Бондарець М.А. (2019) «Морально-дефективне дитинство» – «булінг»: трансформація проблеми в історико-педагогічному вимірі (20-ті роки ХХ століття – початок ХХІ століття). Професійний розвиток педагога, 2019. с. 137-138.
|
Текст
Бондарець М.А..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бондарець М.А. «Морально-дефективне дитинство» – «булінг»: трансформація проблеми в історико-педагогічному вимірі (20-ті роки ХХ століття – початок ХХІ століття) / М.А.Бондарець // Професійний розвиток педагога : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. «Сучасний вчитель початкової школи: проблеми і перспективи в контексті освітньої реформи» (29 берез. 2019 р., м. Рівне) / ред. кол.: Р.Л.Сойчук, О.М.Третяк, Т.В.Яковишина. – Рівне, 2019. – С. 137-137. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 21 Серп 2020 10:46 |
Останні зміни: | 26 Серп 2020 10:14 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/451 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |