Бондарець М.А. (2019) «Морально-дефективне дитинство» – «булінг»: трансформація проблеми в історико-педагогічному вимірі (20-ті роки ХХ століття – початок ХХІ століття). Професійний розвиток педагога, 2019. с. 137-138.
  | 
            
              
Текст
 Бондарець М.А..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд  | 
          
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бондарець М.А. «Морально-дефективне дитинство» – «булінг»: трансформація проблеми в історико-педагогічному вимірі (20-ті роки ХХ століття – початок ХХІ століття) / М.А.Бондарець // Професійний розвиток педагога : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. «Сучасний вчитель початкової школи: проблеми і перспективи в контексті освітньої реформи» (29 берез. 2019 р., м. Рівне) / ред. кол.: Р.Л.Сойчук, О.М.Третяк, Т.В.Яковишина. – Рівне, 2019. – С. 137-137. | 
| Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти  | 
        
| Підрозділи: | Педагогічний факультет | 
| Користувач, що депонує: | Редактор | 
| Дата внесення: | 21 Серп 2020 10:46 | 
| Останні зміни: | 26 Серп 2020 10:14 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/451 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 
		    


