Косарєва Г.М. and Руденко Н.М. (2018) АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ПОВЕДІНКОВОГО КОМПОНЕНТА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2018 (Вип.24): Ч.1. pp. 138-143. ISSN 2309-9763
|
Text
Косарєва Г.,Руденко Н.Поведінковий компонент толерантності.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
У статті висвітлено аналіз проблеми формування педагогічної толерантності у майбутніх вихователів. Проаналізовано результати діагностики рівня сформованості поведінкового компонента толерантного ставлення студентів до дітей з особливими потребами.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Косарєва Г. Аналіз сформованості поведінкового компонента толерантного ставлення до дітей з особливими потребами у майбутніх вихователів / Г.Косарєва, Н.Руденко // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр. - Кам'янець-Подільський, 2018. - Вип. 24, ч.1. - С. 138-143. |
Uncontrolled Keywords: | толерантність, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта, гуманість, вихователь |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Divisions: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Depositing User: | Редактор |
Date Deposited: | 21 Oct 2020 10:30 |
Last Modified: | 21 Oct 2020 10:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1164 |
Actions (login required)
View Item |