Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ ВИКЛАДАЧА-ПОЧАТКІВЦЯ ВНЗ

Палагнюк В.В. (2010) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ ВИКЛАДАЧА-ПОЧАТКІВЦЯ ВНЗ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 77-79.

[img]
Перегляд
Текст
Палагнюк В.В..pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

Подано теоретичний аналіз проблеми психологічної допомоги в процесі професійної адаптації викладача-початківця ВНЗ. Запропоновано використання психологічного тренінгу як провідного засобу психологічної допомоги в процесі професійної адаптації.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Палагнюк В.В. Теоретичні засади психологічної допомоги в процесі професійної адаптації викладача-початківця ВНЗ / В.В. Палагнюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2010. - Вип. 2 (43). - С. 77-79.
Ключові слова: професійна адаптація, психологічна допомога, психологічний тренінг
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра практичної психології та психотерапії
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 12 Бер 2021 06:57
Останні зміни: 12 Бер 2021 06:57
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4943

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу