ТЕОРЕТИЧНА ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ПРОЦЕСІ СПРИЙМАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ

Іванова Л.І. and Шевчук М.М. (2017) ТЕОРЕТИЧНА ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ПРОЦЕСІ СПРИЙМАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Професійний розвиток педагога, 2017. pp. 343-347.

[img]
Preview
Text
Іванова Л.І., Шевчук М.М..pdf

Download (4MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Іванова Л.І. Теоретична доцільність використання дидактичних ігор у процесі сприймання літературних творів молодшими школярами / Л.І.Іванова, М.М.Шевчук // Професійний розвиток педагога : матеріали міжнарод. наук.-практ. інтернет-конф. "Сучасний вчитель початкової школи: європейський вимір". - Рівне, 2017. - С. 343-347.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 08 Jan 2021 10:10
Last Modified: 08 Jan 2021 10:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2441

Actions (login required)

View Item View Item