ДО ПИТАННЯ ПРО СПОСОБИ КЕРІВНИЦТВА НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ ОВОЛОДІННЯ ВИРАЗНИМ ЧИТАННЯМ

Захарчук З.О. (2006) ДО ПИТАННЯ ПРО СПОСОБИ КЕРІВНИЦТВА НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ ОВОЛОДІННЯ ВИРАЗНИМ ЧИТАННЯМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 137-141.

[img] Text
Захарчук З.О

Download (2MB)

Abstract

У статті викладається теоретично обґрунтована та експериментально перевірена методика навчання експериментального читання молодших школярів в умовах уроку. Суть її заключається в максимальній педагогізації і цілеспрямованості способів керівництва навчально-виховним процесом оволодіння виразним читанням. Вони реалізуються через дидактичні структури уроків читання різних типів, їх зміст, втілюють провідні ідеї навчальних програм, психофізіологічні та лінгводидактичні вимоги до уроку.

Item Type: Article
Additional Information: Захарчук З.А. До питання про способи керівництва навчальним процесом оволодіння виразним читанням / З.А. Захарчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 35. - С. 137-141.
Uncontrolled Keywords: виразне читання, техніка мовлення, логіка мовлення і читання, педогогізація методики виразного читання, осмислення, емоційно-образний та лексико-стилістичний аналізи
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Divisions: Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Depositing User: Галина Тарасюк
Date Deposited: 27 Apr 2021 07:13
Last Modified: 27 Apr 2021 07:13
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6527

Actions (login required)

View Item View Item