Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОЗНАЙОМЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ІЗ ЗАКОНОМІРНОСТЯМИ ВІКОВОГО РОЗВИТКУ ПРОСОЦІАЛЬНИХ ТЕНДЕНЦІЙ ОСОБИСТОСТІ

Корчакова Н.В. (2015) ОЗНАЙОМЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ІЗ ЗАКОНОМІРНОСТЯМИ ВІКОВОГО РОЗВИТКУ ПРОСОЦІАЛЬНИХ ТЕНДЕНЦІЙ ОСОБИСТОСТІ. Науковий вісник Мукачівського державного університету, 2015 (Вип. 1): (1). с. 113-116.

[img]
Перегляд
Текст
Корчакова Н.В. Ознайомлення_майбутніх_педагогів.pdf

Завантажити (528kB) | Перегляд

Анотація

У статті проаналізовано питання розширення змістового компоненту професійної підготовки майбутніх вчителів через їх ознайомлення з результатами сучасних досліджень у галузі психологічної науки. Визначено напрямки пошуків щодо вікового розвитку просоціальної поведінки особистості, проаналізовано дослідження питань з інструментальної допомоги, ресурсного обміну, емпатії в епоху дитинства та підлітковості.Розглянуто питання значимості обізнаності вчителів просоціального розвитку для організації педагогічного супроводу соціалізації.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Корчакова Н. В. Ознайомлення майбутніх педагогів із закономірностями вікового розвитку просоціальних тенденцій особистості / Н. В. Корчакова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 1. - С. 113-116.
Ключові слова: просоціальна поведінка, допомога, емпатія, ресурсний обмін, зміст професійної підготовки
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 01 Квіт 2021 09:24
Останні зміни: 01 Квіт 2021 09:24
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5751

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу