ЕМОЦІЇ У КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМНОГО ПОЛЯ КОГНІТИВНО-ДИСКУРСНОЇ МОВОЗНАВЧОЇ ПАРАДИГМИ ТА АНТРОПОЗОРІЄНТОВАНОЇ ЛІНГВОДИДАКТИКИ

Шульжук Н.В. (2023) ЕМОЦІЇ У КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМНОГО ПОЛЯ КОГНІТИВНО-ДИСКУРСНОЇ МОВОЗНАВЧОЇ ПАРАДИГМИ ТА АНТРОПОЗОРІЄНТОВАНОЇ ЛІНГВОДИДАКТИКИ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія: філологія, 2023 (Вип.17): (85). pp. 316-320. ISSN 2519-2558

[img]
Preview
Text
Шульжук Н.В Емоції у контексті.....pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

У статті схарактеризовано емоції як мотиваційну основу пізнавальної і комунікативної діяльності людини та потужний регулятор формування прагматики висловлювання. Фокус лінгвістичного опису емоцій, зосереджений на з’ясуванні механізму реалізації емотивного потенціалу одиниць мови та формуванні емоційних прирощень до їх мовної семантики у контексті певної лінгвокультури, уможливлює вивчення емоційних смислів, які транслює мовна особистість за допомогою мови, та створення ефективної методики формування її емотивної компетенції.

Item Type: Article
Additional Information: Шульжук Н. В. Емоції у контексті проблемного поля когнітивно-дискурсної мовознавчої парадигми та антропозорієнтованої лінгводидактики / Н.В.Шульжук // Наук. зап. Нац. ун-ту «Острозька академія»: серія «Філологія». Острог : Вид-во НаУОА, 2023. - Вип. 17(85). - С. 316–320.
Uncontrolled Keywords: емоції, контекст, проблемне поле, когнітивно-дискурсна мовознавча парадигма, антропозорієнтована лінгводидактика
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Depositing User: Людмила Буравкова
Date Deposited: 26 Dec 2023 14:49
Last Modified: 04 Feb 2025 09:51
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12151

Actions (login required)

View Item View Item