Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕАТРАЛЬНО-ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СПРИЙНЯТЛИВОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Олійник О.М. (2011) ТЕАТРАЛЬНО-ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СПРИЙНЯТЛИВОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 42-47.

[img]
Перегляд
Текст
Олійник О.М..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

В статті характеризується роль театрально-освітнього простору у формуванні емоційної сприйнятливості дітей дошкільного віку; подано практичні рекомендації щодо організації освітнього простору в дошкільному навчальному закладі для здійснення театральної діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Олійник О.М. Театрально-освітній простір дошкільного навчального закладу як передумова формування емоційної сприйнятливості дітей дошкільного віку / О.М. Олійник // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2011. - Вип. 2 (45). - С. 42-47.
Ключові слова: театрально-освітній простір, театралізована діяльність, емоційна чуйність, емоційна сприйнятливість, методи розвитку емоційної сприйнятливості
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 05 Бер 2021 10:07
Останні зміни: 05 Бер 2021 10:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4737

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу