Поніманська Т.І. (2013) ВИХОВАТЕЛЬ І ДИТИНА У КОНЦЕПЦІЇ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В.СУХОМЛИНСЬКОГО. // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, 2013 (123): 1. с. 249-253.
|
Текст
Поніманська Т.І. Вихователь і дитина..pdf Завантажити (361kB) | Перегляд |
Анотація
Проаналізовано поняття «педагогічна взаємодія» у системі гуманістичного виховання В.Сухомлинського. Розкрито значення і типи педагогічної взаємодії вихователя і дітей старшого дошкільного віку. Гуманістична особистісна професійна позиція педагога розглядається як основа педагогічної взаємодії.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Поніманська Т. Вихователь і дитина у концепції гуманістичного виховання В.Сухомлинського / Т. Поніманська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(1). - С. 249-253. |
Ключові слова: | розвиток особистості, мовленнєвотворчі здібності, виражальні засоби мови, текстотворчі уміння |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 29 Груд 2021 10:35 |
Останні зміни: | 29 Груд 2021 10:35 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10255 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |