Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ПОВЕДІНКОВОГО КОМПОНЕНТА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ

Косарєва Г.М. та Руденко Н.М. (2018) АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ПОВЕДІНКОВОГО КОМПОНЕНТА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2018 (Вип.24): Ч.1. с. 138-143. ISSN 2309-9763

[img]
Перегляд
Текст
Косарєва Г.,Руденко Н.Поведінковий компонент толерантності.pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті висвітлено аналіз проблеми формування педагогічної толерантності у майбутніх вихователів. Проаналізовано результати діагностики рівня сформованості поведінкового компонента толерантного ставлення студентів до дітей з особливими потребами.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Косарєва Г. Аналіз сформованості поведінкового компонента толерантного ставлення до дітей з особливими потребами у майбутніх вихователів / Г.Косарєва, Н.Руденко // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр. - Кам'янець-Подільський, 2018. - Вип. 24, ч.1. - С. 138-143.
Ключові слова: толерантність, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта, гуманість, вихователь
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 21 Жов 2020 10:30
Останні зміни: 21 Жов 2020 10:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1164

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу