль В.В. and Коваль В.В. (2016) ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНА ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА УЧНІВ ПРОФТЕХУЧИЛИЩ: ІСТОРИЧНИЙ ДОСВІД І СУЧАСНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. pp. 149-152.

Козлюк О.А. (2020) СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Science and education: problems, prospects and innovations, 2020. pp. 280-284.

Козік О.Я. and Гудовсек О.А. (2016) ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 22-24.

Колесніков С.А. (2008) СПІЛЬНА РОБОТА СІМ'Ї ТА ШКОЛИ З ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СВІТЛІ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОНЦЕПЦІЇ А.С. МАКАРЕНКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). pp. 24-27.

Колупаєва Т.Є. (2018) АКТУАЛЬНІСТЬ ІДЕЙ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО У ПІДГОТОВЦІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2018. pp. 47-48.

Колупаєва Т.Є. (2007) РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ РДГУ НА ОСНОВІ ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТЯНСЬКИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вища освіта України, 2007: Т. 1. pp. 155-159. ISSN 2078-1016

Колупаєва Т.Є. and Міщеня О.М. and Третяк О.М. (2019) ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИМІР ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи, 2019: Вип. 21. pp. 190-195. ISSN 2523-4900

Корицька Т.Р. and Яковишина Т.В. (2019) ЕТИЧНЕ ВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОГО ФІЛОСОФА Й ПЕДАГОГА Й. ГЕРБАРТА. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. pp. 43-45.

Корчакова Н.В. (2015) КУЛЬТИВУВАННЯ ПРОСОЦІАЛЬНОСТІ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми наукового й освітнього простору в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів, 2015 (Т. 2). pp. 111-113.

Корчакова Н.В. (2015) ОЗНАЙОМЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ІЗ ЗАКОНОМІРНОСТЯМИ ВІКОВОГО РОЗВИТКУ ПРОСОЦІАЛЬНИХ ТЕНДЕНЦІЙ ОСОБИСТОСТІ. Науковий вісник Мукачівського державного університету, 2015 (Вип. 1): (1). pp. 113-116.

Косарєва Г.М. and Руденко Н.М. (2018) АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ПОВЕДІНКОВОГО КОМПОНЕНТА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2018 (Вип.24): Ч.1. pp. 138-143. ISSN 2309-9763

Косарєва О. (2019) ХАРАКТЕРНІ ПОЗИЦІЇ ЧОЛОВІКІВ І ЖІНОК У СТАВЛЕННІ ДО ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). pp. 183-188.

Косарєва О.І. (2008) РОЛЬ СТИЛІВ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ У ВИНИКНЕННІ КОНФЛІКТНОЇ ПОВЕДІНКИ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). pp. 132-136.

Кулакова Л.М. and Кулаков Р.С. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). pp. 76-84. ISSN 2518-7503

Кіндрат В.К. (2008) ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКІВ: ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). pp. 14-23.

Л

Лук’яник Л.В. and Піхоцька О.М. (2019) ФЕНОМЕН ПОНЯТТЯ «НЕТРАДИЦІЙНІ УРОКИ», КЛАСИФІКАЦІЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 58-61.

Луцик Г.О. (2015) НАПРЯМКИ РОБОТИ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ З ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 160-163.

Лісова С. (2020) УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗНАНЬ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. pp. 36-44.

М

Маліновська Н.В. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ СПАДЩИНИ С.РУСОВОЇ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського, 2016 (Вип.5): 112. pp. 73-77. ISSN 2414-5076

Маліновська Н.В. (2017) ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРАКТИКУ РОБОТИ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Нова педагогічна думка, 2017 (2): 90. pp. 55-57. ISSN 2520-6427

Маліновська Н.В. (2017) ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ МОВЛЕННЄВОЇ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). pp. 25-28.

Мельничук Л.В. (2008) СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СВІТЛІ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ А.С. МАКАРЕНКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). pp. 147-150.

Мороз Л.В. and Швець І.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГІДНОСТІ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 131-134.

Мороз Н.М. and Ковтунович І.І. (2019) ВИХОВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ХУДОЖНЬОЇ ПРАЦІ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 153-154.

Міщеня О.М. (2018) ПЕДАГОГІЧНА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ ВАСИЛЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА СУХОМЛИНСЬКОГО. Професійний розвиток педагога, 2018. pp. 67-68.

Міщеня О.М. (2015) ГРОМАДЯНСЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В СИСТЕМІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ. Пофесійний розвиток педагога, 2015. pp. 26-28.

Міщеня О.М. (2014) ГРОМАДЯНСЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В СИСТЕМІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2014. pp. 81-83.

Міщеня О.М. (2007) ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У СТАРШОКЛАСНИКІВ НА ОСНОВІ ЗАВДАНЬ СУЧАСНОГО НАВЧАННЯ. Вища освіта України, 2007: Т. 2. pp. 162-166. ISSN 2078-1016

Міщеня О.М. (2008) ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗНАНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). pp. 141-147.

Н

Нечипорук Л.І. (2008) ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ У КОНТЕКСТІ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). pp. 67-70.

Нечипорук Л.І. and Терешко Л.В. (2016) АКМЕОЛОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. pp. 14-16.

О

Оксенюк О.В. (2008) ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ В УЧНІВ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). pp. 69-72.

Олійник О.М. (2011) ТЕАТРАЛЬНО-ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СПРИЙНЯТЛИВОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). pp. 42-47.

Омельчук В.В. (2015) РОЛЬ БІБЛІЇ У ВИХОВАННІ МОРАЛЬНО-ХРИСТИЯНСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Професійний розвиток педагога, 2015. pp. 32-33.

Онищук О.В. (2019) Особистість учителя у педагогічній спадщині Я. Ф. Чепіги. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 89-90.

П

Павелків Р.В. (2017) ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ЗДАТНОСТІ ДО МОРАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ В ПРОЦЕСІ АКТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 5-10. ISSN 2518-7503

Павелків Р.В. (2015) ЗАВДАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ РДГУ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 4-8.

Павелків Р.В. (2010) ПРОБЛЕМА ПОШУКУ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). pp. 6-9.

Павленко А.С. (2015) СІМ’Я – ЯК ГОЛОВНИЙ ЕЛЕМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). pp. 185-187.

Палагнюк В.В. (2010) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ ВИКЛАДАЧА-ПОЧАТКІВЦЯ ВНЗ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). pp. 77-79.

Перець О.М. (2007) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ „ВИЩА ОСВІТА УКРАЇНИ ТА БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС”. Вища освіта України, 2007: Т. 2. pp. 62-65. ISSN 2078-1016

Петренко С. (2020) СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПЛАТФОРМ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН-КУРСІВ (МВОК). Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. pp. 165-173.

Петрук Л.П. (2016) НАРОДНІ ТРАДИЦІЇ ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч.І. pp. 69-71.

Покотило Г.О. (2013) НЕДОЛІКИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЯК ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). pp. 232-235.

Поліщук Н.В. and Панченко М.С. and Панченко І.М. (2008) В.І. ВЕРНАДСЬКИЙ І ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ НАЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). pp. 23-27.

Поніманська Т.І. (2011) ГУМАНІЗМ ЯК ЦІННІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. pp. 165-176.

Потапчук Т.В. (2007) ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА І НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА. Вища освіта України, 2007: Т. 3. pp. 51-53. ISSN 2078-1016

Прокопчук (Дикало) В.І. (2020) МЕТОДОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. pp. 122-134.

Р

Реверська О.М. and Шевців З.М. (2019) СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. pp. 104-107.

Рибчинська К.О. and Ціпан Т.С. (2014) ОРГАНІЗАЦІЯ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ У МІКРОРАЙОНІ ШКОЛИ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. pp. 80-86.

Рицька Н.Ф. (2011) ГЕНДЕРНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ВАЖЛИВА ЛАНКА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). pp. 135-138.

Руденко Н.М. (2015) ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕТНІЧНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ УЧНІВ СХОДУ І ЗАХОДУ УКРАЇНИ. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди", 2015 (Вип.36): Т.ІІІ (63). pp. 158-167.

Руденко Н.М. (2016) РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ В УМОВАХ "АКМЕ-ШКОЛИ". Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): 56 Ч.2. pp. 11-13.

Руденко Н.М. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИХОВАТЕЛІВ У СФЕРІ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності, 2019. pp. 153-156.

Руденко Н.М. (2016) РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ В УМОВАХ “АКМЕ-ШКОЛИ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. pp. 11-13.

С

Семещук О.В. and Лук’яник Л.В. (2014) ПЕДАГОГІЧНА ЦІННІСТЬ УКРАЇНСЬКОЇ БАЙКИ ЯК ЛІТЕРАТУРНОГО ЖАНРУ. Провесійний розвиток педагога, 2014. pp. 69-71.

Середюк Л. (2020) МІСТ МІЖ ТЕОРІЄЮ І ПРАКТИКОЮ: БЕЗПЕРЕРВНЕ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ВІДПОВІДЬ НА ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ З КОНЦЕПЦІЄЮ «ВЧИМОСЯ НАВЧАТИ НІМЕЦЬКОЇ». Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. pp. 174-180.

Созонюк О.С. (2002) СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2002: Вип. 3. pp. 422-429. ISSN 2519-2558

Сойчук Р.Л. (2016) ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ЯК ОСНОВИ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. pp. 24-27.

Сойчук Р.Л. (2015) НАЦІОНАЛЬНІ ЦІННОСТІ ЯК РЕГУЛЯТОР НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Нова педагогічна думка, 2015 (№ 2): (82). pp. 153-158. ISSN 2520-6427

Сойчук Р.Л. (2015) СТРУКТУРНА І ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКИ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Нова педагогічна думка, 2015 (№ 4): (84). pp. 125-129. ISSN 2520-6427

Сойчук Р.Л. (2013) ПРОБЛЕМА НАЦІОНАЛЬНОЇ ГОРДОСТІ В СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ. Вісник Запорізького національного університету, 2013 (№ 3): (21). pp. 102-108.

Сокотун С.А. and Ціпан Т.С. (2014) СОЦІАЛІЗАЦІЯ ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. pp. 102-108.

Солончук В.С. and Веремчук А.П. (2019) ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ЯК МОДЕЛЬ СУЧАСНОГО СОЦІАЛЬНОГО УСТРОЮ В УКРАЇНІ. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 188-190.

Сочинська Р.П. (2019) ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ У ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 142-146. ISSN 2518-7503

Сташук О. (2019) ТОНАЛЬНЕ ВИРІШЕННЯ АКАДЕМІЧНОГО РИСУНКУ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. pp. 151-155.

Стельмашук Ж. and Ваколюк А. (2019) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). pp. 259-265.

Сілков В.В. (2013) ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДІЙСНЮВАТИ НАСТУПНІСТЬ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ МІЖ І-ІV ТА V-VІ КЛАСАМИ. Професійний розвиток педагога, 2013. pp. 5-8.

Сілков В.В. and Сілкова Е.О. (2007) ТЕХНОЛОГІЯ ПЕРЕХОДУ НА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНУ СИСТЕМУ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Вища освіта України, 2007: Т. 1. pp. 137-142. ISSN 2078-1016

Т

Третяк О.М. (2018) ГУМАНІСТИЧНІ ІДЕЇ В. СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2018. pp. 95-96.

Трофимчук О.І. (2008) ЕТНОПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ У ВИХОВАННІ МУЗИКАНТІВ_ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). pp. 150-153.

Трофімчук В.М. (2008) ХУДОЖНЄ КОНСТРУЮВАННЯ ЯК ТВОРЧИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ПРОЕКТНОГО МОДЕЛЮВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). pp. 94-96.

У

Усач К.А. and Сойчук Р.Л. (2019) САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. pp. 112-114.

Ф

Фарина Н.П. (2008) ВИХОВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В КОНТЕКСТІ ТВОРЧОГО ШЛЯХУ ВОЛОДИМИРА ІВАСЮКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). pp. 165-167.

Х

Хомич І.С. (2017) МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). pp. 153-159. ISSN 2518-7503

Хупавцева Н.О. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФАСИЛІТАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ. In: Особистість у контексті морального та професійного зростання. Центр учбової літератури, Київ, pp. 140-155. ISBN 978-611-01-1693-0

Ц

Цуканова М.С. (2010) СОЦІАЛЬНО - ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ТА РЕАБІЛІТАЦІЯ БЕЗДОГЛЯДНИМ І БЕЗПРИТУЛЬНИМ ДІТЯМ У ПРИТУЛКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). pp. 100-103.

Ціпан Т. (2019) ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ У ЧЛЕНІВ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). pp. 293-301.

Ціпан Т.С. (2011) ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ У ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. pp. 217-227.

Ч

Чорна О.Ю. (2019) ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 129-130.

Ш

Шалівська Ю. (2020) ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ МОЛОДИХ ПЕДАГОГІВ У НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. pp. 187-193.

Шпак Л.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІГРОВОЇ ТЕРАПІЇ В РОБОТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 188-192. ISSN 2518-7503

Шутяк В.Г. (2019) ЗНАННЯ Й УМІННЯ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 229-231.

Шутяк В.Г. (2015) МОДЕЛЮВАННЯ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ НАБОРІВ КОНСТРУКТОРІВ. Професійний розвиток педагога, 2015. pp. 174-176.

Шутяк В.Г. (2011) ОЗНАЙОМЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТЕХНІКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). pp. 168-172.

Я

Яковишина Т.В. (2020) ПРАВОВИЙ АСПЕКТ У МОРАЛЬНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Scientific Horizon in the Context of Social Crises, 2020. pp. 73-79.

Янцур М.С. (2008) ПІДГОТОВЛЕНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). pp. 115-121.

Янцур М.С. and Варич О.С. (2008) ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД СОЦІОНІЧНОГО ТИПУ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). pp. 70-77.

Янчук О.О. and Бричок С.Б. (2019) ДЗЕРКАЛО НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ В НАДБАННЯХ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. pp. 25-27.

This list was generated on Thu Apr 15 14:24:36 2021 EEST.