Павелків Р.В. (2017) ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ЗДАТНОСТІ ДО МОРАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ В ПРОЦЕСІ АКТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 5-10. ISSN 2518-7503
|
Текст
Р.В.Павелків.pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
У статті подано теоретичне обґрунтування та експериментальне вивчення особливостей формування здатності молодших школярів до моральної рефлексії в процесі активного соціально-психологічного навчання. Аналізуються основні принципи активного соціально-психологічного навчання дітей молодшого шкільного віку та особливості їх реалізації: принцип активності, принцип зворотного зв’язку, принцип «тут і тепер» та принцип щирості та партнерства у спілкуванні. Представлено програму спеціальних занять з розвитку моральної рефлексії для молодших школярів з використанням елементів активного соціально-психологічного навчання та результати її апробації.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Павелків Р.В. Формування та розвиток здатності до моральної рефлексії в процесі активного соціально-психологічного навчання молодших школярів / Р.В.Павелків // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна, Н.В.Корчакова. - Рівне, 2017. - Вип. 8. - С. 5-10. |
Ключові слова: | моральна рефлексія, моральний розвиток, соціально-психологічне навчання, молодші школярі |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Вер 2020 09:13 |
Останні зміни: | 11 Вер 2020 09:13 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/623 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |