Косарєва О.І. (2004) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ МОДЕЛІ ВИВЧЕННЯ ВЗАЄМОДІЇ БАТЬКІВ І ДІТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.29). с. 139-143.
|
Текст
Косарєва О.І..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
В статті розглядаються найбільш відомі погляди представників різних психологічних шкіл на причини виникнення конфліктів між батьками та їх дітьми. Описано моделі роботи з батьками, що відрізняються постановкою цілей і завдань.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Косарєва О.І. Психолого-педагогічні моделі вивчення взаємодії батьків і дітей / О.І. Косарєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2004. - Вип. 29. - С. 139-143. |
Ключові слова: | взаємодія дорослого з дитиною, групові методи роботи, психологічний підхід |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 17 Трав 2021 10:20 |
Останні зміни: | 18 Трав 2021 10:47 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7059 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |