Корчакова Н.В. (2015) ОЗНАЙОМЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ІЗ ЗАКОНОМІРНОСТЯМИ ВІКОВОГО РОЗВИТКУ ПРОСОЦІАЛЬНИХ ТЕНДЕНЦІЙ ОСОБИСТОСТІ. Науковий вісник Мукачівського державного університету, 2015 (Вип. 1): (1). с. 113-116.
|
Текст
Корчакова Н.В. Ознайомлення_майбутніх_педагогів.pdf Завантажити (528kB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано питання розширення змістового компоненту професійної підготовки майбутніх вчителів через їх ознайомлення з результатами сучасних досліджень у галузі психологічної науки. Визначено напрямки пошуків щодо вікового розвитку просоціальної поведінки особистості, проаналізовано дослідження питань з інструментальної допомоги, ресурсного обміну, емпатії в епоху дитинства та підлітковості.Розглянуто питання значимості обізнаності вчителів просоціального розвитку для організації педагогічного супроводу соціалізації.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Корчакова Н. В. Ознайомлення майбутніх педагогів із закономірностями вікового розвитку просоціальних тенденцій особистості / Н. В. Корчакова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 1. - С. 113-116. |
Ключові слова: | просоціальна поведінка, допомога, емпатія, ресурсний обмін, зміст професійної підготовки |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 31 Демографія, соціологія, статистика > 316 Соціологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 01 Квіт 2021 09:24 |
Останні зміни: | 01 Квіт 2021 09:24 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5751 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |