Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "37.0 Основні види та принципи освіти"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Перейти до: F | G | K | M | І | А | Б | В | Г | Д | Ж | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Ю | Я
Число елементів на цьому рівні: 316.

F

Fridrikh A. та Bihunova S. та Nikolaichuk H. (2020) INQUIRY AS A KEY TO DEEPER LEARNING. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 195-202.

Fridrikh А. та Bihunova S. та Bihunov D. (2023) SOME THOUGHTS ON KEY LISTENING STRATEGIES IN EFL CLASSROOM. Актуальні питання гуманітарних наук, 2023 (Т. 5): Вип. 60. с. 158-164. ISSN 2308-4855, 2308-4863

G

Grygus I. та Nesterchuk N. та Hrytseniuk R. та Rabcheniuk S. та Zukow W. (2020) CORRECTIION OFF PPOSSTURE DIISSORDERSS WIITH SSPPORT AND BALLLROOM DANCIING. Medicni perspektivi/Медичні перспективи, 2020 (1): Т.25. с. 174-184.

K

Kanishevska L. та Matviienko O. та Pankiv L. та Pet'ko L. та Stepanova L. та Ragozina V. та Soichuk R. (2020) INNOVATIONS IN ARTS AND CULTURAL EDUCATION: ENTREPRENEURIAL ASPECT. Journal of Entrepreneurship Education, 2020 (1): 23. с. 1-8. ISSN 1098-8394

M

Mykhalchuk N. та Biloboroda M. та Mandriichuk N. (2023) ACTUALIZING OF MNEMONICS BY THE WAY OF NEW EUROPEAN PARADIGM OF EDUCATION: ACTUALITY OF THE PROBLEM. Європейська інтеграція України в умовах війни Росії проти України: роль академічних та громадських спільнот, 2023. с. 156-159.

Mykhalchuk N. та Ivashkevych E. (2020) INNOVATIVE MEANS FOR TESTING KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES OF ADOLESCENTS AT THE LESSONS OF FOREIGN LANGUAGES. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 28-34.

І

Іванишин Ю. та Ковальчук І. та Іванишин І. та Герасимчук А. (2019) ВПЛИВ ЗАСОБІВ ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ НА ПСИХОЕМОЦІЙНИЙ СТАН І КОГНІТИВНІ ВЛАСТИВОСТІ ПІДЛІТКІВ 13–14 РОКІВ ЧОЛОВІЧОЇ СТАТІ. Вісник Прикарпатського університету, 2019 (Вип. 3). с. 74-82. ISSN 2078-3396

Іванова Л.І. та Шевчук М.М. (2017) ТЕОРЕТИЧНА ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ПРОЦЕСІ СПРИЙМАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 343-347.

Іванчук А.В. та Крет О.В. (2014) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНОГО ІМІДЖУ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 108-109.

Іванюк Т.Р. (2019) Гра як метод морального виховання. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 35-37.

Івашкевич Е.З. (2017) УНІКАЛЬНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ТА СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 88-92. ISSN 2518-7503

Івашкевич Е.З. (2016) АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 77-81. ISSN 2518-7503

А

Акімов В.Ю. (2021) ПРОБЛЕМА ПРОФІЛАКТИКИ ТА ПРОТИДІЇ НАСИЛЬСТВУ ОСОБИСТОСТІ В НАУКОВОМУ ОСЯГНЕННІ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 3-5.

Александровська Д.О. та Широких А.О. (2023) ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УМОВАХ ВОЄННОЇ АГРЕСІЇ. Розвиток національної свідомості та національної ідентичності особистості у воєнний та повоєнний періоди, 2023. с. 13-15.

Андріїв К.В. та Сойчук Р.Л. (2021) СТРУКТУРА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ЗРОСТАЮЧОЇ ОСОБИСТОСТІ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 5-7.

Артемова О.І. (2018) ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА КРЕАТИВНІСТЬ ПЕДАГОГА ЯК ЗАПОРУКА ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 17-22. ISSN 2518-7503

Артемова О.І. (2015) КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 22-26.

Артемова О.І. (2007) ПРОФЕСІЙНЕ СТАВЛЕННЯ І РОЗВИТОК КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 19-22.

Б

Баланович Т.О. МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ НА УРОКАХ В ШКОЛІ. [Магістерська робота]

Баліка Л.М. (2015) РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У СТАНОВЛЕННІ НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2015. с. 97-104.

Безкоровайна О.В. (2011) КУЛЬТУРА МІЖНАЦІОНАЛЬНОГО СПІЛКУВАННЯ: РОЛЬ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ. Панорама політологічних студій, 2011: Вип. 5-6. с. 245-252.

Белешко Д.Т. (2003) ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ І ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 95-101.

Богуш А.М. та Маліновська Н.В. (2006) Лінгво дидактична спадщина Софії Русової в сучасному дошкільному закладі. Інше. Південний науковий центр академії педагогіих наук України.

Бодашко А.Г. та Сингаївський Д.В. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ 5-7-Х КЛАСІВ В ПРОЦЕСІ ГУРТКОВИХ ЗАНЯТЬ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДІВ ВИРІШЕННЯ КОНСТРУКТОРСЬКИХ ЗАДАЧ. Проблеми технологічної освіти учнівської молоді, 2020. с. 3-6.

Бондарець М.А. (2019) «Морально-дефективне дитинство» – «булінг»: трансформація проблеми в історико-педагогічному вимірі (20-ті роки ХХ століття – початок ХХІ століття). Професійний розвиток педагога, 2019. с. 137-138.

Боровець О.В. (2011) СКЛАДОВІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 28-30.

Боровець О.В. (2018) СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Virtus, 2018: Issue 21. с. 75-77. ISSN 2415-3133, 2410-4388

Борсук В.Ю. (2019) ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ РАФТ ТА КУБУВАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 11-13.

Бричок Б.П. (2015) ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 50-51.

Бричок Б.П. (2012) АНТРОПОЛОГІЧНА КРИЗА У СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 13-16.

Бричок Б.П. (2011) ЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ПЕДАГОГА. Вісник кафедри педагогіки початкового навчання, 2011 (№ 3). с. 7-8.

Бричок С.Б. (2011) ВИВЧЕННЯ ПЕРСОНАЛІЙ У КУРСІ "іСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ: ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ". Вісник кафедри педагогіки початкового навчання, 2011 (№ 3). с. 9-12.

Бричок С.Б. (2001) СПЕЦИФІКА ВИХОВАННЯ У ЦЕРКОВНОПАРАФІЯЛЬНИХ ШКОЛАХ: ЕКСКУРС В ІСТОРІЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 136-139.

Бричок С.Б. (2012) ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ СОФІЇ РУСОВОЇ У ПУБЛІКАЦІЯХ ЖУРНАЛАХ "СВІТЛО" (1910-1914 рр.). Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 16-19.

Буднік А.М. (2019) Правове виховання учнів молодшого шкільного віку: теоретичні основи. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 12-13.

Буцяк В.І. та Турко Н.Є. (2007) МУЗИЧНІ ТВОРИ БОГДАНИ ФІЛЬЦ В ІНСТРУМЕНТАЛЬНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ(ДО 75-ОЇ РІЧНИЦІ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ). Вища освіта України, 2007: Т. 3. с. 53-55. ISSN 2078-1016

Бучко В.Б. (2015) ПРОБЛЕМА СПРАВЕДЛИВОСТІ: ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 43-49.

Бєлова С.А. (2016) ШЛЯХИ ГУМАНЇЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У БРЕМЕНСЬКІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ШКОЛІ ПОЧАТКУ ХХ СТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 8-11.

Бєлова С.А. (2004) КОМПЛЕКСНЕ НАВЧАННЯ В ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ ПЕДАГОГІВ БРЕМЕНСЬКОЇ ШКОЛИ 20-ХРР. ХХ СТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.29). с. 130-133.

Бігунова С.А. (2004) КУЛЬТУРОЛОГІЧНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ДЕТЕРМІНАНТА РОЗВИТКУ САМОСВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 28-32.

Білявцева О.В. (2011) ПРАВОСЛАВНА ПЕДАГОГІКА УКРАЇНИ: ІСТОРІЯ, РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 10-14.

Бісовецька Л.А. (2016) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 96-99.

В

Ваколюк А.М. та Лосінець Н.В. (2019) ФОРМУВАННЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ КЛЮЧОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ «ВМІННЯ ВЧИТИСЯ» У КОНТЕКСТІ СЬОГОДЕННЯ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 22-23.

Вакульчук М.В. та Шолудько Н.Г. (2003) В.О.СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО МИСТЕЦТВО СЛОВА ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 109-112.

Василець В.А. та Фещук Ю.В. (2020) ГРАФІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ТА ЇЇ РОЗВИТОК НА ЗАНЯТТЯХ З ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ» З ВИКОРИСТАННЯМ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Проблеми технологічної освіти учнівської молоді, 2020. с. 27-30.

Василюк Ю. та Хомич І. (2022) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Студентський дайджест, 2022. с. 13-16.

Веремчук А.П. (2012) ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ІНТЕГРАТИВНО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 25-27.

Веремчук А.П. (2011) ЕТИКА ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ. Вісник кафедри педагогіки початкового навчання, 2011 (№ 3). с. 12-13.

Веремчук А.П. (2008) КОМПЛЕКСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ СИСТЕМНИХ ФУНКЦІЙ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). с. 147-151.

Виткалов В.Г. (2011) КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКА ПРАКТИКА ВОЛИНСЬКОГО КРАЮ В АРХІВНИХ ДОКУМЕНТАХ ТА МАТЕРІАЛАХ: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ. Вісник Маріупольського державного університету, 2011: Вип. 2. с. 56-63.

Виткалов С.В. (2014) СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ОЧИМА РЕГІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГА. Вища школа, 2014 (11-12). с. 85-90. ISSN 1682-2366

Вишневська А.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ СІМ’Ї. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 24-25.

Вишняк І.М. та Рожко В.В. та Остапчук Н.О. (2021) РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСНОВАМ РОЗРОБКИ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР У SCRATCH. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 20-21.

Войтко А.І. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ І ТЕХНОЛОГІЙ ДО ПРОВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБ З УЧНЯМИ 8-9-х КЛАСІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 145-148.

Войтович О.П. та Лико Д.В. та Мартинюк В.О. (2020) УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ ОСВІТНЬОГО СТУПЕНЯ «МАГІСТР» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014.07 «СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ГЕОГРАФІЯ)» У СВІТЛІ СУЧАСНИХ ВИМОГ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ. Географічна освіта у шкільних та позашкільних закладах : проблеми, пошуки, перспективи, 2020. с. 6-10. ISSN 978-617-601-332-7

Войтович О.П. та Лико Д.В. та Мартинюк В.О. (2020) УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ ОСВІТНЬОГО СТУПЕНЯ «МАГІСТР» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014.07 «СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ГЕОГРАФІЯ)» У СВІТЛІ СУЧАСНИХ ВИМОГ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ. Географічна освіта у шкільних та позашкільних закладах : проблеми, пошуки, перспективи, 2020. с. 6-10.

Волошин М.М. та Назарець Л.М. (2013) АНАЛІЗ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ТРИВОЖНОСТІ ТА НАВЧАЛЬНОЇ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 156-158.

Воробей О. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ТА ЇХ УРАХУВАННЯ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ. Актуальні пистання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 39-41.

Воробйов А.М. (2007) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО АКТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ У РОЗВИВАЮЧОМУ ВИХОВНОМУ ПРОСТОРІ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 36-39.

Ворон М.Г. (2019) ПЕДАГОГІЧНА ПРОСВІТА ЯК ФОРМА ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ, ПЕДАГОГІВ, БАТЬКІВ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 193-195.

Врочинська Л.І. (2002) ВЗАЄМОДІЯ СУСПІЛЬНОГО І РОДИННОГО ВИХОВАННЯ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 149-152.

Вєтрова І. та Вєрьовкіна О. (2020) АВТОНОМІЯ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 78-85.

Г

Галабурда Л. (2007) ПРОФЕСІЙНІ ІНТЕРЕСИ ЯК КОМПОНЕНТ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 70-72.

Галатюк М.Ю. та Галатюк В.М. (2016) УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ТА САМОРЕАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 103-107.

Гамза А.В. (2016) ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ЗАСАДАХ ЛІНГВОДИДАКТИКИ. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету, 2016 (Вип.1). с. 48-53. ISSN 2412-9208

Гамза А.В. (2014) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ НАВЧАЛЬНО-МОВНИХ ЛЕКСИЧНИХ УМІНЬ. Мова і культура, 2014 (Вип.17): Т.VII(175). с. 540-545.

Гамза А.В. (2015) МЕТОДИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Zbior artykulow naukowych, 2015. с. 13-20.

Гамза А.В. (2016) МЕТОДИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ОПИСОВОЇ ФУНКЦІЇ ДІЄСЛОВА У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського, 2016 (№3): (54). с. 29-33.

Гамза А.В. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Actual trends of modern scientific research, 2020. с. 245-251.

Ганжа М. (2019) ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ МИСТЕЦТВА ДИЗАЙНУ – ВИКЛИК СЬОГОДЕННЯ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 181-189.

Ганжа М.В. (2017) ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ:ІНТЕРАКТИВНИЙ ПІДХІД ЇХ ВИРІШЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 35-38.

Ганжа М.В. (2012) СУЧАСНИЙ СТАН ПРОБЛЕМИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ: ІНТЕРАКТИВНИЙ ПІДХІД. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 33-35.

Ганжа М.В. (2011) ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ ДИЗАЙНУ В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ВИМІРІ. Вісник кафедри педагогіки початкового навчання, 2011 (№ 3). с. 13-17.

Генсіцька-Антонюк Н.О. (2011) РОЛЬ СИСТЕМИ ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. с. 102-110.

Главінська О.Д. (2004) ДЕТЕРМІНУЮЧИЙ ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ ІНСТИТУТІВ НА ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 42-44.

Глова І.В. та Дупак Н.В. (2014) РОЛЬ СІМ’Ї У СОЦІАЛІЗАЦІЇ І ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 19-24.

Глущук О.Г. (2019) МИСТЕЦЬКО-ОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ КРЕАТИВНИХ ПРОСТОРІВ У МІСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 193-198.

Глущук О.Г. (2005) НАЦІОНАЛЬНІ ТРАДИЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛЬНИХ ГУРТКІВ МИСТЕЦЬКОГО ПРОФІЛЮ (НА МАТЕРІАЛАХ ВОЛИНІ 20-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ). Мистецька освіта та мистецтво освіти в контексті формування сталого суспільства, 2005 (Ч. 1). с. 179-182.

Глінчук Ю.О. (2017) ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ТОЧКИ ЗОРУ ОХОРОНИ ПРАЦІ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 86-89.

Глінчук Ю.О. (2004) ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У КАРДІОРЕВМАТОЛОГІЧНИХ САНАТОРІЯХ УКРАЇНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.29). с. 143-146.

Глінчук Ю.О. (2003) ОСОБЛИВОСТІ СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ КАРДІОРЕВМАТОЛОГІЧНОГО САНАТОРІЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 38-41.

Годунко Л.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ РАННЬОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ВИКЛИКИ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 89-93.

Горкуненко П.П. (2003) ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 122-126.

Горопаха Н.М. (2019) ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ДЕФЕКТОЛОГІВ-ЛОГОПЕДІВ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2019 (3): 87. с. 49-62. ISSN 2312-5993

Горопаха Н.М. (2020) СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА У ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Новітні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному просторі закладів загальної середньої освіти, 2020. с. 45-49.

Горіна Л.І. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ В КЛАСІ АНСАМБЛЮ. Актуальні проблеми народно-інструментального виконавства в Україні: історія і сучасність, 2019. с. 168-174.

Григорчук І.С. (2007) КОМП’ЮТЕРНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ ПЕРСПЕКТИВ ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА. Вища освіта України, 2007: Т. 2. с. 182-185. ISSN 2078-1016

Гринькова Н.М. (2017) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 335-338.

Гринькова Н.М. (2015) ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2015. с. 52-60.

Гринькова Н.М. та Стельмах І.А. (2019) НАРОДНОПЕДАГОГІЧНІ ЗАСОБИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 38-40.

Гринькова Н.М. та Стельмашук Ж.Г. (2021) ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО БАТЬКІВСТВА У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 127-136. ISSN 2411-4553

Гринькова Н.М. та Федас В.О. (2019) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ПОНЯТЬ ТА УЯВЛЕНЬ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 40-42.

Грипич С.Н. (2017) РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ У ВНЗ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 63-67. ISSN 2518-7503

Грипич С.Н. (2012) ЗНАЧЕННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ В РОЗВИТКУ ОСОБИСТОЇ КУЛЬТУРИ ДИТИНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.3): (46). с. 82-86.

Грицай Н.Б. (2012) МЕТОДИЧНА КУЛЬТУРА ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ СИСТЕМИ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2012 (№ 7): (25). с. 3-9. ISSN 2312-5993

Гудовсек О.А. (2017) ІДЕЇ Й. Г. ПЕСТАЛОЦЦІ: ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ УРОКІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 13-15.

Гудовсек О.А. (2011) ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ В ФІЛОСОФСЬКОМУ РАКУРСІ (ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ). Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. с. 110-120.

Гудовсек О.А. та Галушко Д.В. (2019) ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XX СТОЛІТТЯ: СТАН ДОСЛІДЖЕНОСТІ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 42-45.

Гудовсек О.А. та Коваль Н.В. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ НА СТАНОВЛЕННЯ СІЛЬСЬКОЇ ПОЧАТКОВОЇ МАЛОКОМПЛЕКТНОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 45-47.

Гудовсек О.А. та Козік О.Я. (2017) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СУТНІСТЬ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 107-109.

Гудовсек О.А. та Салюк С.М. (2019) СУЧАСНИЙ СТАН ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 48-50.

Гурський В.А. (2020) ПЕДАГОГІКА З ІСТОРІЄЮ ПЕДАГОГІКИ. [Навчальні матеріали]

Д

Давидюк Р.П. та Данильчук В. (2021) РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ГОЛОДОМОР 1932–1933 РОКІВ В УКРАЇНІ». Нова педагогічна думка, 2021 (4): Вип. 108. с. 105-109. ISSN 2520-6427

Данилюк І.М. та Стельмашук Ж.Г. (2020) СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ВІДПОВІДАЛЬНЕ БАТЬКІВСТВО» У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 33-35.

Дейнега І.О. (2018) ОЦІНЮВАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ОСВІТНЬОЇ МІГРАЦІЇ ДЛЯ РОЗВИТКУ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ. Інноваційна економіка, 2018 (№ 1-2): (73). с. 40-45.

Дейнега І.О. та Власюк Л. (2018) ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ. Маркетинг і цифрові технології, 2018. с. 69-70.

Дем'янюк Т.Д. (2015) ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ У ПОЗАШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2015. с. 6-18.

Дем'янюк Т.Д. (2008) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ТА ЗАГАЛЬНОПЕДАГОГІЧНІ ЧИННИКИ ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). с. 10-14.

Дем'янюк Т.Д. та Байрамова М.Б. та Мельничук Л.А. (2000) ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2000 (Вип.13). с. 49-52.

Дем'янюк Т.Д. та Камінська Є.І. (2005) ДУХОВНО-МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ В УМОВАХ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ „ШКОЛИ – РОДИНИ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 40-44.

Дембіцька М.І. та Колупаєва Т.Є. (2019) РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ПРОВІДНИХ КРАЇНАХ СВІТУ В ХХІ СТОЛІТТІ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. с. 158-161.

Демчук О.О. (2010) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 23-25.

Денисюк Н.В. (2008) ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІВЧАТ В ПРОГРАМАХ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ ВИДАННЯХ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ (ОБСЛУГОВУЮЧА ПРАЦЯ). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). с. 104-109.

Денисюк Н.В. (2002) ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.20). с. 60-63.

Денисюк Н.В. (2004) ЕКОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ - ШЛЯХ ДО БЕЗПЕЧНОГО МАЙБУТНЬОГО. Актуальні проблеми педагогіки: методологія, теорія і практика, 2004: Вип. 1. с. 23-28.

Дерев'янко Н.З. (2019) ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. с. 62-64.

Джеджера К.В. (2005) ІМІДЖ МАЙБУТНЬОГО СПЕЦІАЛІСТА МИСТЕЦЬКОГО НАПРЯМУ. Теоретичні та методичні засади неперервної мистецької освіти, 2005. с. 43-45.

Джеджера К.В. (2010) МИСТЕЦЬКЕ СПІЛКУВАННЯ У ДУХОВНОМУ ВИМІРІ. Традиція і культура, 2010 (Ч. 3). с. 24-25.

Джеджера К.В. (2004) ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. Виникнення і становлення проблеми, концепції, гіпотези, 2004 (Ч. 1). с. 31-32.

Джеджера К.В. та Молчанович К.І. (2017) КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ТЕОРЕТИЧНА ПРОБЛЕМА. Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету, 2017: Вип. 27. с. 179-184.

Джеджера К.В. та Черніговець Т.І. (2016) КОМУНІКАТИВНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2016 (Вип. 4). с. 82-92. ISSN 2519-2558

Джеджера К.В. та Шагай Н.М. ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ. [Навчальний посібник]

Джеджера О.В. та Юрчук О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ СУБ’ЄКТИВНОГО ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19. Психологія: реальність і перспективи, 2020: Вип. 15. с. 41-49. ISSN 2518-7503

Дичківська І.М. (2008) ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ОСВІТНІХ СИСТЕМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). с. 127-132.

Дупак Н. (2020) МЕТOДOЛOГІЯ ДІАГНOСТИКИ ПРOФЕСІЙНO-ПЕДАГOГІЧНИХ КOМПЕТЕНТНOСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГOГІВ ПРOФЕСІЙНOЇ OСВІТИ У КОНТЕКСТІ НOВOГO СТАНДАРТУ ВИЩOЇ OСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 108-115.

Ж

Жукова А.М. (2021) ЗАГАЛЬНІ КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів, 2021. с. 19-25.

З

Засєкіна І.А. та Третяк О.М. (2019) ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. с. 69-71.

Захарчук З.О. (2006) ДО ПИТАННЯ ПРО СПОСОБИ КЕРІВНИЦТВА НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ ОВОЛОДІННЯ ВИРАЗНИМ ЧИТАННЯМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 137-141.

К

Камінська О.В. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 48-54. ISSN 2518-7503

Камінська О.В. та Дружиніна І.А. (2019) ДИНАМІКА ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ У ЗВО. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 87-93. ISSN 2518-7503

Карапузь О.В. та Міщеня О.М. (2018) СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ОСНОВ ЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2018. с. 60-63.

Карпенчук С.Г. (2017) ЄВРОПЕЙСЬКІ ЦІННОСТІ – ЦІННОСТІ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 9-16.

Карпенчук С.Г. (2004) ФУНКЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ – СИСТЕМОТВІРНА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.29). с. 42-45.

Карпенчук С.Г. та Окса М.М. (2008) МАКАРЕНКОЗНАВСТВО В УКРАЇНІ: АСПЕКТИ ІСТОРІЇ, ТЕОРІЇ, ПРАКТИКИ. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне. ISBN 978-966-2096-21-7

Кирильчук Ю.В. (2021) АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ. Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів, 2021. с. 25-29.

Кириченко Н.А. (2010) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЦІЛЕТВОРЕННЯ ТА ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 39-43.

Коваль В.В. та Коваль В.В. (2016) ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНА ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА УЧНІВ ПРОФТЕХУЧИЛИЩ: ІСТОРИЧНИЙ ДОСВІД І СУЧАСНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 149-152.

Козлюк О. та Грицай Ю. (2021) МУЗИКОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 66-68.

Козлюк О. та Лозян Н. (2021) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МОРАЛЬНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 69-70.

Козлюк О. та Мощук К. (2021) ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 70-72.

Козлюк О.А. (2020) СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Science and education: problems, prospects and innovations, 2020. с. 280-284.

Козік О.Я. та Гудовсек О.А. (2016) ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 22-24.

Колесніков С.А. (2008) СПІЛЬНА РОБОТА СІМ'Ї ТА ШКОЛИ З ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СВІТЛІ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОНЦЕПЦІЇ А.С. МАКАРЕНКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). с. 24-27.

Коломис А.І. та Боровець О.В. (2020) ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА В СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 46-48.

Колупаєва Т.Є. (2018) АКТУАЛЬНІСТЬ ІДЕЙ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО У ПІДГОТОВЦІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2018. с. 47-48.

Колупаєва Т.Є. (2007) РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ РДГУ НА ОСНОВІ ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТЯНСЬКИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вища освіта України, 2007: Т. 1. с. 155-159. ISSN 2078-1016

Колупаєва Т.Є. та Міщеня О.М. та Третяк О.М. (2019) ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИМІР ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи, 2019: Вип. 21. с. 190-195. ISSN 2523-4900

Корицька Т.Р. та Яковишина Т.В. (2019) ЕТИЧНЕ ВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОГО ФІЛОСОФА Й ПЕДАГОГА Й. ГЕРБАРТА. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. с. 43-45.

Корчакова Н.В. (2015) КУЛЬТИВУВАННЯ ПРОСОЦІАЛЬНОСТІ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми наукового й освітнього простору в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів, 2015 (Т. 2). с. 111-113.

Корчакова Н.В. (2015) ОЗНАЙОМЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ІЗ ЗАКОНОМІРНОСТЯМИ ВІКОВОГО РОЗВИТКУ ПРОСОЦІАЛЬНИХ ТЕНДЕНЦІЙ ОСОБИСТОСТІ. Науковий вісник Мукачівського державного університету, 2015 (Вип. 1): (1). с. 113-116.

Косарєва Г. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВІДНОВЛЕННЯ МОВЛЕННЯ ПРИ СЕМАНТИЧНІЙ АФАЗІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 75-77.

Косарєва Г.М. та Руденко Н.М. (2018) АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ПОВЕДІНКОВОГО КОМПОНЕНТА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2018 (Вип.24): Ч.1. с. 138-143. ISSN 2309-9763

Косарєва О. (2019) ХАРАКТЕРНІ ПОЗИЦІЇ ЧОЛОВІКІВ І ЖІНОК У СТАВЛЕННІ ДО ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 183-188.

Косарєва О. та Баранчук Д. (2021) ФОРМУВАННЯ ЕМПАТІЇ У ДОШКІЛЬНИКІВ З АГРЕСИВНИМИ ПРОЯВАМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 87-89.

Косарєва О. та Степанець А. (2021) ВПЛИВ СТИЛЮ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ НА АДАПТАЦІЮ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ДО ЗДО. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 94-96.

Косарєва О.І. (2008) РОЛЬ СТИЛІВ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ У ВИНИКНЕННІ КОНФЛІКТНОЇ ПОВЕДІНКИ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). с. 132-136.

Косарєва О.І. (2004) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ МОДЕЛІ ВИВЧЕННЯ ВЗАЄМОДІЇ БАТЬКІВ І ДІТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.29). с. 139-143.

Коськовецька В.М. та Веремчук А.П. (2020) СПІЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ШКОЛИ І СІМ’Ї У ПОСТУПІ ДО ЦІННОСТЕЙ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 59-60.

Кочкарьова А.Б. (2003) ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 17-19.

Кравець Л.М. (2000) САМОАНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2000 (Вип.13). с. 104-107.

Крижановська Т.І. та Крусь О.П. (2023) ВИКЛАДАННЯ МУЗИКО-ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ЗАСОБАМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Вісник науки та освіти, 2023 (4): 10. с. 509-518. ISSN 2786-6165

Крижановська Т.І. та Крусь О.П. та Савченко Н.С. та Рудакова О.В. та Токуєва Н.В. (2023) ПОРІВНЯННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ПІД ЧАС КОВІД-19 ТА ВОЄННОГО СТАНУ. Наукові інновації та передові технології, 2023 (№11). с. 528-538.

Крусь О.П. (2017) НАЦІОНАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Нова педагогічна думка, 2017 (№ 2): (90). с. 74-76. ISSN 2520-6427

Крусь О.П. (2017) ВПЛИВ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОПІСЕННОЇ ТВОРЧОСТІ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ. Нова педагогічна думка, 2017 (№ 1): (89). с. 101-104. ISSN 2520-6427

Крусь О.П. (2018) НАЦІОНАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ДОМІНАНТА. Нова педагогічна думка, 2018 (№ 3): (95). с. 128-131. ISSN 2520-6427

Крусь О.П. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ТА МЕТОДИКА НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЗАСОБАМИ НАРОДНОПІСЕННОЇ ТВОРЧОСТІ. Молодь і ринок, 2020 (№ 2): (181). с. 157-162.

Кулаков Р.С. (2004) ВПЛИВ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ НА ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ ТА САМОСВІДОМОСТІ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 113-116.

Кулаков Р.С. (2021) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДО ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 78-81.

Кулаков Р.С. (2023) ПСИХОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА: ПОНЯТТЯ ТА СТРУКТУРА. Психологія: реальність і перспективи, 2023: Вип. 20. с. 90-98. ISSN 2518-7503

Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 76-84. ISSN 2518-7503

Курята Ю.В. (2010) ВПЛИВ ХРИСТИЯНСЬКОЇ МІФОЛОГЕМИ НА ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОСТІ ДІТЕЙ. Научният потенціал на света, 2010 (Т. 5). с. 3-5.

Курята Ю.В. (2006) ДО ПРОБЛЕМИ УСПІШНОГО ПРОХОДЖЕННЯ СТАТЕВОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЬМИ В УСКЛАДНЕНИХ УМОВАХ ПЕРЕХІДНОГО СУСПІЛЬСТВА. Дні науки – 2006, 2006 (Т.25). с. 53-55.

Курята Ю.В. (2005) ДОСЛІДЖЕННЯ СПЕЦИФІКИ ПРОЦЕСУ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ ДО НОВИХ УМОВ ДОРОСЛІШАННЯ В СУСПІЛЬСТВІ ПЕРЕХІДНОГО ТИПУ. Гуманітарна освіта в профільних вищих навчальних закладах: проблеми і перспективи, 2005 (Т.1). с. 13-14.

Курята Ю.В. (2003) ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОГО ДИТИНСТВА. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2003. с. 114-122. ISSN 2519-2558

Кіндрат В.К. (2008) ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКІВ: ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). с. 14-23.

Л

Лавор О.Ф. (2003) ДИДАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 101-104.

Левчук І.Б. та Пелех Ю.В. (2023) ІНТЕРАКТИВНІ ТЕАТРАЛЬНІ МЕТОДИКИ В РОБОТІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА / СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА. In: Соціальна робота у період кризових змін: сучасні візії. Волинські обереги, Рівне, с. 195-246. ISBN 978-617-8260-70-5

Литвиненко С.А. ОСНОВИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. [Методичні рекомендації]

Лук’яник Л.В. та Піхоцька О.М. (2019) ФЕНОМЕН ПОНЯТТЯ «НЕТРАДИЦІЙНІ УРОКИ», КЛАСИФІКАЦІЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 58-61.

Луцик Г.О. (2015) НАПРЯМКИ РОБОТИ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ З ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 160-163.

Лісова С. (2020) УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗНАНЬ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 36-44.

М

Максимюк С.П. (2002) СУТЬ, ПЕРЕДУМОВИ ТА ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 32-35.

Малафіїк І.В. (2003) СИСТЕМА ЗНАНЬ ЯК РЕЗУЛЬТАТ СУБ’ЄКТ-ОБ’ЄКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 7-12.

Маліновська Н.В. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ СПАДЩИНИ С.РУСОВОЇ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського, 2016 (Вип.5): 112. с. 73-77. ISSN 2414-5076

Маліновська Н.В. (2017) ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРАКТИКУ РОБОТИ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Нова педагогічна думка, 2017 (2): 90. с. 55-57. ISSN 2520-6427

Маліновська Н.В. (2017) ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ МОВЛЕННЄВОЇ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 25-28.

Маліновська Н.В. та Крючкова І. (2021) РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ПЕРЕДШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ LEGO-КОНСТРУЮВАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 104-106.

Мельничук Л.В. (2008) СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СВІТЛІ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ А.С. МАКАРЕНКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). с. 147-150.

Мороз Л.В. та Швець І.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГІДНОСТІ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 131-134.

Мороз Н.М. та Ковтунович І.І. (2019) ВИХОВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ХУДОЖНЬОЇ ПРАЦІ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 153-154.

Міщеня О.М. (2018) ПЕДАГОГІЧНА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ ВАСИЛЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА СУХОМЛИНСЬКОГО. Професійний розвиток педагога, 2018. с. 67-68.

Міщеня О.М. (2015) ГРОМАДЯНСЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В СИСТЕМІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ. Пофесійний розвиток педагога, 2015. с. 26-28.

Міщеня О.М. (2014) ГРОМАДЯНСЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В СИСТЕМІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2014. с. 81-83.

Міщеня О.М. (2007) ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У СТАРШОКЛАСНИКІВ НА ОСНОВІ ЗАВДАНЬ СУЧАСНОГО НАВЧАННЯ. Вища освіта України, 2007: Т. 2. с. 162-166. ISSN 2078-1016

Міщеня О.М. (2008) ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗНАНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). с. 141-147.

Н

Нечипорук Л.І. (2008) ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ У КОНТЕКСТІ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). с. 67-70.

Нечипорук Л.І. (2005) ФОРМУВАННЯ НООСФЕРНОЇ МОРАЛЬНОЇ ПОЗИЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 89-93.

Нечипорук Л.І. та Терешко Л.В. (2016) АКМЕОЛОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 14-16.

О

Оксенюк О.В. (2008) ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ В УЧНІВ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). с. 69-72.

Оксенюк О.В. (2010) ПСИХОЛОГІЯ ВИХОВАННЯ І НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. [Навчальні матеріали]

Оксенюк О.В. (2010) ПЕДАГОГІКА. [Навчальні матеріали]

Оксенюк О.В. ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ В УЧНІВ 8-9 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ. [Автореферат]

Оксенюк О.В. та Шевчук О.А. (2020) ІННОВАЦІЙНІ ПРАКТИКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РОЗВИТКУ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ. Вісник післядипломної освіти, 2020: Вип. 14. с. 106-122.

Олійник О.М. (2011) ТЕАТРАЛЬНО-ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СПРИЙНЯТЛИВОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 42-47.

Омельчук В.В. (2015) РОЛЬ БІБЛІЇ У ВИХОВАННІ МОРАЛЬНО-ХРИСТИЯНСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 32-33.

Онищук О.В. (2019) Особистість учителя у педагогічній спадщині Я. Ф. Чепіги. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 89-90.

П

Павелків О.М. (2004) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА УМОВИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІВИВЧЕННЯ КУРСУ ШКІЛЬНОЇ МАТЕМАТИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 143-147.

Павелків Р.В. (2017) ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ЗДАТНОСТІ ДО МОРАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ В ПРОЦЕСІ АКТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 5-10. ISSN 2518-7503

Павелків Р.В. (2015) ЗАВДАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ РДГУ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 4-8.

Павелків Р.В. (2010) ПРОБЛЕМА ПОШУКУ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 6-9.

Павелків Р.В. (2005) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ САМОСТІЙНОСТІ СУЧАСНИХ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 78-82.

Павелків Р.В. та Петренко І. (2021) ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 39-49. ISSN 2411-4553

Павленко А.С. (2015) СІМ’Я – ЯК ГОЛОВНИЙ ЕЛЕМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 185-187.

Палагнюк В.В. (2010) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ ВИКЛАДАЧА-ПОЧАТКІВЦЯ ВНЗ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 77-79.

Пальчевський С.С. (2004) АКМЕОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЗАЦІЇ САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ЇЇ ДО ТВОРЧОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 148-152.

Пальчевський С.С. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА. [Навчальний посібник]

Пальчевський С.С. СУГЕСТОПЕДАГОГІКА: НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ. [Навчальний посібник]

Пальчевський С.С. (2003) “МІНІ-ЕРМІТАЖ” НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ І ЙОГО МІСЦЕ В СУГЕСТОПЕДИЧНІЙ НАВЧАЛЬНІЙ СИСТЕМІ (ДОСВІД, ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 72-75.

Парховнюк Г.О. та Сингаївський Д.В. (2005) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ДИДАКТИЧНОГО КОМП’ЮТЕРНОГО СЕРЕДОВИЩА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 60-62.

Пелех Ю.В. та Матвійчук А. та Білоус Т.М. (2021) ЦІННІСНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЛЮДИНИ В ОСМИСЛЕННІ І ВИРІШЕННІ СУЧАСНИХ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ. Нова педагогічна думка, 2021 (№ 2): (106). с. 77-83. ISSN 2520-6427

Перець О.М. (2007) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ „ВИЩА ОСВІТА УКРАЇНИ ТА БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС”. Вища освіта України, 2007: Т. 2. с. 62-65. ISSN 2078-1016

Петренко О.Б. (2004) ПРОБЛЕМА СТАНОВЛЕННЯ ГЕНДЕРНОЇ САМОСВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 155-159.

Петренко О.Б. (2001) ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО В СУЧАСНІЙ СІМЕЙНО-РОДИННІЙ І ШКІЛЬНІЙ ПРАКТИЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 121-128.

Петренко О.Б. МЕТОДОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДЖЕНЬ З ОСВІТНІХ, ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК. [Навчальний посібник]

Петренко О.Б. та Баліка Л.М. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ Й ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ. [Навчальний посібник]

Петренко О.Б. та Баліка Л.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРОХОДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ (ПЕДАГОГІЧНОЇ) ПРАКТИКИ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ СТУПЕНЯ ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ (PHD)СПЕЦІАЛЬНОСТІ 011 ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ. [Методичні рекомендації]

Петренко С. (2020) СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПЛАТФОРМ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН-КУРСІВ (МВОК). Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 165-173.

Петренко С.В. та Павелків О.М. (2021) ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVІD-19: АНАЛІЗ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 137-152. ISSN 2411-4553

Петрук Л.П. (2016) НАРОДНІ ТРАДИЦІЇ ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч.І. с. 69-71.

Покотило Г.О. (2013) НЕДОЛІКИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЯК ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 232-235.

Поліщук Н.В. та Крупич В.Р. (2021) ОСНОВИ ДИЗАЙНУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА ФАХІВЦЯ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ (ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА). Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів, 2021. с. 62-69.

Поліщук Н.В. та Панченко М.С. та Панченко І.М. (2008) В.І. ВЕРНАДСЬКИЙ І ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ НАЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). с. 23-27.

Поніманська Т.І. (2011) ГУМАНІЗМ ЯК ЦІННІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. с. 165-176.

Поніманська Т.І. (2002) ГУМАНІСТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ЦІННІСНА ВЗАЄМОДІЯ ВИХОВАТЕЛЯ І ДИТИНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 3-7.

Поніманська Т.І. (2004) ЗМІСТОВИЙ КОМПОНЕНТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ. Педагогічні науки, 2004 (Вип.37). с. 287-290. ISSN 2663-2772

Поніманська Т.І. (2011) ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ДО ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Наука і освіта, 2011 (Вип. 4). с. 320-323. ISSN 2414-4665

Поніманська Т.І. (2015) ВИХОВАННЯ ДУХОВНИХ ПОТРЕБ ДИТИНИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. СУХОМЛИНСЬКОГО. Педагогічний альманах, 2015 (Вип.26). с. 46-51.

Поніманська Т.І. (2011) ВИХОВАННЯ ЯК ГУМАНІСТИЧНА ВЗАЄМОДІЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Педагогічний дискурс, 2011. с. 421-425.

Поніманська Т.І. (2013) ВИХОВАТЕЛЬ І ДИТИНА У КОНЦЕПЦІЇ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В.СУХОМЛИНСЬКОГО. // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, 2013 (123): 1. с. 249-253.

Поніманська Т.І. (2007) РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНИХ ПРІОРИТЕТІВ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Педагогічний дискурс, 2007 (Вип.1). с. 109-115.

Поніманська Т.І. (2003) ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ДІТЕЙ 7-ГО РОКУ ЖИТТЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 90-92.

Потапчук Т.В. (2007) ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА І НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА. Вища освіта України, 2007: Т. 3. с. 51-53. ISSN 2078-1016

Прокопчук (Дикало) В.І. (2020) МЕТОДОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 122-134.

Р

Реверська О.М. та Шевців З.М. (2019) СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. с. 104-107.

Рибчинська К.О. та Ціпан Т.С. (2014) ОРГАНІЗАЦІЯ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ У МІКРОРАЙОНІ ШКОЛИ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 80-86.

Рицька Н.Ф. (2011) ГЕНДЕРНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ВАЖЛИВА ЛАНКА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 135-138.

Руденко Н.М. (2015) ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕТНІЧНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ УЧНІВ СХОДУ І ЗАХОДУ УКРАЇНИ. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди", 2015 (Вип.36): Т.ІІІ (63). с. 158-167.

Руденко Н.М. (2016) РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ В УМОВАХ "АКМЕ-ШКОЛИ". Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): 56 Ч.2. с. 11-13.

Руденко Н.М. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИХОВАТЕЛІВ У СФЕРІ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності, 2019. с. 153-156.

Руденко Н.М. (2016) РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ В УМОВАХ “АКМЕ-ШКОЛИ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 11-13.

С

Семещук О.В. та Лук’яник Л.В. (2014) ПЕДАГОГІЧНА ЦІННІСТЬ УКРАЇНСЬКОЇ БАЙКИ ЯК ЛІТЕРАТУРНОГО ЖАНРУ. Провесійний розвиток педагога, 2014. с. 69-71.

Середюк Л. (2020) МІСТ МІЖ ТЕОРІЄЮ І ПРАКТИКОЮ: БЕЗПЕРЕРВНЕ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ВІДПОВІДЬ НА ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ З КОНЦЕПЦІЄЮ «ВЧИМОСЯ НАВЧАТИ НІМЕЦЬКОЇ». Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 174-180.

Середюк Л.А. (2003) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ, ЯК ЗАСІБ СТВОРЕННЯ НОВИХ ВИХОВУЮЧИХ СИТУАЦІЙ У САМОВИРАЖЕННІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 51-55.

Смалько М.Ф. (2004) ФОРМУВАННЯ Я – КОНЦЕПЦІЇ ЯК ВАЖЛИВИЙ ФАКТОР САМОУСВІДОМЛЕННЯ ОБДАРОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 177-181.

Созонюк О.С. (2002) СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2002: Вип. 3. с. 422-429. ISSN 2519-2558

Сойчук Р.Л. (2016) ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ЯК ОСНОВИ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 24-27.

Сойчук Р.Л. (2015) НАЦІОНАЛЬНІ ЦІННОСТІ ЯК РЕГУЛЯТОР НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Нова педагогічна думка, 2015 (№ 2): (82). с. 153-158. ISSN 2520-6427

Сойчук Р.Л. (2015) СТРУКТУРНА І ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКИ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Нова педагогічна думка, 2015 (№ 4): (84). с. 125-129. ISSN 2520-6427

Сойчук Р.Л. (2013) ПРОБЛЕМА НАЦІОНАЛЬНОЇ ГОРДОСТІ В СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ. Вісник Запорізького національного університету, 2013 (№ 3): (21). с. 102-108.

Сокотун С.А. та Ціпан Т.С. (2014) СОЦІАЛІЗАЦІЯ ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 102-108.

Солончук В.С. та Веремчук А.П. (2019) ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ЯК МОДЕЛЬ СУЧАСНОГО СОЦІАЛЬНОГО УСТРОЮ В УКРАЇНІ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 188-190.

Сочинська Р.П. (2019) ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ У ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 142-146. ISSN 2518-7503

Сташук О. (2019) ТОНАЛЬНЕ ВИРІШЕННЯ АКАДЕМІЧНОГО РИСУНКУ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 151-155.

Стельмашук Ж. та Ваколюк А. (2019) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 259-265.

Стецула Н.О. та Абрамова О.В. та Герасимчук Г.А. та Крижановська Т.І. та Крусь О.П. (2023) ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ STEM-ОСВІТИ: ІНТЕГРАЦІЯ В ОСВІТІ. Наука і техніка сьогодні, 2023 (3): 17. с. 428-436.

Стрельніков В. та Виткалов В.Г. (2023) РОЗВИТОК ЕТНОКУЛЬТУРНОГО КОМПОНЕНТА ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАЛЬНИХ ПРАКТИК. Українська професійна освіта, 2023 (№13). с. 104-113. ISSN 2616-6747

Сілков В.В. (2013) ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДІЙСНЮВАТИ НАСТУПНІСТЬ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ МІЖ І-ІV ТА V-VІ КЛАСАМИ. Професійний розвиток педагога, 2013. с. 5-8.

Сілков В.В. та Сілкова Е.О. (2007) ТЕХНОЛОГІЯ ПЕРЕХОДУ НА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНУ СИСТЕМУ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Вища освіта України, 2007: Т. 1. с. 137-142. ISSN 2078-1016

Т

Тадєєв П.О. (1996) ВПЛИВ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦЬ Є.Я. РЕМЕЗА НА РОЗВИТОК ЗМІСТУ СУЧАСНОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Волинський математичний вісник, 1996 (Вип.3). с. 128-129.

Терешко Л.В. (2002) ДО ПИТАННЯ ВИХОВАННЯ ЗДОРОВОЇ ДИТИНИ В СІМ’Ї. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 107-111.

Тимощук Н.С. (2005) ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 50-56.

Тимощук Н.С. (2004) ФОРМУВАННЯ САМОСВІДОМОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 204-206.

Третяк О.М. (2018) ГУМАНІСТИЧНІ ІДЕЇ В. СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2018. с. 95-96.

Трофимчук О.І. (2008) ЕТНОПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ У ВИХОВАННІ МУЗИКАНТІВ_ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). с. 150-153.

Трофімчук В.М. (2008) ХУДОЖНЄ КОНСТРУЮВАННЯ ЯК ТВОРЧИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ПРОЕКТНОГО МОДЕЛЮВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). с. 94-96.

Трофімчук В.М. (2006) ОРГАНІЗАЦІЙНІ ФОРМИ ТА МЕТОДИ ХУДОЖНЬО-КОНСТРУКТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 67-72.

У

Ульяновська Л.П. (2006) ВОКАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ В УЧБОВОМУ ХОРОВОМУ КОЛЕКТИВІ: СПРОБА СТВОРЕННЯ СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 127-129.

Усач К.А. та Сойчук Р.Л. (2019) САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. с. 112-114.

Ф

Фарина Н.П. (2008) ВИХОВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В КОНТЕКСТІ ТВОРЧОГО ШЛЯХУ ВОЛОДИМИРА ІВАСЮКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). с. 165-167.

Х

Хомич І.С. (2017) МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 153-159. ISSN 2518-7503

Хупавцева Н.О. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФАСИЛІТАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ. In: Особистість у контексті морального та професійного зростання. Центр учбової літератури, Київ, с. 140-155. ISBN 978-611-01-1693-0

Ц

Цуканова М.С. (2010) СОЦІАЛЬНО - ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ТА РЕАБІЛІТАЦІЯ БЕЗДОГЛЯДНИМ І БЕЗПРИТУЛЬНИМ ДІТЯМ У ПРИТУЛКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 100-103.

Ціпан Т. (2019) ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ У ЧЛЕНІВ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 293-301.

Ціпан Т.С. (2011) ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ У ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. с. 217-227.

Ціпан Т.С. ІСТОРІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТЯЧИХ І МОЛОДІЖНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. [Методичні рекомендації]

Ціпан Т.С. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВНОЇ РОБОТИ. [Методичні рекомендації]

Ціпан Т.С. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ. [Методичні рекомендації]

Ціпан Т.С. ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА РОБОТИ ДИТЯЧИХ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. [Методичні рекомендації]

Ціпан Т.С. (2021) ПАРТНЕРСЬКА ВЗАЄМОДІЯ В ДІАДІ «СІМ’Я – ШКОЛА». Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 176-185. ISSN 2411-4553

Ч

Черній А.Л. (2005) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПЛАСТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 45-47.

Чорна О.Ю. (2019) ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 129-130.

Ш

Шадюк О. та Солодуха О. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЛЮБОВІ ДО МАЛОЇ БАТЬКІВЩИНИ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 174-176.

Шалівська Ю. (2020) ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ МОЛОДИХ ПЕДАГОГІВ У НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 187-193.

Шевчук К.С. та Чурило Т. (2020) ОСОБЛИВОСТІ, ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 276-278.

Шевчук О.А. ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я. [Автореферат]

Шевчук О.А. (2004) ВПЛИВ СИСТЕМИ "ШКОЛА ЗДОРОВ'Я" НА ФОРМУВАННЯ СИСТЕМНОСТІ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, 2004: Вип. 11. с. 194-197.

Шевчук О.А. (2008) ІННОВАЦІЙНІ УРОКИ ОСНОВ ЗДОРОВ'Я. 7 клас. [Навчальні матеріали]

Шпак Л.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІГРОВОЇ ТЕРАПІЇ В РОБОТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 188-192. ISSN 2518-7503

Шульжук Н.В. (2023) ЕМОЦІЇ У КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМНОГО ПОЛЯ КОГНІТИВНО-ДИСКУРСНОЇ МОВОЗНАВЧОЇ ПАРАДИГМИ ТА АНТРОПОЗОРІЄНТОВАНОЇ ЛІНГВОДИДАКТИКИ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія: філологія, 2023 (Вип.17): (85). с. 316-320. ISSN 2519-2558

Шульжук Н.В. (2019) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА: КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТ. Нова педагогічна думка, 2019 (№ 3): 99. с. 108-110. ISSN 2520-6427

Шульжук Н.В. (2022) ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОВЦЯ. Topical issues of modern science, society and education, 2022. с. 1532-1537.

Шурин О.І. (2021) РЕАЛІЗАЦІЯ ІКТ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ. Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів, 2021. с. 103-106.

Шутяк В.Г. (2019) ЗНАННЯ Й УМІННЯ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 229-231.

Шутяк В.Г. (2015) МОДЕЛЮВАННЯ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ НАБОРІВ КОНСТРУКТОРІВ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 174-176.

Шутяк В.Г. (2011) ОЗНАЙОМЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТЕХНІКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 168-172.

Ю

Юзик О.П. (2020) ПРОФЕСІЙНЕ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ В УКРАЇНІ ТА РЕСПУБЛІЦІ ПОЛЬЩА. Актуальні питання гуманітарних наук, 2020 (Т. 4): Вип. 30. с. 293-298. ISSN 2308-4855, 2308-4863

Юрчук О. та Тишинська Я. (2021) РІВЕНЬ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 183-186.

Я

Яковишина Т.В. (2020) ПРАВОВИЙ АСПЕКТ У МОРАЛЬНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Scientific Horizon in the Context of Social Crises, 2020. с. 73-79.

Яницкий М.С. та Серый А.В. та Пелех Ю.В. (2013) ЦЕННОСТНО-СМЫСЛОВАЯ ПАРАДИГМА КАК ОСНОВА ПОСТНЕКЛАССИЧЕСКОЙ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПСИХОЛОГИИ. Философия образования, 2013 (№ 1): (46). с. 175-185.

Янцур М.С. (2008) ПІДГОТОВЛЕНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). с. 115-121.

Янцур М.С. (2005) ПЕРСПЕКТИВИ РЕФОРМУВАННЯ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 4-9.

Янцур М.С. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОФОРIЄНТАЦIЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ. Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів, 2021. с. 106-113.

Янцур М.С. (2021) ФОРМУВАННЯ ПРОФОРIЄНТАЦIЙНІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ. Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів, 2021. с. 114-121.

Янцур М.С. та Варич О.С. (2008) ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД СОЦІОНІЧНОГО ТИПУ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). с. 70-77.

Янчук О.О. та Бричок С.Б. (2019) ДЗЕРКАЛО НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ В НАДБАННЯХ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. с. 25-27.

Яцюк Н.О. (2004) ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В НАВЧАЛЬНО- ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 230-237.

Цей список був створений у Wed Apr 24 12:44:28 2024 EEST.