Палагнюк В.В. (2010) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ ВИКЛАДАЧА-ПОЧАТКІВЦЯ ВНЗ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 77-79.
|
Текст
Палагнюк В.В..pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
Подано теоретичний аналіз проблеми психологічної допомоги в процесі професійної адаптації викладача-початківця ВНЗ. Запропоновано використання психологічного тренінгу як провідного засобу психологічної допомоги в процесі професійної адаптації.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Палагнюк В.В. Теоретичні засади психологічної допомоги в процесі професійної адаптації викладача-початківця ВНЗ / В.В. Палагнюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2010. - Вип. 2 (43). - С. 77-79. |
Ключові слова: | професійна адаптація, психологічна допомога, психологічний тренінг |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра практичної психології та психотерапії |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 12 Бер 2021 06:57 |
Останні зміни: | 12 Бер 2021 06:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/4943 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |