Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ В КЛАСІ АНСАМБЛЮ

Горіна Л.І. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ В КЛАСІ АНСАМБЛЮ. Актуальні проблеми народно-інструментального виконавства в Україні: історія і сучасність, 2019. с. 168-174.

[img]
Перегляд
Текст
Горіна Л.І..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті сформульовано теорію виховання лідера, яка ґрунтується на науковому підході до формування та розвитку дефініцій лідера в умовах музичного ансамблевого виховання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Горіна Л.І. Пелагогічні умови формування лідерських якостей в класі ансамблю / Л.І.Горіна // Актуальні проблеми народно-інструментального виконавства в Україні: історія і сучасність : зб. наук. пр. / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т мистецтв; ред.-упоряд. Л.І. Горіна. – Рівне : Волин. обереги, 2019. – С. 168-174.
Ключові слова: музичне виховання, лідер, ансамбль, народні інструменти
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика > 785 Інструментальна музика. Симфонічна музика. Музика для оркестрів. Музика для ансамблів
Підрозділи: Інститут мистецтв > Кафедра народних інструментів
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 17 Лют 2022 09:00
Останні зміни: 17 Лют 2022 09:00
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10571

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу