ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ЗДАТНОСТІ ДО МОРАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ В ПРОЦЕСІ АКТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Павелків Р.В. (2017) ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ЗДАТНОСТІ ДО МОРАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ В ПРОЦЕСІ АКТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 5-10. ISSN 2518-7503

[img]
Preview
Text
Р.В.Павелків.pdf

Download (5MB) | Preview

Abstract

У статті подано теоретичне обґрунтування та експериментальне вивчення особливостей формування здатності молодших школярів до моральної рефлексії в процесі активного соціально-психологічного навчання. Аналізуються основні принципи активного соціально-психологічного навчання дітей молодшого шкільного віку та особливості їх реалізації: принцип активності, принцип зворотного зв’язку, принцип «тут і тепер» та принцип щирості та партнерства у спілкуванні. Представлено програму спеціальних занять з розвитку моральної рефлексії для молодших школярів з використанням елементів активного соціально-психологічного навчання та результати її апробації.

Item Type: Article
Additional Information: Павелків Р.В. Формування та розвиток здатності до моральної рефлексії в процесі активного соціально-психологічного навчання молодших школярів / Р.В.Павелків // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна, Н.В.Корчакова. - Рівне, 2017. - Вип. 8. - С. 5-10.
Uncontrolled Keywords: моральна рефлексія, моральний розвиток, соціально-психологічне навчання, молодші школярі
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 11 Sep 2020 09:13
Last Modified: 11 Sep 2020 09:13
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/623

Actions (login required)

View Item View Item