ВИХОВАТЕЛЬ І ДИТИНА У КОНЦЕПЦІЇ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В.СУХОМЛИНСЬКОГО

Поніманська Т.І. (2013) ВИХОВАТЕЛЬ І ДИТИНА У КОНЦЕПЦІЇ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В.СУХОМЛИНСЬКОГО. // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, 2013 (123): 1. pp. 249-253.

[img]
Preview
Text
Поніманська Т.І. Вихователь і дитина..pdf

Download (361kB) | Preview

Abstract

Проаналізовано поняття «педагогічна взаємодія» у системі гуманістичного виховання В.Сухомлинського. Розкрито значення і типи педагогічної взаємодії вихователя і дітей старшого дошкільного віку. Гуманістична особистісна професійна позиція педагога розглядається як основа педагогічної взаємодії.

Item Type: Article
Additional Information: Поніманська Т. Вихователь і дитина у концепції гуманістичного виховання В.Сухомлинського / Т. Поніманська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(1). - С. 249-253.
Uncontrolled Keywords: розвиток особистості, мовленнєвотворчі здібності, виражальні засоби мови, текстотворчі уміння
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Depositing User: Людмила Буравкова
Date Deposited: 29 Dec 2021 10:35
Last Modified: 29 Dec 2021 10:35
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10255

Actions (login required)

View Item View Item