Items where Subject is "37.0 Основні види та принципи освіти"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: F | M | І | А | Б | В | Г | Д | К | Л | М | О | П | Р | С | Х | Ц | Ч | Ш
Number of items at this level: 55.

F

Fridrikh A. and Bihunova S. and Nikolaichuk H. (2020) INQUIRY AS A KEY TO DEEPER LEARNING. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. pp. 195-202.

M

Mykhalchuk N. and Ivashkevych E. (2020) INNOVATIVE MEANS FOR TESTING KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES OF ADOLESCENTS AT THE LESSONS OF FOREIGN LANGUAGES. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. pp. 28-34.

І

Іванюк Т.Р. (2019) Гра як метод морального виховання. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 35-37.

Івашкевич Е.З. (2017) УНІКАЛЬНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ТА СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 88-92. ISSN 2518-7503

Івашкевич Е.З. (2016) АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 77-81. ISSN 2518-7503

А

Артемова О.І. (2018) ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА КРЕАТИВНІСТЬ ПЕДАГОГА ЯК ЗАПОРУКА ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 17-22. ISSN 2518-7503

Артемова О.І. (2015) КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 22-26.

Б

Бодашко А.Г. and Сингаївський Д.В. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ 5-7-Х КЛАСІВ В ПРОЦЕСІ ГУРТКОВИХ ЗАНЯТЬ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДІВ ВИРІШЕННЯ КОНСТРУКТОРСЬКИХ ЗАДАЧ. Проблеми технологічної освіти учнівської молоді, 2020. pp. 3-6.

Бондарець М.А. (2019) «Морально-дефективне дитинство» – «булінг»: трансформація проблеми в історико-педагогічному вимірі (20-ті роки ХХ століття – початок ХХІ століття). Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 137-138.

Буднік А.М. (2019) Правове виховання учнів молодшого шкільного віку: теоретичні основи. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 12-13.

Бучко В.Б. (2015) ПРОБЛЕМА СПРАВЕДЛИВОСТІ: ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 43-49.

В

Василець В.А. and Фещук Ю.В. (2020) ГРАФІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ТА ЇЇ РОЗВИТОК НА ЗАНЯТТЯХ З ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ» З ВИКОРИСТАННЯМ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Проблеми технологічної освіти учнівської молоді, 2020. pp. 27-30.

Войтович О.П. and Лико Д.В. and Мартинюк В.О. (2020) УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ ОСВІТНЬОГО СТУПЕНЯ «МАГІСТР» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014.07 «СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ГЕОГРАФІЯ)» У СВІТЛІ СУЧАСНИХ ВИМОГ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ. Географічна освіта у шкільних та позашкільних закладах : проблеми, пошуки, перспективи, 2020. pp. 6-10.

Вєтрова І. and Вєрьовкіна О. (2020) АВТОНОМІЯ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. pp. 78-85.

Г

Гамза А.В. (2016) ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ЗАСАДАХ ЛІНГВОДИДАКТИКИ. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету, 2016 (Вип.1). pp. 48-53. ISSN 2412-9208

Гамза А.В. (2014) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ НАВЧАЛЬНО-МОВНИХ ЛЕКСИЧНИХ УМІНЬ. Мова і культура, 2014 (Вип.17): Т.VII(175). pp. 540-545.

Гамза А.В. (2015) МЕТОДИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Zbior artykulow naukowych, 2015. pp. 13-20.

Гамза А.В. (2016) МЕТОДИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ОПИСОВОЇ ФУНКЦІЇ ДІЄСЛОВА У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського, 2016 (№3): (54). pp. 29-33.

Гамза А.В. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Actual trends of modern scientific research, 2020. pp. 245-251.

Ганжа М. (2019) ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ МИСТЕЦТВА ДИЗАЙНУ – ВИКЛИК СЬОГОДЕННЯ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. pp. 181-189.

Глущук О.Г. (2019) МИСТЕЦЬКО-ОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ КРЕАТИВНИХ ПРОСТОРІВ У МІСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. pp. 193-198.

Горопаха Н.М. (2019) ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ДЕФЕКТОЛОГІВ-ЛОГОПЕДІВ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2019 (3): 87. pp. 49-62. ISSN 2312-5993

Грипич С.Н. (2017) РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ У ВНЗ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 63-67. ISSN 2518-7503

Д

Дадьо Я. and Дейнега І.О. (2020) ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО БРЕНДУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ВАГОМИЙ ЧИННИК ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ ЇХ СТЕЙКХОЛДЕРІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. pp. 70-74.

Дупак Н. (2020) МЕТOДOЛOГІЯ ДІАГНOСТИКИ ПРOФЕСІЙНO-ПЕДАГOГІЧНИХ КOМПЕТЕНТНOСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГOГІВ ПРOФЕСІЙНOЇ OСВІТИ У КОНТЕКСТІ НOВOГO СТАНДАРТУ ВИЩOЇ OСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. pp. 108-115.

К

Камінська О.В. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). pp. 48-54. ISSN 2518-7503

Камінська О.В. and Дружиніна І.А. (2019) ДИНАМІКА ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ У ЗВО. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). pp. 87-93. ISSN 2518-7503

Козлюк О.А. (2020) СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Science and education: problems, prospects and innovations, 2020. pp. 280-284.

Косарєва Г.М. and Руденко Н.М. (2018) АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ПОВЕДІНКОВОГО КОМПОНЕНТА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2018 (Вип.24): Ч.1. pp. 138-143. ISSN 2309-9763

Косарєва О. (2019) ХАРАКТЕРНІ ПОЗИЦІЇ ЧОЛОВІКІВ І ЖІНОК У СТАВЛЕННІ ДО ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). pp. 183-188.

Кулакова Л.М. and Кулаков Р.С. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). pp. 76-84. ISSN 2518-7503

Л

Лук’яник Л.В. and Піхоцька О.М. (2019) ФЕНОМЕН ПОНЯТТЯ «НЕТРАДИЦІЙНІ УРОКИ», КЛАСИФІКАЦІЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 58-61.

Луцик Г.О. (2015) НАПРЯМКИ РОБОТИ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ З ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 160-163.

Лісова С. (2020) УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗНАНЬ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. pp. 36-44.

М

Маліновська Н.В. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ СПАДЩИНИ С.РУСОВОЇ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського, 2016 (Вип.5): 112. pp. 73-77. ISSN 2414-5076

Маліновська Н.В. (2017) ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРАКТИКУ РОБОТИ ДОШКІЛЬНИХНАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Нова педагогічна думка, 2017 (2): 90. pp. 55-57. ISSN 2520-6427

Мороз Л.В. and Швець І.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГІДНОСТІ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 131-134.

Мороз Н.М. and Ковтунович І.І. (2019) ВИХОВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ХУДОЖНЬОЇ ПРАЦІ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 153-154.

О

Онищук О.В. (2019) Особистість учителя у педагогічній спадщині Я. Ф. Чепіги. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 89-90.

П

Павелків Р.В. (2017) ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ЗДАТНОСТІ ДО МОРАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ В ПРОЦЕСІ АКТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 5-10. ISSN 2518-7503

Павелків Р.В. (2015) ЗАВДАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ РДГУ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). pp. 4-8.

Петренко С. (2020) СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПЛАТФОРМ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН-КУРСІВ (МВОК). Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. pp. 165-173.

Прокопчук В. (2020) МЕТОДОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. pp. 122-134.

Р

Руденко Н.М. (2015) ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕТНІЧНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ УЧНІВ СХОДУ І ЗАХОДУ УКРАЇНИ. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди", 2015 (Вип.36): Т.ІІІ (63). pp. 158-167.

Руденко Н.М. (2016) РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ В УМОВАХ "АКМЕ-ШКОЛИ". Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): 56 Ч.2. pp. 11-13.

Руденко Н.М. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИХОВАТЕЛІВ У СФЕРІ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності, 2019. pp. 153-156.

С

Середюк Л. (2020) МІСТ МІЖ ТЕОРІЄЮ І ПРАКТИКОЮ: БЕЗПЕРЕРВНЕ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ВІДПОВІДЬ НА ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ З КОНЦЕПЦІЄЮ «ВЧИМОСЯ НАВЧАТИ НІМЕЦЬКОЇ». Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. pp. 174-180.

Сочинська Р.П. (2019) ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ У ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). pp. 142-146. ISSN 2518-7503

Сташук О. (2019) ТОНАЛЬНЕ ВИРІШЕННЯ АКАДЕМІЧНОГО РИСУНКУ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. pp. 151-155.

Стельмашук Ж. and Ваколюк А. (2019) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). pp. 259-265.

Х

Хомич І.С. (2017) МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). pp. 153-159. ISSN 2518-7503

Ц

Ціпан Т. (2019) ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ У ЧЛЕНІВ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). pp. 293-301.

Ч

Чорна О.Ю. (2019) ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 129-130.

Ш

Шалівська Ю. (2020) ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ МОЛОДИХ ПЕДАГОГІВ У НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. pp. 187-193.

Шпак Л.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІГРОВОЇ ТЕРАПІЇ В РОБОТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 188-192. ISSN 2518-7503

This list was generated on Wed Dec 2 02:25:32 2020 EET.