Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДО ПИТАННЯ ПРО СПОСОБИ КЕРІВНИЦТВА НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ ОВОЛОДІННЯ ВИРАЗНИМ ЧИТАННЯМ

Захарчук З.О. (2006) ДО ПИТАННЯ ПРО СПОСОБИ КЕРІВНИЦТВА НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ ОВОЛОДІННЯ ВИРАЗНИМ ЧИТАННЯМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 137-141.

[img] Текст
Захарчук З.О

Завантажити (2MB)

Анотація

У статті викладається теоретично обґрунтована та експериментально перевірена методика навчання експериментального читання молодших школярів в умовах уроку. Суть її заключається в максимальній педагогізації і цілеспрямованості способів керівництва навчально-виховним процесом оволодіння виразним читанням. Вони реалізуються через дидактичні структури уроків читання різних типів, їх зміст, втілюють провідні ідеї навчальних програм, психофізіологічні та лінгводидактичні вимоги до уроку.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Захарчук З.А. До питання про способи керівництва навчальним процесом оволодіння виразним читанням / З.А. Захарчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2006. - Вип. 35. - С. 137-141.
Ключові слова: виразне читання, техніка мовлення, логіка мовлення і читання, педогогізація методики виразного читання, осмислення, емоційно-образний та лексико-стилістичний аналізи
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 27 Квіт 2021 07:13
Останні зміни: 27 Квіт 2021 07:13
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6527

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу