Захарчук З.О. (2006) ДО ПИТАННЯ ПРО СПОСОБИ КЕРІВНИЦТВА НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ ОВОЛОДІННЯ ВИРАЗНИМ ЧИТАННЯМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 137-141.
![]() |
Text
Захарчук З.О Download (2MB) |
Abstract
У статті викладається теоретично обґрунтована та експериментально перевірена методика навчання експериментального читання молодших школярів в умовах уроку. Суть її заключається в максимальній педагогізації і цілеспрямованості способів керівництва навчально-виховним процесом оволодіння виразним читанням. Вони реалізуються через дидактичні структури уроків читання різних типів, їх зміст, втілюють провідні ідеї навчальних програм, психофізіологічні та лінгводидактичні вимоги до уроку.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Захарчук З.А. До питання про способи керівництва навчальним процесом оволодіння виразним читанням / З.А. Захарчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 35. - С. 137-141. |
Uncontrolled Keywords: | виразне читання, техніка мовлення, логіка мовлення і читання, педогогізація методики виразного читання, осмислення, емоційно-образний та лексико-стилістичний аналізи |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Divisions: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Depositing User: | Галина Тарасюк |
Date Deposited: | 27 Apr 2021 07:13 |
Last Modified: | 27 Apr 2021 07:13 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6527 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |