Items where Subject is "8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | D | F | H | I | K | L | M | S | V | І | А | Б | В | Д | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | Ф | Х | Ч | Ш | Щ
Number of items at this level: 101.

B

Bihunova S. and Alwasiak S. (2021) THE DIFFERENCES BETWEEN SYMBOLS AND TROPES. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2021. pp. 53-56.

Bohdan V. and Михальчук Н.О. (2019) AUTONOMY IN THE CLASSROOM: DEVELOPING AUTONOMY THROUGH GROUP WORK AND PAIR WORK. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. pp. 75-78.

D

Dyshchakovska O. and Безкоровайна О.В. (2019) ORGANIZATION OF CLASSROOM-INDEPENDENT WORK ON FOREIGN LANGUAGE LESSONS IN HIGH SCHOOL. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. pp. 92-95.

F

Filipchuk O. and Касаткіна-Кубишкіна О.В. (2019) GENERAL HOMEWORK STRATEGIES. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. pp. 192-193.

H

Horenchuk A. and Верьовкіна О.Є. (2019) PROJECT WORK IN SECONDARY SCHOOL. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. pp. 90-92.

I

Ianytska O. (2017) ROLE OF LITERARY AND LINGUISTIC STUDIES FOR THE CAREER IN GLOBAL ENTERPRISES. Alumni C.L.E. Recherche.Actes du colloque du 29 juin 2017, 2017. pp. 235-242.

Ihnatieva A. and Богачик М.С. (2019) DIFFERENT APPROACHES TO TEACHING GRAMMAR: INDUCTIVE, DEDUCTIVE, LEXICAL APPROACHES. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. pp. 108-112.

K

Khomyshyn I. and Гронь Л.В. (2019) TEACHING READING AT THE PRIMARY SCHOOL LEVEL. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. pp. 194-195.

Kolibek Y. and Безкоровайна О.В. (2019) TEACHING THE TECHNIQUE OF READING OF ENGLISH IN SECONDARY SCHOOL. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. pp. 112-114.

Kononchuk H. and Верьовкіна О.Є. (2019) DEVELOPING COMMUNICATIVE SKILLS BY USING AUTHENTIC MATERIALS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. pp. 115-118.

Kudliak S. and Верьовкіна О.Є. (2019) INTENSIVE EXPOSURE TO THE ENGLISH LANGUAGE LEARNING. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. pp. 119-123.

Kushnіr L. and Mykhalchuk N. (2021) THE CHARACTERІSTІCS OF A FOREІGN MONOLOGUE. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2021. pp. 145-149.

Kuzmych K. and Капелюх Д.П. (2019) FACILITATIVE ROLE OF A TEACHER IN THE PROCESS OF ORGANIZATION OF CLASSROOM MANAGEMENT. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. pp. 124-128.

L

Liashkevych M. and Оздемір О.В. (2019) TYPES OF TESTS (PLACEMENT, DIAGNOSTIC, PROFICIENCY). Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. pp. 133-138.

M

Markovska V. and Залевська О.А. (2019) CRITERIA FOR DEALING WITH SPOKEN ERRORS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. pp. 145-146.

Matvііchuk Y. and Фрідріх А.В. (2021) CREATІNG AN ІNGUІRY-DRІVEN CLASSROOM. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2021. pp. 159-165.

Mazurok O. and Верьовкіна О.Є. (2019) CORRECTING MISTAKES AS A PROCESS OF TEACHING ENGLISH. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. pp. 141-145.

Mazurova A. and Богачик М.С. (2019) TEACHING SPEAKING AS A PRODUCTIVE AND INTERACTIVE PROCESS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. pp. 138-141.

Mudryk I. and Богачик М.С. (2019) VOCABULARY LEARNING STRATEGIES. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. pp. 146-150.

S

Sachuck І. and Ivashkevych E.E. (2021) THE PROBLEM OF UNDERSTANDІNG COMMUNІCATІVE BEHAVІOR OF PEOPLE FROM ENGLІSH-SPEAKІNG COUNTRІES. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2021. pp. 194-206.

Sergeіchuck N. and Mykhalchuk N. (2021) AUTHENTІCІTY OF PROVERBS AND SAYІNGS AS LІNGUІSTІC UNІTS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2021. pp. 37-47.

V

Verovkina O. and Druziuk M. (2018) GENERAL OVERVIEW OF PARADOX INTERPRETATION. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. pp. 14-20.

І

Івашкевич Е.Е. (2018) ПОШУК ВІДПОВІДНОСТІ ЛЕКСИЧНОЇ ОДИНИЦІ ЯК ЗАПОРУКА АДЕКВАТНОГО ПЕРЕКЛАДУ ФАХІВЦЕМ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. pp. 45-54.

Ілюкова А.В. and Фрідріх А.В. (2013) СКОРОЧЕННЯ ЯК ЗАСІБ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ЕКОНОМІЇ В СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ (НА ОСНОВІ ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАНЬ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). pp. 134-136.

А

Артемова Ю.І. and Совтис Н.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ВЕРБАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПТУ «ЗЕМЛЯ» В РОМАНАХ У.САМЧУКА «МАРІЯ» І «НА ТВЕРДІЙ ЗЕМЛІ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 232-233.

Б

Байло Ю.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ МЕТАФОРИ У ТЕРМІНОЛОГІЇ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. pp. 148-152.

Бігунова С.А. and Зубілевич М.І. (2014) THREE MAIN APPROACHES TO LANGUAGE TEACHER SUPERVISION. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. pp. 18-20.

Бізюк К.В. and Суржук Т.Б. (2012) ОПРАЦЮВАННЯ ФАКТИЧНОГО ЗМІСТУ ТЕКСТУ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). pp. 6-7.

Бісовецька Л.А. and Суржук Т.Б. (2021) СТИЛІСТИЧНО МАРКОВАНА ЛЕКСИКА ЯК ЗАСІБ МОВНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПЕРСОНАЖІВ ТВОРІВ Г.ВДОВИЧЕНКО. Проблеми лінгвістичної семантики, 2021. pp. 101-104.

В

Вакульчук М.В. and Шолудько Н.Г. (2003) КРАСНОМОВСТВО –МИСТЕЦТВО ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). pp. 154-156.

Власюк О.В. and Гетманчук Н.О. and Коваль Г.П. (2012) ВИКОРИСТАННЯ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). pp. 11-12.

Вокальчук Г.М. and Кузьмич О.О. (2016) ПРОФЕСОР ЇРЖІ МАРВАН У РІВНОМУ. Лінгвістичні студії молодих дослідників, 2016 (Вип.7). pp. 235-238.

Воробйова Л.М. (2010) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИЙ ГЛОСАРІЙ. [Teaching Resource]

Д

Давидюк О.В. and Фрідріх А.В. (2016) РЕАЛІЇ ЯК ЗАСІБ ПЕРЕДАЧІ НАЦІОНАЛЬНОГО КОЛОРИТУ. Філологічні витоки, 2016. pp. 30-34.

Деменчук О.В. (2019) СТРАТЕГІЇ СЕМАНТИЧНОЇ ДЕРИВАЦІЇ ЛЕКСИКИ В АСПЕКТІ МІЖМОВНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Семантична деривація лексики в аспекті міжмовних досліджень, 2019. pp. 6-25.

З

Заблоцька І. and Гронь Л.В. (2010) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ В СЕРЕДНІЙ ЗОШ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). pp. 47-48.

Зубок М.О. and Давнюк С.В. (2014) ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ГРАМАТИКИ В МОЛОДШИХ КЛАСАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). pp. 43-44.

Зубілевич М.І. and Концимал І.П. (2010) ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОЇ МЕТОДИКИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ В ЗОШ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). pp. 55-56.

Зубілевич М.І. and Павлуш Н. (2010) СУГЕСТОПЕДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СЕРЕДНІЙ ЗОШ НА СТАРШОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). pp. 57-58.

Зузак І.Ю. and Фрідріх А.В. (2019) ЖАНРОВІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ТА СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНИХ АНГЛІЙСЬКИХ КАЗКОВИХ НАРАТИВІВ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. pp. 66-69.

К

Калініченко М.М. and Романова Д.О. (2020) ТВОРЧІСТЬ ВАШИНГТОНА ІРВІНГА В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ПОПУЛЯРНОЇ КУЛЬТУРИ США 1800-Х РОКІВ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. pp. 95-98.

Касаткіна О.В. (2010) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДОСЯГНЕННЯ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). pp. 170-172.

Ковальчук К.О. and Палій В.П. (2018) ДІАХРОНІЧНИЙ АСПЕКТ ФРАНЦУЗЬКОЇ АВТОРСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ КАЗКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. p. 312.

Константінова О.В. (2021) ПЕРЕКЛАД АНГЛІЙСЬКИХ ДІЄСЛІВ-ЕВРІСЕМАНТІВ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2021. pp. 130-133.

Костюк К. and Бігунова С.А. (2013) WAYS OF APPEARING NEW WORDS IN ENGLISH VOCABULARY. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). pp. 139-141.

Кочубей О.С. and Михальчук Н.О. (2012) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ УСНОЇ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). pp. 178-180.

Кривко Ю.А. and Воробйова І.А. (2019) ДУАЛІСТИЧНА ПРИРОДА ДРАМАТИЧНОГО ТЕКСТУ: ТРУДНОЩІ ПЕРЕКЛАДУ (НА ПРИКЛАДІ ТРАГІКОМЕДІЇ ТОМА СТОППАРДА «РОЗЕНКРАНЦ ТА ГІЛЬДЕНСТЕРН МЕРТВІ»). Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. pp. 42-46.

Кузьмич Т. and Кузьмич О.О. (2018) БЕЗСУБ’ЄКТНІ НЕПОВНІ РЕЧЕННЯ ЯК ОЗНАКА МОВЛЕННЄВОЇ ЕКОНОМІЇ (НА МАТЕРІАЛІ РОМАНУ ВАЛЕРІЯ ШЕВЧУКА «ПРИВИД МЕРТВОГО ДОМУ»). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 312-314.

Кутянська С.І. and Давнюк С.В. (2014) РОЗВИТОК ТЕКСТОТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ТА ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). pp. 60-61.

Кучма Т.В. (2021) ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВЧИЙ ФОН ОНОМАСТИЧНОЇ ЛЕКСИКИ ТВОРІВ О.ПРОЙСЛЕРА ТА ЇЇ ПЕРЕКЛАД. Проблеми лінгвістичної семантики, 2021. pp. 136-139.

Кінащук А.В. and Воробйова І.А. (2016) МОВЛЕННЄВІ ПОРТРЕТИ ГЕРОЇВ ТРАГЕДІЇ «ГАМЛЕТ» В. ШЕКСПІРА: ҐЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). pp. 88-90.

Кінащук А.В. and Шульжук Н.В. (2016) КОНЦЕПТУАЛЬНА ПРЕЗЕНТАЦІЯ НАЦІОНАЛЬНО-МОВНОЇ КАРТИНИ СВІТУ В УКРАЇНОМОВНИХ ПЕРЕКЛАДАХ ТРАГЕДІЇ В.ШЕКСПІРА «ГАМЛЕТ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). pp. 86-88.

Л

Лелюх Ю. and Коваль Г.П. (2008) ПЕРСПЕКТИВИ КОМУНІКАТИВНО–МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. pp. 51-52.

Лук’янчук Н.О. and Шульжук Н.В. (2018) ФРАЗЕОЛОГІЧНИЙ ФОНД РОМАНУ МАРІЇ МАТІОС «СОЛОДКА ДАРУСЯ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 314-315.

Літвінчук Д.Ф. and Димченко Н.С. (2012) ЗНАЧЕННЯ НЕВЕРБАЛЬНИХ ЗАСОБІВ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ МЕНЕДЖЕРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). pp. 176-178.

М

Мазурок О. and Михальчук Н.О. (2010) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). pp. 84-86.

Майко С.С. and Шульжук Н.В. (2018) ПАРЦЕЛЯЦІЯ ЯК ЗАСІБ ЕКСПРЕСИВНОГО СИНТАКСИСУ В РОМАНІ В. ЛИСА «КРАЇНА ГІРКОЇ НІЖНОСТІ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 315-317.

Маландюк Т. and Ярута Н.П. (2010) SOME PECULIARITIES OF CHARLES DICKENS’ INDIVIDUAL LITERARY STYLE IN THE NOVEL “BLEAK HOUSE”. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). pp. 112-114.

Маліванчук М.В. and Коваль Г.П. (2012) ПРИНЦИПИ, МЕТОДИКИ І ЗАСОБИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ТЕКСТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). pp. 80-82.

Матчук А.Л. and Грипич С.Н. ПРОЗА ДЛЯ ДІТЕЙ В. ВИННИЧЕНКА. [Методичні рекомендації]

Мащенко В. and Суржук Т.Б. (2010) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ЗДІБНОСТІ УЧНЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). pp. 87-90.

Михальчук Н.О. and Чала Ю.М. (2020) THE TERM “ABSURD” AND COMMEDIA DELL’ARTE MANIFESTO. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. pp. 79-93.

Мокрик Л.Ф. and Маліновська Н.В. (2014) АУДІЮВАННЯ ЯК ВИД НАВЧАЛЬНО-МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). pp. 79-80.

Мулик Д.В. and Степанова О.І. (2018) ФОРМУВАННЯ ЕКСПРЕСИВНОЇ ЛЕКСИКИ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ КАЗКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 115-117.

Н

Назарук А. and Середюк Л.А. (2010) КОНЦЕПТ „ЖІНКА” В НІМЕЦЬКІЙ ФРАЗЕОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). pp. 116-117.

Нестерук С.М. (2007) «НЕОМІФОЛОГІЗМ» В КОНТЕКСТІ ХУДОЖНІХ ПОШУКІВ ПИСЬМЕННИКІВ ХХ СТОЛІТТЯ. Слов’янські мови та літератури: історія, сучасний стан та перспективи розвитку, 2007. pp. 125-132.

Ніколайчук Г.І. (2007) ЗАГАЛЬНІ МОДЕЛІ ПОРОДЖЕННЯ ВИСЛОВУ У СТРУКТУРІ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). pp. 141-146.

О

Ожоганич М.М. and Михальчук Н.О. (2010) СКЛАДОВІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). pp. 182-183.

Оксамитна К.С. (2018) СЕМАНТИЧНА ДЕРИВАЦІЯ ПЕРЦЕПТИВНИХ НОМІНАЦІЙ «М’ЯКИЙ / DOUX» В УКРАЇНСЬКІЙ ТА ФРАНЦУЗЬКІЙ МОВАХ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2018. pp. 41-46.

Остапчук В. and Бігунова С.А. (2010) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА МОЛОДШОМУ ЕТАПІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). pp. 102-103.

Остапчук Н.О. (2007) ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ ДИТИНИ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТАФОРИ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. pp. 98-99.

П

Павелків К.М. and Коновальчук Л.Ю. (2019) РОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ІГРИ-ВПРАВИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 83-85.

Петрова Т.О. and Юрчук М.В. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). pp. 188-189.

Плевако Н. and Бігунова С.А. (2010) ОСОБЛИВОСТІ ПИСЕМНИХ ТЕКСТІВ РІЗНИХ ЖАНРІВ ПОБУТОВОГО СТИЛЮ (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). pp. 117-119.

Подолянчук І.В. and Верьовкіна О.Є. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ ОРАТОРСЬКОГО ПІДСТИЛЮ ТА ПРОБЛЕМИ ЇХ ПЕРЕКЛАДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). pp. 148-149.

Полищук А.С. (2014) МОТИВАЦИОННЫЙ АСПЕКТ КОНЦЕПТА «ГЛУПОСТЬ» (на материале английского сленга). Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. pp. 116-121.

Посільський Д.В. and Терещенко Т.В. (2019) ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ ЗАГАЛЬНОЄВРОПЕЙСЬКИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ З МОВНОЇ ОСВІТИ ЇХ ЗАГАЛЬНІ РЕФЕРЕНТНІ РІВНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. pp. 170-174.

Р

Руденко Н. and Гордійчук А. (2019) РОЗВИТОК МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ В ДІТЕЙ З РАННІМ ДИТЯЧИМ АУТИЗМОМ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). pp. 234-239.

Руденко Н.М. (2021) ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ. Сучасні тенденції та концептуальні шляхи розвитку освіти і педагогіки, 2021. pp. 416-420.

Руденко Н.М. (2021) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Людина і суспільство: економічний та соціокультурний розвиток, 2021. pp. 131-138.

Руденко Н.М. (2020) РОЗВИТОК ЕМПАТІЇ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ ІІІ-ГО РІВНЯ. Особливі діти: освіта і соціалізація, 2020. pp. 269-270.

С

Савчук Т.О. and Нестерук С.М. (2017) ГРАФІЧНІ ЗАСОБИ ЯК «МЕСЕДЖ» КРЕАЛІЗОВАНОГО ТЕКСТУ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. pp. 200-206.

Сербина Т.Г. (2015) О ПОНЯТИИ И ТЕРМИНЕ «ЛОГОЭПИСТЕМА». Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2015. pp. 180-182.

Сербина Т.Г. (2007) ПРИЕМЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ЛОГОЭПИСТЕМ В РУССКОЯЗЫЧНЫХ ГАЗЕТАХ УКРАИНЫ. Слов’янські мови та літератури: історія, сучасний стан та перспективи розвитку, 2007. pp. 21-25.

Сербина Т.Г. (2021) ЛОГОЭПИСТЕМЫ КАК ОДИН ИЗ МАРКЕРОВ СОВРЕМЕННЫХ ТЕКСТОВ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2021. pp. 106-109.

Сербіна Т.Г. (2015) НАРОДНА АФОРИСТИКА У ГАЗЕТІ ЯК ЕЛЕМЕНТ МОВНОЇ ГРИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. pp. 111-118.

Середюк Л.А. and Зуй Ю.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТИВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ЯК ПЕРЕДУМОВА УСПІШНОЇ ІНТЕРАКЦІЇ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. pp. 179-180.

Солтис О.Д. and Давнюк С.В. (2012) МЕТОДИКА ОПРАЦЮВАННЯ РЕЧЕННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ: АНАЛІТИКО-СИНТЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). pp. 127-128.

Станіславчук Н.І. (2013) ПИСЬМО ЯК ВИД ТВОРЧОЇ ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА СТАРШОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). pp. 162-164.

Степчук Н.В. and Кристопчук Т.Є. (2014) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ ОСВІТНЬОЇ ЛІНІЇ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ» НА ІНТЕГРОВАНИХ ЗАНЯТТЯХ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). pp. 142-143.

Столяр О.І. and Фрідріх А.В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ З БРИТАНСЬКИМ ЕТНОКУЛЬТУРНИМ СЕМАНТИЧНИМ КОМПОНЕНТОМ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). pp. 164-166.

Т

Ткач А.М. and Коваль Г.П. (2014) ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ (НА МАТЕРІАЛІ ВИВЧЕННЯ ІМЕННИКА). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). pp. 145-147.

Тупік Ю.О. and Гетманчук Н.О. and Коваль Г.П. (2012) БЕЗМАШИННИЙ ПРОГРАМОВАНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ ОРФОГРАФІЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ СТУДЕНТІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). pp. 135-136.

Ф

Федорчук Ю. and Бігунова С.А. (2010) ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ШВИДКОСТІ ОЗНАЙОМЛЮВАЛЬНОГО ЧИТАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). pp. 142-143.

Х

Хмель В.А. (2007) СОЦІАЛЬНІ Й ФІЛОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ТВОРЕННЯ АНТИРЕЖИМНОГО ФОЛЬКЛОРУ. Слов’янські мови та літератури: історія, сучасний стан та перспективи розвитку, 2007. pp. 161-166.

Холенкова Ю.О. and Маліновська Н.В. (2014) ВПЛИВ КОНСТРУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). pp. 151-152.

Ч

Чеберяк А.М. (2021) ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНІСТЬ ЯК ОДНА З ОСНОВНИХ ТЕКСТОВИХ КАТЕГОРІЙ СУЧАСНИХ ЗМІ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2021. pp. 112-115.

Ш

Шевчук В. (2015) МІФ ПРО НІОБУ В МОДЕРНІЙ ТА ПОСТМОДЕРНІЙ ВЕРСІЯХ (ПОВІСТЬ «НІОБА» (1905) ОЛЬГИ КОБИЛЯНСЬКОЇ ТА РОМАН «ДІТИ НІОБИ» (1996) СОФІЇ МАЙДАНСЬКОЇ). Філологічні зошити. Літературознавство, 2015. pp. 107-111.

Шибецька Т.С. and Гронь Л.В. (2016) МЕТОДИКА РОБОТИ З ІНШОМОВНИМ ТЕКСТОМ ДЛЯ ЧИТАННЯ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). pp. 134-136.

Шостак О.О. (2017) ДО ПИТАННЯ ПРО НАДТЕКСТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. pp. 373-375.

Щ

Щербачук Н.П. (2007) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА МОРФОЛОГІЧНЕ ВИРАЖЕННЯ ДЕТЕРМІНАНТІВ У ДІАЛОГАХ. Слов’янські мови та літератури: історія, сучасний стан та перспективи розвитку, 2007. pp. 48-51.

This list was generated on Tue Jan 25 20:10:48 2022 EET.