Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИЧНА ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ПРОЦЕСІ СПРИЙМАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ

Іванова Л.І. та Шевчук М.М. (2017) ТЕОРЕТИЧНА ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ПРОЦЕСІ СПРИЙМАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 343-347.

[img]
Перегляд
Текст
Іванова Л.І., Шевчук М.М..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Іванова Л.І. Теоретична доцільність використання дидактичних ігор у процесі сприймання літературних творів молодшими школярами / Л.І.Іванова, М.М.Шевчук // Професійний розвиток педагога : матеріали міжнарод. наук.-практ. інтернет-конф. "Сучасний вчитель початкової школи: європейський вимір". - Рівне, 2017. - С. 343-347.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 08 Січ 2021 10:10
Останні зміни: 08 Січ 2021 10:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2441

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу