Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ МОДЕЛІ ВИВЧЕННЯ ВЗАЄМОДІЇ БАТЬКІВ І ДІТЕЙ

Косарєва О.І. (2004) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ МОДЕЛІ ВИВЧЕННЯ ВЗАЄМОДІЇ БАТЬКІВ І ДІТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.29). с. 139-143.

[img]
Перегляд
Текст
Косарєва О.І..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

В статті розглядаються найбільш відомі погляди представників різних психологічних шкіл на причини виникнення конфліктів між батьками та їх дітьми. Описано моделі роботи з батьками, що відрізняються постановкою цілей і завдань.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Косарєва О.І. Психолого-педагогічні моделі вивчення взаємодії батьків і дітей / О.І. Косарєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2004. - Вип. 29. - С. 139-143.
Ключові слова: взаємодія дорослого з дитиною, групові методи роботи, психологічний підхід
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 17 Трав 2021 10:20
Останні зміни: 18 Трав 2021 10:47
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7059

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу