Захарчук З.О. (2006) ДО ПИТАННЯ ПРО СПОСОБИ КЕРІВНИЦТВА НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ ОВОЛОДІННЯ ВИРАЗНИМ ЧИТАННЯМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 137-141.
Текст
Захарчук З.О Завантажити (2MB) |
Анотація
У статті викладається теоретично обґрунтована та експериментально перевірена методика навчання експериментального читання молодших школярів в умовах уроку. Суть її заключається в максимальній педагогізації і цілеспрямованості способів керівництва навчально-виховним процесом оволодіння виразним читанням. Вони реалізуються через дидактичні структури уроків читання різних типів, їх зміст, втілюють провідні ідеї навчальних програм, психофізіологічні та лінгводидактичні вимоги до уроку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Захарчук З.А. До питання про способи керівництва навчальним процесом оволодіння виразним читанням / З.А. Захарчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 35. - С. 137-141. |
Ключові слова: | виразне читання, техніка мовлення, логіка мовлення і читання, педогогізація методики виразного читання, осмислення, емоційно-образний та лексико-стилістичний аналізи |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 27 Квіт 2021 07:13 |
Останні зміни: | 27 Квіт 2021 07:13 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6527 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |