Іванова Л.І. and Шевчук М.М. (2017) ТЕОРЕТИЧНА ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ПРОЦЕСІ СПРИЙМАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Професійний розвиток педагога, 2017. pp. 343-347.
|
Text
Іванова Л.І., Шевчук М.М..pdf Download (4MB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Іванова Л.І. Теоретична доцільність використання дидактичних ігор у процесі сприймання літературних творів молодшими школярами / Л.І.Іванова, М.М.Шевчук // Професійний розвиток педагога : матеріали міжнарод. наук.-практ. інтернет-конф. "Сучасний вчитель початкової школи: європейський вимір". - Рівне, 2017. - С. 343-347. |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Divisions: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Depositing User: | Редактор |
Date Deposited: | 08 Jan 2021 10:10 |
Last Modified: | 08 Jan 2021 10:10 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2441 |
Actions (login required)
View Item |