Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

«Морально-дефективне дитинство» – «булінг»: трансформація проблеми в історико-педагогічному вимірі (20-ті роки ХХ століття – початок ХХІ століття)

Бондарець М.А. (2019) «Морально-дефективне дитинство» – «булінг»: трансформація проблеми в історико-педагогічному вимірі (20-ті роки ХХ століття – початок ХХІ століття). Професійний розвиток педагога, 2019. с. 137-138.

[img]
Перегляд
Текст
Бондарець М.А..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бондарець М.А. «Морально-дефективне дитинство» – «булінг»: трансформація проблеми в історико-педагогічному вимірі (20-ті роки ХХ століття – початок ХХІ століття) / М.А.Бондарець // Професійний розвиток педагога : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. «Сучасний вчитель початкової школи: проблеми і перспективи в контексті освітньої реформи» (29 берез. 2019 р., м. Рівне) / ред. кол.: Р.Л.Сойчук, О.М.Третяк, Т.В.Яковишина. – Рівне, 2019. – С. 137-137.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 21 Серп 2020 10:46
Останні зміни: 26 Серп 2020 10:14
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/451

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу