«Морально-дефективне дитинство» – «булінг»: трансформація проблеми в історико-педагогічному вимірі (20-ті роки ХХ століття – початок ХХІ століття)

Бондарець М.А. (2019) «Морально-дефективне дитинство» – «булінг»: трансформація проблеми в історико-педагогічному вимірі (20-ті роки ХХ століття – початок ХХІ століття). Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 137-138.

[img]
Preview
Text
Бондарець М.А..pdf

Download (5MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Бондарець М.А. «Морально-дефективне дитинство» – «булінг»: трансформація проблеми в історико-педагогічному вимірі (20-ті роки ХХ століття – початок ХХІ століття) / М.А.Бондарець // Професійний розвиток педагога : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. «Сучасний вчитель початкової школи: проблеми і перспективи в контексті освітньої реформи» (29 берез. 2019 р., м. Рівне) / ред. кол.: Р.Л.Сойчук, О.М.Третяк, Т.В.Яковишина. – Рівне, 2019. – С. 137-137.
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 21 Aug 2020 10:46
Last Modified: 26 Aug 2020 10:14
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/451

Actions (login required)

View Item View Item