Косарєва Г.М. та Руденко Н.М. (2018) АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ПОВЕДІНКОВОГО КОМПОНЕНТА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2018 (Вип.24): Ч.1. с. 138-143. ISSN 2309-9763
|
Текст
Косарєва Г.,Руденко Н.Поведінковий компонент толерантності.pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлено аналіз проблеми формування педагогічної толерантності у майбутніх вихователів. Проаналізовано результати діагностики рівня сформованості поведінкового компонента толерантного ставлення студентів до дітей з особливими потребами.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Косарєва Г. Аналіз сформованості поведінкового компонента толерантного ставлення до дітей з особливими потребами у майбутніх вихователів / Г.Косарєва, Н.Руденко // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр. - Кам'янець-Подільський, 2018. - Вип. 24, ч.1. - С. 138-143. |
Ключові слова: | толерантність, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта, гуманість, вихователь |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 21 Жов 2020 10:30 |
Останні зміни: | 21 Жов 2020 10:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1164 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |